שוסון בגדרה

מצב
הנושא נעול.
שוסון בגדרה

שוסון בגדרה
זוכרים את התמונה הזו? srulik500 העלה אותה לפני כשבוע לפורום. היום ניגשתי לשם בנסיון לזהות את האוטובוס. הגרוטאה השרופה והמתפוררת שלו נמצאת במוסך מאור בגדרה - מאחורי תחנת הדלק של "דלק", בכניסה הדרומית בישוב. יש שם גם טייגר (שרוף אף הוא) מ- 1964, ודווקא אחת השלדות הראשונות שהורכבו בארץ, אבל נתמקד באוטו שבתמונה -
 
וזה מה שמצאתי שם

שוסון בגדרה
זוכרים את התמונה הזו? srulik500 העלה אותה לפני כשבוע לפורום. היום ניגשתי לשם בנסיון לזהות את האוטובוס. הגרוטאה השרופה והמתפוררת שלו נמצאת במוסך מאור בגדרה - מאחורי תחנת הדלק של "דלק", בכניסה הדרומית בישוב. יש שם גם טייגר (שרוף אף הוא) מ- 1964, ודווקא אחת השלדות הראשונות שהורכבו בארץ, אבל נתמקד באוטו שבתמונה -
וזה מה שמצאתי שם
בעל המוסך היה ידידותי מאוד - המוסך עובד (גם) בשיפוץ רכב היסטורי, ואולי לכן הוא הבין מה אני מחפש בגרוטאה הזו, שזרוקה אצלו שלושים שנה ("היה לי עוד אחד, אבל הוא עכשיו קווצ'", הוסיף). אחרי שעזר לי להסיר את לוחית זיהוי היצרן מהשלד המתפרק, הצצתי בחזית האוטובוס. היה שם מספר רישוי - כמובן, חלוד ומתפורר, אבל בכל זאת. שלוש הספרות היו מאוד ברורות - 38-2, אבל את האחרונות הצלחתי לזהות רק בבית, והנה התמונה שלהן, מעל ללוחית היצרן -
 
38-248

שוסון בגדרה
זוכרים את התמונה הזו? srulik500 העלה אותה לפני כשבוע לפורום. היום ניגשתי לשם בנסיון לזהות את האוטובוס. הגרוטאה השרופה והמתפוררת שלו נמצאת במוסך מאור בגדרה - מאחורי תחנת הדלק של "דלק", בכניסה הדרומית בישוב. יש שם גם טייגר (שרוף אף הוא) מ- 1964, ודווקא אחת השלדות הראשונות שהורכבו בארץ, אבל נתמקד באוטו שבתמונה -
38-248
זהו מס' הרישוי שניתן לאוטובוס ב- 1959. המספר המקורי שלו היה ת2002 (תודה, אביתר), והוא הגיע אלינו מפאריז ב- 1952. זיהוי הדגם הוא שוסון ASH52, עם מנוע מתוצרת חב' Somua, דגם 115-150. הנה תמונה של אוטובוס ת2010, במבנה דומה, ובימים יפים יותר (התמונה עצמה הופיעה בפורום פעמים רבות, והועלתה במקור ע"י אביתר. זו הזדמנות טובה להציג אותה שוב, במסגרת "אז והיום").
 

אוהד11

New member
יוצא, איפוא, שהוא היה בינערוני ?

38-248
זהו מס' הרישוי שניתן לאוטובוס ב- 1959. המספר המקורי שלו היה ת2002 (תודה, אביתר), והוא הגיע אלינו מפאריז ב- 1952. זיהוי הדגם הוא שוסון ASH52, עם מנוע מתוצרת חב' Somua, דגם 115-150. הנה תמונה של אוטובוס ת2010, במבנה דומה, ובימים יפים יותר (התמונה עצמה הופיעה בפורום פעמים רבות, והועלתה במקור ע"י אביתר. זו הזדמנות טובה להציג אותה שוב, במסגרת "אז והיום").
יוצא, איפוא, שהוא היה בינערוני ?
 
כרגיל תמונות מדהימות ביותר!!!

38-248
זהו מס' הרישוי שניתן לאוטובוס ב- 1959. המספר המקורי שלו היה ת2002 (תודה, אביתר), והוא הגיע אלינו מפאריז ב- 1952. זיהוי הדגם הוא שוסון ASH52, עם מנוע מתוצרת חב' Somua, דגם 115-150. הנה תמונה של אוטובוס ת2010, במבנה דומה, ובימים יפים יותר (התמונה עצמה הופיעה בפורום פעמים רבות, והועלתה במקור ע"י אביתר. זו הזדמנות טובה להציג אותה שוב, במסגרת "אז והיום").
כרגיל תמונות מדהימות ביותר!!!
תודה רבה!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה