שופינג בלי למדוד../images/Emo57.gif../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif
מה דעתכן (אני פותחת הודעה חדשה בשל הנושא הנפרד) - האם אפשר בשליש השלישי כבר לקנות דברים לתינוק? אמא שלי נוסעת לחו"ל ונורא רוצה להביא לי דברים. היא התקשרה עכשיו ואמרה לי שאבא שלי מתנגד. כשהייתי בהריון עם בתי אסרתי עליה לקנות והיא קנתה בניגוד לדעתי ובלי שאבא שלי ידע על כך והפתיעהא אותי מיד אחרי הלידה. הפעם, האמת היא שלא אכפת לי שהיא תקנה אבל אבא שלי חושב שזה מוקדם מדי. מה אתן אומרות? כמה אחוזים צריך להקדיש לפחדים ואמונות טפלות וכמה לאופציה להשתתף בשלט רחוק וללא עלות בחיסול סוף העונה לתינוקות בלונדון?
מה דעתכן (אני פותחת הודעה חדשה בשל הנושא הנפרד) - האם אפשר בשליש השלישי כבר לקנות דברים לתינוק? אמא שלי נוסעת לחו"ל ונורא רוצה להביא לי דברים. היא התקשרה עכשיו ואמרה לי שאבא שלי מתנגד. כשהייתי בהריון עם בתי אסרתי עליה לקנות והיא קנתה בניגוד לדעתי ובלי שאבא שלי ידע על כך והפתיעהא אותי מיד אחרי הלידה. הפעם, האמת היא שלא אכפת לי שהיא תקנה אבל אבא שלי חושב שזה מוקדם מדי. מה אתן אומרות? כמה אחוזים צריך להקדיש לפחדים ואמונות טפלות וכמה לאופציה להשתתף בשלט רחוק וללא עלות בחיסול סוף העונה לתינוקות בלונדון?