שון מייקלס נגד כריס בנואה

pufpuf

New member
שון מייקלס נגד כריס בנואה

ברו הקרוב יתקיים קרב מסקרן מאד, שאני יודע שהרבה אנשים מחכים לו, בין שון מייקלס לכריס בנואה על אליפות העולם. הרבה מאמינים שאליפות העולם תחליף ידיים בקרב הזה, וזה לא עניין של מה בכך. אם אני לא טועה, הפעם האחרונה שזה קרה ברו הייתה 2001.
מי לדעתכם ינצח?
האם התואר יחליף ידיים?
מה תהיה המעורבות של טריפל?
מה לדעתכם הולך לקרות?
 

Brockster

New member
סוף סוף נושא על היאבקות! ../images/Emo45.gif

לדעתי בנואה ינצח, בזכות פסילה עקב התערבות של HHH בקרב. קרוב לוודאי שהוא יכנס לזירה בזמן ששון בעל המומנטום, ויכה אותו בסלדג'האמר. הסיבה תהיה ש-HHH ירצה לפגוש את בנואה בסאמרסלם לקרב של 1-על-1, לאחר ששון כבר "קיבל" את הצ'אנס שלו ברו, ו-HHH ירצה להוכיח שהוא מסוגל לנצח את בנואה. משהו בכיוון בכל מקרה.
 
מה שלא יקרה....

אסור ששון יקח לו את האליפות! אני באופן אישי הייתי מאוד רוצה ששון יעשה היל טורן כי אני ממש שונא אותו (נראה לי שהוא הבן אדם שאני הכי שונא ברסלינג). הכי טוב יהיה אם בנואה ינצח את שון, טריפל אייץ' מגיע לזירה, ואז שון וטריפל יד אחת נגד בנואה, קצת מוזר אחרי כל הפיוד שלהם אבל הייתי מעדיף את זה מאשר ששון יהיה פייס. אי אפשר לעשות את שון היל מבלי שהוא יהיה חבר של אבולושן כי הם ההילים המרכזים ברו. טריפל צריך לעזוב בסוף החודש להוליווד, אז באמת יכול להיות ששון יעשה היל טורן.
 

ThEgReEnKiNg

New member
דעותי בנושא.

טירפל ירביץ לשון פסילה יופי הלך הקרב :( זה בטח מה שיקרה ואם לא אז מייקלס ינצח אני לא חושב שבנואה ינצח נקי בקרב הזה.
 

Duplla

New member
דעתי..

אני דוקא חושב שמייקלס ינצח בקרב... לומרות שאני ממש לא רוצה את זה... ניראה לי שאיי'ץ יעזור למייקלס איכשהו ואז מייקלס יעשה את ההיל טורן שלו... נחכה וניראה.. :\
 

pufpuf

New member
מאד קשה לי להחליט

מצד אחד בנואה אלוף מוצלח. הוא אובר, הרייטינג נאה, הביי רטס טובים...מצד שני לא נראה לי מייקלס מפסיד לו שוב, מצד שלישי מייקלס כבר ניצח את בנואה בקרב אחד על אחד, ומצד רביעי החלפת תארים בטלווויזיה זה משהו נדיר... נראה לי התואר ישאר בסופו של דבר של בנואה, אבל אני לא מצליח לחשוב איך. לא נראה לי שהם ילכו על סיום של פסילה, ולטריפל אמור להיות חלק בקרב. טוב...אני אומר שבנואה ינצח וישמור על התואר, לא יודע איך ומה הלמזלי יעשה.
 
המומנטום של בנואה

אסור להם לתת לבנואה להפסיד את האליפות. בנואה תפס תאוצה היום, הקהל אשכרה נותן פופ חזק כשהמנגינה שלו נשמעת. לי אישית הוא מזכיר את האלופים האמינים והאינטנסיבבים, של פעם, כמו ברט הארט, שלא היו פופולריים בזכות הקאטצ'פרייזים, אלא בזכות הסיפורים שסיפרו בזירה לאחר שהפעמון הושמע. מקווה שהתסריטאים לא סתומים עד כדי כך... רגע. הם כן!
 

PieOMy

New member
../images/Emo58.gif ../images/Emo58.gif

דבר ראשון, אין לי ספק שהקרב הזה לא יסתיים בנצחון של אחד מהם. אני מסכים עם מה שהרוב אמרו פה, שטריפל יתערב בקרב, אבל אני מאמין שגם אדג' יתערב בקרב, ואולי נראה היל טרן שלו. ואז אולי קרב מרובע בPPV הבא או אפילו טורניר. מה שבטוח, אני לא חושב שזה יהיה חכם לקחת עכשיו את התואר מבנואה שצבר מומנטום ואמינות מטורפת כאלוף אחרי שניצח שני קרבות משולשים מצויינים. אז זהו. אדג' וטריפל מפוצצים את הקרב.
 

Rock Bottom

New member
יש מצב!

ואם זה קורה הם זונות! אדג' עלול להתערב בקרב הזה ואולי אפילו לעשות היל טרן ואם זה יקרה אז אני מאחל לוינס מוות ביסורים קשים. לא רוצה את אדג' היל! אוף למה העלת את האופציה הזאת אביב...
 

Double DU

New member
לדעתי

בנואה ינצח פה נקי,כי נראה לי שרוצים לעשות אותו אלוף בלתי מעורער אחרי שנתנו לו להכניע את טריפל ושון. אפשרות אחרת היא שטריפל H מפוצץ את הקרב,אבל בכל מקרה שון מיילקס לא יזכה באליפות.
 

PieOMy

New member
אבל כבר עשו את זה

הוא כבר ניצח נקי פעמיים, אז מה זה יתן אם הוא יעשה את שוב?
 
אני הייתי רוצה את אדג' היל!

הוא רק עצבן אותי מאז שחזר... וחוץ מזה יש לו פרצוף של היל, והוא מתאים להיות עם כריסטיאן נגד בנואה וג'ריקו. רק צריך סטורי ליין מעניין.
 

Rock Bottom

New member
לא הוא לא מתאים כהיל!

אדג' - כריסטיאן = קרב במניה 21. בכל אופן זה קרב שמאוד הייתי רוצה לראות במניה 21.
 

Styles Clasher

New member
בקשר לHHH ואדג'...

עכשיו שהזכרתם לי אותם זה גרם לי להעריך שבאמת שניהם יתערבו בקרב (קודם HHH ואחרי זה אדג') כך שזה יהיה הכנה לקרב זוגות תוך כמה שבועות של בנואה ואדג' נגד HHH ואיזה בן-זוג שלו (אולי אפילו HHH ומייקלס). פיוד הזוגות הזה יתחלק מהר לשני פיודים: אחד בין בנואה וHHH, השני בין אדג' והשותף של HHH (הכי מתאים פה היל מייקלס, מי עוד זה יכול להיות, בטיסטה?).
 

HendrixLostSon

New member
../images/Emo45.gif נשמע טוב בעליל..

בנואה ואדג' זה לא הולך ביחד.. אני אחכה שהם יתפרקו, בתקווה כמו שאמרת - לבנואה נגד טריפל (שלדעתי הוא החומר לאליפות הכי טוב שקיים!! הוא אלוף מלידה! - ובתכלס בפיודים גדולים הוא יודע לעשות את זה) ולמייקלס כהיל נגד אדג' - שבסוף הפיוד אדג' יראה כמו שיותר רע.. לא אוהב את הבחור.. אבל זה בטוח לא יקרה! בטח יתנו לו פוש עד סוף החיים! שיתנו את זה לליטה במקום!
 

BullsDuDe

New member
דעתי.....(די בידיונית)

בנואה כמעט יכניע את מייקלס, טריפל H יכנס לזירה ויתחיל להרביץ לבנואה, מייקלס בינתיים מתפתל בצד, ואז מגיע אדג' וזורק את טריפל אייץ' מהזירה, ובנואה מנצח, אחרי הניצחון מייקלס קם על רגליו ומתחיל להרביץ לבנואה בזמן חגיגותיו, טריפל H מצטרף אליו לאחר שהצליח להוריד ממנו את אדג', לאדג' לוקח כמה זמן להתאושש והוא מבריח את השניים, אל מחוץ לזירה, ואז נקבע קרב על אליפות הזוגות, בין בנואה ואדג' למייקל וטריפל H. או שמה שאני חושב שיקרה שבסופו של דבר יקבע קרב בין טריפל H לבנואה לאחר שהשני ינצח את מייקלס.
 

Rock Bottom

New member
ההגיון אומר...

שאחרי פיוד כזה מתמשך ומאוס בין מייקלס לאייץ' הם לא יהפכו לטאג טים פתאום. זה לא יקרה בחיים, מייקלס יצטרך להערכתי לסגור חשבונות סופית עם אייץ' לפני הפיכתו להיל.
 

danboy2

New member
תגובה

נראה לי כמעט בוודאות שמיקלס יעשה הילטרן אחרי שבנואה ינצח כמובן מפסילה
 
למעלה