שוקיייייייייייייייייייייייייייייייי

גל ים..

New member
שוקיייייייייייייייייייייייייייייייי

אתה המנהל הכי מתוק מקסים ונפלא בעולם,וימותו הקנאים ויאכלו ת'לב! לפחות אתה אדם ישר הגון רודף צדק אמת ויושר,והאמת נר לרגליך אוי למי שיגיד מילה רעה על שוקי שלנו!!!!!!!!!!!!! וואלה ת'געגעתי לבית הישן שלי
 

גל ים..

New member
שוקי נאמן לדרך והיא דרך ההידברות..

בין גולש למנהל,שוקי נשאר אדם גם כשהוא מנהל פורום,ושוקי נשאר אדם שזה במחוזותינו דבר מאוד קשה. כי ישנם אנשים כשנוגעים בשררה והופכים להיות אנשים מושחתים מסואבים ומגעילים,ועל כן מגיע לו ממני את כל הקרדיט שבעולם. ויפה שעה אחת קודם,חוץ מזה שהתגעגעתי אליו מאודדדדדדדדדדד ולאנשים ישרים שאין בנמצא היום לצערי.
 

גל ים..

New member
קקטוסוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן שלום

תגיד מה יהיה עם גיא אליאב המנוי שלו לא זמין,תפוז = תחנת זברה לא עונה.. נחסמתי באקטואליה תקוות וארבעים יש סיכוי שתעזור לי להוציא תקנון המקנה זכויות וחובות לגולש ובעיקר יש לך איזה דיבור צפוף עם אלוני,שמעתי שלך יש קשרים עם כל העולם ואשתו... אז יאללה תתחיל להוכיח שיש לך קבלות
 
בפעם האחרונה שניסיתי לעזור לך

זה היה בעינין השועלית. את פירשת מחווה כסטירה-והאשמת אותי באחריות לבעיה,ולא כך היה. אני ניסיתי ולא הצלחתי,קורה. על כן-הפעם כבר איני מתערב.
 

גל ים..

New member
קודם כל אם יוקם תקנון זה יהיה למען

הכלל והרי ידוע שאני לא עושה את זה בשבילי,אני עושה את זה בשבילכם למרות שלך יש חסינות ואותך אף פעם לא חסמו. אבל יש כאלו שכן חסמו אותם לשנים,ואיש אפילו לא דאג להתריע בפניהם,לומר להם מתיי תוסר החסימה אם בכלל וכו'... לכן פעל בשביל הכלל ומה שאני רוצה זה לכתוב כתבה בעיתון בכל הנושא של דמוקרטיה ודיקטטורה,לא יעלה על הדעת שגולש לא ידע מתיי הוא נחסם לכמה זמן הוא נחסם ולא יקבל אזהרה זו שערוריה! ועל זה ורק על זה אני מדברת. ובעיקר השתן של המנהלים עלה לראש אפשר לחשוב להיות מנהל בתפוז תפסו את אלוהים בביצים..פוי בושה.
 

גל ים..

New member
למעננו....

יוצר מוכשר בחסד עליון,שיר עם מילים כואבות,ואם גם אתם רוצים לעזור לנו לשנות אז תנו שכם,כן אתם שם בהנהלה למי שבאמת איכפת לו מאיתנו הגולשים. תנו לכולנו את הכוח לנצח עבור אתר יפה יותר ובית חם לכולנו. להוריד ולהפוך אותו ל-mp3. תודה אוהבי מכל הלב על תרומתך הצנועה למאבק הצודק של כולנו למען כולנו.... אין לנו בית אחר ואתר אחר לכתוב בו,לא רוצה שיבה לא רוצה נענע ולא רוצה וואלה..רוצה תפוזזזזזזזזז!
 
למעלה