שוס של רעיון!!!

שוס של רעיון!!!

מה דעתכם על הרעיון הבא: על מנת להלחם בהצבעה "השבטית" של האירוויזינים האחרונים (הסקנדינביות, היגוסלביות וכו') אפשר יהיה להציע חוק חדש לאירוויזיון בו במקום להבטיח 10 מדינות לגמר של השנה הבאה, יהיה מקום מובטח ל 9 הראשונות ועוד מקום אחד מובטח למדינה אשר ההצבעה שלה הכי תקלע לזוכים של אותה שנה. בצורה דומה אפשר יהיה אף להבטיח מקום בגמר של אותה שנה מבין מדינות החצי גמר למדינה ששוב תהיה הכי קרובה בהצבעתה לעולות לגמר. זה אומנם לא פותר את כל הבעייה את זה לפחות נותן "פוש" מסויים להצביע על פי השיר ולא על פי המדינה השכנה. מה דעתכם?
 
רע...

זה יהפוך את האירוויזיון להגרלת הלוטו.... כשישראל תזכה שוב, עירית ענבי תנחה.
 

gili22esc

New member
אניחושב שזה רעיון טוב...

שצריך קצט יותר דחיפה כי לא בטוח שזה יתקבל. הבעייה מהבחינה הזאת של ההצבעה השבטית בפורמט החדש של האירוויזון היא שכל מדינה מצביעה גם היא לא משתתפת, שפועל זה יצא שאם נורווגיה לא תעבור השנה את חצי הגמר היא עדיין תצביע בגמר 12 לשוודיה 10 לדנמרק ו0נקודות לישראל(לא בגלל שהם שונאים אותנו ולא בגלל שלא נשלח שיר יפה, פשוט לא נשאר מקום! ישראל בריטניה ואירלנד המדינות היחידות שלא עושות פרוטקציה לאף אחד!!!
 

gili22esc

New member
ספרד היא אומנם חביבת הקהל הישראלי

אך היא עשתה זאת בזכות ולא בחסד! המקצבים הלטינים שבשנים האחרונות שולטים בשירים הספרדים קולעים בול לטעם הישראלי ולכן ספרד מובילה אצל ישראל בניקוד מאז98(תחילת הטלווטינג)
 

סטאר100

New member
לחלק לקבוצות

יש לי רעיון טוב יותר, אולי יחלקו את אירופה לקבוצות וההצבעה תהיה פנימית בכל קבוצה, ומשם יעלו המתחרים לגמר: בית סקנדינבי-דנמרק, פינלנד, נורבגיה, איסלנד, שבדיה, בריטניה, אירלנד בית ים תיכוני- יוון, קפריסין, ישראל, מלטה, תורכיה, מרוקו (במידה וישתתפו) הבית הבלטי- רוסיה, אוקראינה, בלארוס, לטביה, ליטא, פולין, מולדובה הבית המזרחי- רומניה, סרביה, מקדוניה, אלבניה, בוסניה, הונגריה, סלובקיה, בולגריה הבית המרכזי- קרואטיה, סלובניה, אוסטריה, גרמניה, שוויץ, איטליה הבית המערבי- הולנד, בלגיה, צרפת, ספרד, פורטוגל, מונקו, לוקסמבורג הערות: * יש מספר מקרים שבהם ההפרדה לא תשנה, כמו בבית הים תיכוני בקומבינה "יוון- קפריסין". גרמניה אמנם הופרדה מפולין אך יחד עם אוסטריה, כמו כן "הולנד-בלגיה" * אירלנד+ בריטניה הועברו לבית הסקנדינבי מפני שאם היו משוייכות לבית המערבי אז היו נצאות בו 3 מהמדינות הגדולות מתוך ה-4. וזהו......זאת לא שיטה מושלמת אבל שיטה שיכולה לפתור מספר בעיות...
 

gili22esc

New member
תושבי אירופה היקרים קצט הגינות.

קצט הגינות והרבה היגיון בבקשה! מה ההתלהבות לראות תחרות שירים ובמקום להצביע לשיר שאתה אוהב להצביע למדינה שאתה אוהב, אני למשל בחצי בגמר נורא אהבתי את השיר של דנמרק והצבעתי לו, אין לי משהו נגד דנמרק אני פשוט לא רוצה שהם יזכו, האירווזיון אצלם ייזכר כאירוויזון המשעמם ביותר!!!!!!! ופתרון קטן לבנתיים באירופה צופים בתחרות בטלוויזיה עם קריינות של שדרן הEBU צריכים להורות לכל השדרנים לבקש מצופים להצביע בצורה הוגנת ולא לעשות הפליות ופרוטקציות!!!
 

yoss5

New member
זה אמנם ישמע מוזר

אבל יש המון אנשים שספרד זה אצלהם בדם (אני מה פתאום?), המשפחה/המוזיקה האהובה עליהם באה מספרד. בכל מקרה זו הייתה דעתי....
 
למעלה