שחף אהובתי...זה מהלב..

שחף אהובתי...זה מהלב..

שחף..אנחנו מכירים כבר חודשיים..ומאז שניכנסת אלי..הכל השתנה..אז הינה אני כותב לך.. תראי..אני מוקסם מהה....זה...נו אני מוקסם ממשו.. ואני מאוד אוהב אצלך את ה...ה....זה....את...בטח שיש משו שאני אוהב בך..נו...אל תהיי קטנונית.. ואני מאוד נימשך אל הגוף שלך...זהו...מצאתי..!!! שחף? אני נמשך נו...תעשי לי משו טוב בחייאת!!! אבל אבל אבל שחף מאחר שאני צייד חושני והרסני אז אל תבני על אהבה...הבנה..מערכת יחסים וזה... אני פשוט לא מבין בזה... בואי אפרש לך את זה ככה... אני בשביל דפוק וזרוק...מבינה? תראי..ברחת לי עם החופף שלי הנקרופיל...זה שטופח בעמל רב...אבל אני אני אני זה..נו... חוצמזה הוא פולני!!!!!! טוב שחף? יש לי רק בקשונת?? אחת? קטנה? תתחילי לבשל קצת סטייקים..ואם לא מפריע לך..אז..אחותך?? הכוסית?? שלחי אותה אלי לשיחה במיטה... נ..ב.. למי קראת שחור רוצה פנס??א הה??
 
משה...אתה מחפש אותי ובהחלט מוצא!

תגיד לי י'חתיכת חשששש...מי אתה חושב שאתה? מתי תפנים שאני לא שמה עלייך? וזה שאתה מוקסם נימשך וכל הזיבולי מוח האלה..תבין זה מה זה לא מעניין לי ת'ציפורן מצידי אתה יכול פשוט למות...זה לא יפריע לי קפיש? ודבר שני...שהוא בעצם העיקר! בחיים שלך אל תקרא לי אהובתי זה נשמע רע מאוד אפילו גרוע איכססס פשוט איכס.. משה גם אני בקטע פיזי בלבד רק חבל שאתה לא יכול לנצל את זה כי אתה ממש לא עושה לי את זה...חסר לך עוד הרבה כדי להגיע לגבר חלומותיי אז בבקשה...אל תחוש שקסי הורס וזה...פשוט תתמודד עם העובדה שאתה לא..מצטערת שאני ככה אומרת לך את זה ישירות אבל אתה לא מבין גם ככה ולא מפנים אז בטוח שגם זה לא יעזור.. בקשר לחופף...ממממ וויתרתי גם עליו...אני מיתייאשת מהר מבחורים אז..לא בא לי קח אותו בחזרה.. נ.ב.אנחנו מכירים כבר מעל חודשיים י'מעפן..וזה גם יותר מידי!
 
אם את לא שמה עליו

למה את עונה לו בכלל?
 
פולי..אל תנסי להבין משו שבטוח אין

לו תשובה הגיונית..נראה לי שרק אני ומשה מבינים אחד ת'שנייה פה..
 
שחף...חתולת מין שלי..

איפה שהוא אני יודע שיש פה המון מחמאות הערצה ותשוקה...רק שאני לא מוצא אותן...אבל אני אסכם את הדברים אני חושב שאת ממש מתה עלי...רק שאת עדין לא יודעת את זה..את נימשכת אלי בטרוף עיראקי ידוע.. אני יודע שאת חולמת עלי..את מדמיינת את הנשימות שלי עליך..כש..זה..נ.ו.. שחף אני לא רוצה להיות גבר חלומותיך..אני רוצה להיות הג'יגולו..שלך.. פיזי תאוות ייצרים..תשוקה בלתי נישלטת.. בקשר לחופף..מגיע לנקרופיל הזה...הוא תמיד מעפיל עלי ולוקח תשקסיות ממני.. שחף פשוט תעשי לי ביד?? אהה??
 
חשבת פעם שאם אתה לא מוצא מחמאות

משמע הן לא קיימות?...משה אין לך גבולות...תנוחחחח פשוט תנוח כבר! וחתולת מין אתה יודע למי לקרוא הינעל העולם..אם שוב תקרא לי ככה אני אקרע אותך.. חוץ מזה אני מבינה שאתה מפתח לעצמך אישיות בשבילי אולי אני אפסיק לחשוב ואפסיק להרגיש? הרי כמו שאני קוראת מבין השורות הטיפשיות שלך אני מבינה שאתה מחליט בעצמך מה אני מרגישה מה אני חולמת...או ש...זאת בעצם הפנטזייה שלך עליי? להרגיש את הנשימות שלי מעלייך וזה? בקיצור משה..לא רוצה אותך בתור גבר חלומותיי ובטח שלא בתור ג'יגולו.<מי תשלם עלייך כסף לסקס? בעעעע>....אני אפילו לא רוצה אותך בתור מממ זה..נו...לדעתי אתה פשוט מיותר אז תעשה משו עם זה...
באדישות וזה...נו..שחף.. נ.ב...רצית ביד? אין בעיה! אתה יודע מה אתה מקבל שאני במצלמה אז..פשוט תדמיין!
 

רiנה

New member
שחף ספרי לו מה הפנטזיה של כל אישה

תשאלו כל גבר והוא יאמר לכם, שהפנטזיה האולטימטיבית של כל אישה היא, שיהיו לה שני גברים בבת-אחת. הנושא נבדק במחקר סוציולוגי, והתברר שרוב הגברים לא מבינים, שבפנטזיה הזו... אחד הגברים מבשל והשני מנקה ... !!!
 
רונה אומנם זאת פנטזיה של כל אישה

אבל איפה מוצאים 2 גברים כאלה? לדעתי רק 2 פיליפינים יעשו את העבודה נאמנה...
 
למעלה