שחרור

שחרור

אז דונה ודיוויד התחתנו. כן, אני עדיין רואה בוורלי וכל פעם מחדש זה מעלה לי חיוך, הסדרות המטופשות האלו... היום הם התחתנו. עוד מעט יש את הפרק האחרון של שבתות וחגים. עוד סוג של מזוכיזם...אבל אני מעבירה את עצמי סדרת שבי טובה. וכאילו טלויזיה זה לא מספיק, היום הייתי עם חברה שהלכה לעשות סידורים ליום ההולדת של חבר שלה. וקנאתי, לא אגיד שלא קנאתי. אני יודעת, זה אולי יישמע מגעיל אבל זה לא מגיע ממקום לא טוב, זה מגיע מאותו המקום בו היא הייתה יושבת ובוכה על איך שהיא לבד כשאני הייתי עם חבר שלי, ועל איך זה נמאס ומייאש ובלה בלה בלה. ואני שמחה בשבילה
, מאוד. ואני צריכה שחרור ממך. אני צריכה כבר לעשות את ההחלטה הזו ש...שזהו. דיי נגמר מספיק. לדעת שאני אוהבת אותך ותמיד אוהב באיזה שהוא אופן ולהמשיך הלאה. ואני פשוט לא עושה את זה, באינטנסיביות שמדהימה אפילו אותי אני פשוט ממשיכה במסכת המזוכיזם הזה, לשבת ולראות תוכניות בטלויזיה שמעלות בי דמעות ורגשות וחופרות בתוכי בצורות שלא ייאמנו בכלל. לפעמים זה נראה בלתי אפשרי לשחרר אותך לפעמים , לפעמים זה נראה בלתי נמנע. טוב.... עוד מעט מתחילה התוכנית אז אני אלך לי...
 

Pure SilenCe

New member
ובצאת השבת רורי ולורליי רבו..

רק כדי שהן ייזכרו כמה הן חברות הכי טובות שיש.. אני עוקבת גם אחרי שידור חוזר שלישי של העונות הישנות מורעלת. רק כדי לזכור מה לי אין איתה. מה לעולם לא יהיה. כמה עלוב מצדי הא?
 
אני מאמינה שעם הזמן

הוא יצא לך מהראש ואפילו לא ממש תשימי לב שזה קרה, עם כל ההפתעה שבעניין פשוט תקומי יום אחד ותגלי שאופססס ממש לא חשבת עליו למשך יום אחד , ואח"כ אולי ליומיים וכן הלאה וכן הלאה,, הייתי שם וגם אותי זה הפתיע מאוד,,, אבל זה יבוא את תראי!
 

רותי ב.

New member
....

לא שמכירה את הסידרה הזו, יודעת, חור בהשכלה... זה התוספות שלך שעשו מחשבות, ..
 

ziacT

New member
אוח..

כמה התגעגעתי לסדרות האלו - או יותר נכון בעיקר לקיטשיות של בברלי הילס [מה לעשות ערוצי זהב האלו לא משדרים אצלהם ת'פרקים....] מעלה נוסטלגיה שלמה. והרגשתי אני כ"כ ב-2 משפטים שלך... "לפעמים זה נראה בלתי אפשרי לשחרר אותך לפעמים , לפעמים זה נראה בלתי נמנע." כמה נכון. כמה שהלפעמים הזה אוהב לשחק.
 
למעלה