שוקת ושוב שוקת

שוקת ושוב שוקת

מי אומרת מזה זמן "רק לכתוב קצוות והכי רחוק "? מי ששמע בקולי כתב לפני יומיים C820 דצמ' 400 ש"ח, P680 דצמ' 200 ש"ח. תעשו את המכפלות כל אחד לפי הבטחונות שלו (6000 ש"ח לזוג..)ותקבלו הרבה כסף. אגב - לא חייבים להשאר עד הסוף.... עזבו את ההימורים - לכו "על בטוח".
 

SAMCO

New member
לכו! על בטוח? :)

לפחות בהימורים...יש סיכוי שנשאר במשחק אם כי נמוך, אבל לפחות עדיף מ "ללכת" - תרתי- משמע- על בטוח
 
להבא דיר,בזמן אמת ולא יומיים אחרי

כדי שהפורום יוכל לראות ולהנות. ברור שהיום אחרי ירידה של השוק,זה נישחק. אם היה פורץ 768,זה היה מתפוצצת. דוביד
 
אם....

אם, אבל לא! 800 יהווה מחסום ברזל לפחות כמו שהיוו 600 ו- 700 בזמנו. כנ"ל גם למטה 700. אין נביא בעירו, אבל לאורך זמן רווח מכתיבת קצוות רחוקים מוכיח את עצמו. אני מפנה אתכם לאתר הבורסה - מי שיבדוק 3 שנים אחורה יראה שמפקיעה לפקיעה לא עבר המדד יותר מ- 50 נק (חוץ מחודש ספט'). תעשו לבד את החשבון. עדיף רווח קבוע כל חודש "מבוחטות" בפעם בשנה...
 

ilanc7

New member
היית חייבת לגלות לכולם ?

מזל שאני כבר מיליונר מזה.
 

n u 1

New member
ilanc7

אין רווח בטוח - יש הסתברות לרווח - שנסמכת על ההנחה שהפקיעה לא תהיה מתחת או מעל - לנקודות השוקת שכתבת . אם מתחילים לחשוש או נניח שיש תנועה חדה לאחד הכיוונים ומתחילים לחשוש אזי - מתקנים את האסטרטגיה . התיקון אם בוצע בזמן - השוקת תמשיך להרוויח כסף . אם בוצע לא בזמן - נניח - נרדמת בשמירה - " מגן מס " .
 

g501

New member
יפה מאוד -- כיף לשמוע

על כיווני מחשבה חדשים .
 

n u 1

New member
שירלי מאיר 1

אמת לאמיתה . כתיבת קצוות רחוקות - הסיכוי לרווח הוא גבוה . אבל - ניתן לבצע גם כתיבת קצוות רחוקים - זה - הלחם והחמאה . וניתן גם " בוחטות " - מידי פעם - זה - הדובדבן .
 

baba moshe

New member
למה את הולכת על ביטחונות רבים

תיקני קול 830 ופוט 670 ותחסכי בביטחונות ותלכי על כמות יותר גדולה אני כבר עושה אז שנה ובחשבון תחילה של 2000 שח אם ימשיך לפי זה אני מסיים עוד שנתים ב3000000 שח בדוק
 
למעלה