שוקלת לרכוש מק מיני ורוצה לשאול

יעל גגג

New member
שוקלת לרכוש מק מיני ורוצה לשאול

אחרי בדיקת האפשרויות השונות מה שנשאר לי זה הקונפיגורציה של MAC MINI 1.42HZ 80 GB 512 זכרון עכשיו שלוש שאלות בקונפיגורציה הזו יש שני דגמים - אחד עם סופר דרייב ואחד עם קומבו - לא הצלחתי להבין את ההבדל ביניהם. האם שני הדגמים האלה מגיעים עם הכנה למקלדת ועכבר אלחוטי ומה שאני צריכה להוסיף זה את המקלדת והעכבר? זה מה שאני מבינה מהסעיף Built-in AirPort Extreme and Bluetooth], או שלא הבנתי נכון ויש עוד משהו שצריך להוסיף כדי שהוא יעבוד עם בלו טופ ועם עכבר ומקלדת אלחוטיים? ושאלה אחרונה - מרבית העבודה שלי היא עם אינדיזיין, האם המחשב עם 512 זכרון יסחוב יפה או שאני צריכה להרחיב ל1GB בעלות של 498 תוספת? תודה
 
תשובות

קומבו - צורב רגיל וכונן DVD SuperDrive - קומבו שגם צורב DVD אם רשום Built in Bluetooth זה אומר שמה שצריך זה עכבר ומקלדת אלחוטיים,אבל צריך לוודא תמיכה במק (של החומרה כמובן). בדרך כלל אין בעיה עם זה. לגבי זיכרון, בדרך כלל מומלץ להעלות ל 1 ג'יגה זיכרון כשעובדות עם תוכנות גרפיות אבל לפי דעתי גרפיקאים עדיף שיענו על זה. ואם תתחילי - תתחדשי.
 

Macpire

New member
ממליץ גם להרחיב זכרון.. כי מתי שהוא

נגמר המק מיני מתחיל להשתמש בכונן שלו בטיוטה ואז הכל מתחיל להיות איטי יותר.. ג'יגה זה מינימום לעבודות גרפיות.
 

יעל גגג

New member
רוב תודות למגיבים

הבנתי מה אני צריכה. מטופש יהיה לחכות למחשבים מבוססי האינטל, נכון?
 

castroman

New member
לא בהכרח...

האמת שזה תלוי בך, אם המחשב דחוף לך אז בהחלט תרכשי אחד עכשיו, אף על פי שיש שמועה על כך שיוכרז מאק מיני עם מעבד אינטל כבר בינואר, אז תעשי את החושבים.
 

Macpire

New member
אני עם קסטרו... שווה לחכות למקאינטל

ולפי דעתי אם עושים הרצה על מחשב אינטל דנדש אז שווה שזה יהיה מק מיני ולא מחשב בסדר גודל של 3500 דולר לפני מסך.
 

יעל גגג

New member
לא הבנתי את המשפט שכתבת

אתה מתכוון שעדיף להריץ את האינטל על מחשב שעלותו נמוכה יותר כדי לקחת סיכון קטן יותר, או שהתכוונת למשהו אחר? גם אני אני מחכה, נניח שבינואר יכריזו - המחירים של הדגמים החדשים בטח יהיו גבוהים מאד, ואני חשופה למחלות ילדות... אלו לא שני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון?
 

Macpire

New member
אפל לא ישחררו מחשב שלא יעבוד..

אולי יהיו קצת בעיות וגם זה רק אולי... אז אני אומר שאם כן אז שווה לקחת את הסיכון כן במחיר זול ולא בהשקעה אסטרונומית.. אם אין לך סבלנות או שאת לא מוכנה לקחת את הסיכון אז לכי על המק מיני הנוכחי, אני עובד עם אחד ומבסוט, אבל אני חושב שהמקאינטלים יהיו הרבה יותר מהירים מגי 4 1.42 שקיים היום במקמיני. בנתיים הכל ניחושים, ובגדול השיקול כולו שלך...
 
אני לא בדעתך,

אני חושב שכדאי לחכות שלושה חודשים לראות שהמחשבים מבחינת החומרה מספיק יציבים וכנ"ל עם התוכנה. לא שאני לא סומך על אפל או אינטל, אבל היו דברים מעולם.
 

Macpire

New member
אז עדיף שהיא תקנה מק מיני 1.42?

אני חושב שאם היא ממהרת אז כן, אם יש לה את הזמן לחכות אז שתקנה את האינטל.. עושה בעיות? מחליפים במשהו אחר אחרי כמה חודשים כשיוצא החדש.
 

יעל גגג

New member
אני קונה

תודה על כל ההצעות הבנתי שגם אחרי שיצא המק מיני החדש יקח עוד זמן עד שהתוכנות עליהן אני מתעתדת לעבוד יוציאו גרסאות למעבד החדש. אז גם לחכות שיצא החדש ושיתייצב, וגם לחכות שהתוכנות החדשות יצאו (ויתייצבו) זה כבר נראה לי יותר מדי נראה לי אקנה את הנוכחי המון תודה למגיבים עזרתם לי.
 
למעלה