מאוד רדוד.
מהי העמותה להתפתחות הילד?
כיצד יוגדר "אוטיסט"? מה יהיה שונה מההגדרות הנוכחיות?
כשד"ר שמואלי מדברת על "רמה תפקודית", למה היא מתכוונת? יש פרסום של בדיקת הרמה התפקודית?
מי שלומד בבית ספר לחינוך מיוחד הPDD NOS שלו הוא מספיק אוטיסטי או שהוא עדיין "ילד עם קצת קשיים חברתיים"?
היא גם התבלבלה. האבחון PDD NOS ניתן לילדים שלא עונים לכל הקריטריונים. לעיתים הם מתנהגים באופן יותר אוטיסטי מילדים המוגדרים כך.
ד"ר שמואלי אמרה "...להשיג לילדיהם כיתה יותר טובה..." נראה לי שהיא חיה באולימפוס. אם להכניס לבית ספר לחינוך מיוחד, לכיתת חינוך מיוחד זה תכמון אז אחת מאיתנו (ד"ר שמואלי או אני) לא מבינה כלום.