האם אתה מתכווןשולם לכולם שאלתי היא מזה זמן רב
אני רואה פסי רכבת ליד מושב מבקעים אשר בדרום אבל רכבות שם לא נסעות למה יש שם פסי רכבת. ואם מתוכנן משהו ? שם? והאים בכלל נסעה שם רכבת אי פעם בכלל?
יכול להיות אולי? ד.א היא חוצה אתהאם אתה מתכוון
למסילה שחוצה את כביש החוף ופונה אל עבר תחנת הכוח? נדמה לי שהמסילה משמשת רכבות משא שמגיעות לתחנת הכוח, אבל אני לא בטוח. למישהו יש מידע יותר מדויק?
המסילה ליד מבקעיםשולם לכולם שאלתי היא מזה זמן רב
אני רואה פסי רכבת ליד מושב מבקעים אשר בדרום אבל רכבות שם לא נסעות למה יש שם פסי רכבת. ואם מתוכנן משהו ? שם? והאים בכלל נסעה שם רכבת אי פעם בכלל?
לא, זאת מסילה אחרת.המסילה ליד מבקעים
המסליה הזו לא בשימוש כיום. בעבר המסילה המשיכה דרומה, דרך רצועת עזה לכיוון מצרים (מסילה זו נסללה עוד בתקופת המנדט) השימוש בה הופסק בסוף שנות ה-70 בערך. כיום, חלקים רבים ממהמסילה פורקו, במיוחד ברצועת עזה.
תחנת הכח רוטנברגלא, זאת מסילה אחרת.
אתה מדבר על מסילת החוף - זו שעוברת במקביל לכביש החוף, ממזרח לכביש. ה דרומי דיבר על המסילה שמסתעפת ממנה קצת אחרי מבקיעים וממשיכה מערבה, לכיוון תחנת הכוח ולכיוון הים.
או קיתחנת הכח רוטנברג
אני לא מכיר כל-כך טוב את האיזור, אבל אני מניח שאתם מתכוונים לשלוחה לכיוון תחנת הכח על שם 'רוטנברג' באשקלון, לא? השלוחה הזאת, שכיום אינה בשימוש, היתה במהלך שנות ה-90 מקור ההכנסה העיקרי של רכבת ישראל, שהובילה פחם לתחנת הכח מנמל אשדוד באמצעות רכבת ייעודית שכל הזמן טיילה הלוך ושוב (מה שמכונה בבריטניה merry-go-round) עד שנבנה מזח ליד התחנה עצמה והתבטל הצורך ברכבת. לצורך הפעלת השלוחה נרכש בזמנו קטר 701, שהיה הגדול והחזק ביותר בארץ עד להגעת האלסטומים החדשים ונרכשו קרונות פחם רבים, שחלקם הוסב בהמשך להובלת מחצבים (פופספטים וכיו"ב). כל הציוד הזה היה היחיד בארץ שהופעל עם מצמדים אוטומטיים, מהסוג האמריקאי, כך שכשהיה צריך להיא קרונות כאלו לטיפול בסדנאות הקישון או משהו כזה היו צריכים להצמיד לו מכל צד קרון 'מתרגם' שבצידו האחד חיבורים אמריקאיים ובצידו השני חיבורים אירופאיים תקניים. חיבוריו של הקטר הם ברי הסבה, כמו אלו של הקטרים מדגם JT42CW שצוידו אף הם בציוד כפול (מתוך ראייה אופטימית לעתיד).
קו חלץאו קי
אני מבין שזו המסילה מתחנת הכוח{רוטנברג} ועם היא לא בשימוש אפשר לנצל אותה לרכבת נוסעים מהנגב למרכז וצפונה רעיון?
זה ברור שהמדינה נגמרת באזורקו חלץ
השלוחה לתחנת הכח באשקלון איננה חלק מהקו שקיים בין צומת שקמה לצומת קרית גת (מדרום לתחנה בשם זה). הקו הזה הוא פעיל מאוד ועוברות עליו מדי יום רכבות משא רבות. הוא אינו שימוש במיוחד לרכבות מהנגב צפונה מפני שהוא מאריך את הדרך ביחס לקו שנמצא כיום בשימוש, אולם יש תוכניות להשתמש בו בעתיד לרכבות מבאר שבע למרכז שיעברו דרך רחובות וכיו"ב (אחותי הבאר שבעית התלוננה בדיוק אתמול על חוסר בשירות כזה - היא הסבירה את זה בכך שבאר שבע זה פריפריה...) הקו לתחנת הכח הוא שלוחה בלבד, קצהו האחד בצומת פלשת והשני בתחנת הכח עצמה, כלומר הוא אינו מוביל לשום מקום אחר.
זה רק אני או שיש רכבת לבאר שבע?זה ברור שהמדינה נגמרת באזור
אשדוד מבחינת כל ההיבטים וביניהם גם הרכבות
701 עדיין החזק מכולם. באשר למספרתחנת הכח רוטנברג
אני לא מכיר כל-כך טוב את האיזור, אבל אני מניח שאתם מתכוונים לשלוחה לכיוון תחנת הכח על שם 'רוטנברג' באשקלון, לא? השלוחה הזאת, שכיום אינה בשימוש, היתה במהלך שנות ה-90 מקור ההכנסה העיקרי של רכבת ישראל, שהובילה פחם לתחנת הכח מנמל אשדוד באמצעות רכבת ייעודית שכל הזמן טיילה הלוך ושוב (מה שמכונה בבריטניה merry-go-round) עד שנבנה מזח ליד התחנה עצמה והתבטל הצורך ברכבת. לצורך הפעלת השלוחה נרכש בזמנו קטר 701, שהיה הגדול והחזק ביותר בארץ עד להגעת האלסטומים החדשים ונרכשו קרונות פחם רבים, שחלקם הוסב בהמשך להובלת מחצבים (פופספטים וכיו"ב). כל הציוד הזה היה היחיד בארץ שהופעל עם מצמדים אוטומטיים, מהסוג האמריקאי, כך שכשהיה צריך להיא קרונות כאלו לטיפול בסדנאות הקישון או משהו כזה היו צריכים להצמיד לו מכל צד קרון 'מתרגם' שבצידו האחד חיבורים אמריקאיים ובצידו השני חיבורים אירופאיים תקניים. חיבוריו של הקטר הם ברי הסבה, כמו אלו של הקטרים מדגם JT42CW שצוידו אף הם בציוד כפול (מתוך ראייה אופטימית לעתיד).
קו הרכבת הזהשולם לכולם שאלתי היא מזה זמן רב
אני רואה פסי רכבת ליד מושב מבקעים אשר בדרום אבל רכבות שם לא נסעות למה יש שם פסי רכבת. ואם מתוכנן משהו ? שם? והאים בכלל נסעה שם רכבת אי פעם בכלל?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.