שותפה לעתיד....

נרגשת34

New member
שותפה לעתיד....

היום אני בשבוע 28. הושפזתי ליומיים בגלל צירים מוקדמים. טופלתי וזה פסק. מה שמדאיג הוא שמצאו ממצא מאוד מאוד מוזר: עובר 1 ו2 שיליות. שליה קידמית ושלייה אחורית. לא מספיק ההלם הזה, גילו גם ווזה פרביה- שזה אומר שהדם הטבורי של התינוק עובר דרך השלייה הקידמית וכל ירידת מים/ דימום, יכולה לנתק את הזרימה והעובר יאבד את דמו תוך 4 דקות. כיום העובר שוקל 1000.- קילו. אני נמצאת בשמירה וברור לי שבקרוב יוציאו אותה. השאלות: האם מישהי "חוותה/שמעה" על מיקרה כזה? למה להתכונן בפגיה? סליחה על הבילבול חן
 
מקווה שתצליחי למשוך כמה שיותר

קחי מהשירשור למעלה את הקישור לחוברת. היא תוכל להכין אותך קצת לפגיה. ועל המקרה לא שמעתי... שיעבור בשלום!
 
שלום לך, לא מוכר לי מצב של 2

שיליות, כמו שאת יודעת חשוב שתהיה בשמירה , כול שבוע בבטן יתן לתינוקת פחות ימים להיות בפגיה עם כול מה שמשתמע מזה. קשה לי להגיד מה עלייך להתכונן בפגיה כי כול שבוע לידה ההתרחשות בפגיה משתנית. מחזיקה אצבעות להמשך הריון מוצלח.
 

נרגשת34

New member
תודה על התגובות והעידוד.

הורדתי את החוברת למחשב שלי. מעיינת בה בעיניין רב.
 
שלום לך../images/Emo140.gif

לא שמעתי על המצב שאת מתארת, אבל אני מחזיקה לך אצבעות להמשך הריון תקין וארוך ככל האפשר, וללידה תקינה של תינוקת בריאה!
 

doritya2

New member
אני נולדתי עם שתי שיליות

פשוט מאד, שני שקי הריון, בשק אחד אני התפתחתי ובשק השני לאחר זמן מה נוצרה מאין הפלה. בגלל זה כנראה נולדתי במשקל של תאומים. בכל מקרה, נראה לי שהבעיה שלך היא לא שתי השיליות, אלא שהשליה הפעילה היא השיליה הקדמית, דבר שיכול לעורר בעיה כשלעצמו. בהצלחה ומקווה שתחזיקי מעמד לפחות עוד תשעה שבועות.
 
מקווה שבאת רק לביקור,

ושלא תשתייכי לכאן. לא שמעתי על שתי שליות,אבל לפי התאור שלך,נשמע שהתחיל להתפתח הריון תאומים (זהים אולי כי יש מעבר בין השליות),ואחד לא התפתח...
 
אולי מדובר על שיליה מחולקת?

אם כן, שמעתי על משהו כזה שנגמר בשבוע 34 עם ילד בריא, אבל אחרי אשפוז בבית חולים והשגחה קפדנית. לא היה קל, אבל בסך הכל זה סיפור אופטימי שהשאיר בעיקר טראומה קלה להורים.
 
מאחלת מכל הלב

שההריון ימשך עוד ועוד ושהכל יסתדר . ושלא תחווי פגיה אלא לידה רגילה יומים ביה"ח והבייתה עם הקטנטנים . חג שמח
 

iritki

New member
סקרנת אותי...

לפי מה שתארת כאן נראה לי שלאמא שלי היו שתי שיליות (אני עוד אברר את זה !)... עשו לאמ שלי בזמנו (לפני 20 שנה) בדיקת מי שפיר וגילו בעיה כרומוזומלית (תסמונת טרנר), אמא עשתה הפלה, במזל במקום שמי המלח יגיעו אלי (לעובר) הם הגיעו לשליה הקדמית... ככה יאתי בריאה לחלוטין אבל בלי הבשלת ריאות ועם 3- חודשים קריטיים ברחם... בדיעבד, אמא אומרת שכנראה גם את בדיקת מי השפיר עשו איכשהו עם השלייה הלא נכונה... (אם זה לא מדויק רפואית תסלחי לי כי אני לא מבינה בזה יותר מידי...) אם זה באמת מה שקרה אז אני יכולה להראות 'מקרה מוצלח' אחד - אני :)
 
למעלה