שוטרים הותקו בכפר ראמה

respecta1

New member
שוטרים הותקו בכפר ראמה

הצפון הפרוע: שוטרים נרגמו באבנים בכפר ראמה כוח משטרה, שהגיע ליישוב כדי לעצור חשוד בשוד, הותקף, וארבע ניידות נפגעו. השוטרים נאלצו לירות באוויר וליידות רמוני גז מדמיע שוב זה קורה: שוטרים הותקפו כשהגיעו ליישוב בגליל כדי לעצור חשודים. הפעם הגנו מתפרעים על חשוד בשוד מזוין. שוטרים הגיעו אמש (יום ב') ליישוב ראמה הסמוך לכרמיאל כדי לעצור חשוד בשוד, הותקפו באבנים ונאלצו לירות באוויר וליידות רימוני גז מדמיע. נזק נגרם לארבע ניידות, אך איש לא נפגע. ב-18:00 בקירוב נשדד בנק הדואר בראמה. שני צעירים רעולי פנים נכנסו לסניף, ובאיומי אקדח שדדו כ-5,000 שקל ונמלטו. בהמשך הערב התקבל מידע מודיעיני בתחנת כרמיאל בנוגע לזהות החשודים במעשה. כ-15 שוטרי סיור, בלשים ואנשי מג"ב הגיעו לבצע את המעצר ב-22:00 בקירוב. החשוד - שהיה בחצר ביתו - החל להימלט ולהשליך חפצים במהלך מנוסתו. לאחר מרדף קצר נעצר החשוד, בשנות ה-20 לחייו. החפצים שהושלכו התגלו כחלקי נשק. כמה שוטרים פנו לערוך חיפוש בבית משפחתו של החשוד, ואחרים השגיחו עליו בניידת. בתוך הבית ובחצר התגלו כ-25 מחסניות של רובי M-16 ו"גליל". בד בבד החלו כמה צעירים להשליך אבנים לעבר הניידות והשוטרים שהשגיחו עליהן. לאחר ירי באוויר עזבו מיידי האבנים את המקום. כאשר פנו השוטרים לעזוב את הכפר עם החשוד, הוקפו בקבוצה של מאות צעירים שיידו אבנים. בהוראת קצין הסיור שפיקד על הכוח, ירו השוטרים גז מדמיע וחילצו עצמם מהמקום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3476111,00.html
 

מוחמד5

New member
איפה שיש עבריינים המשטרה חייבת לכנס

ולטפל בהם. אנחנו זועקים המון זמן כבר על כמות הנשק הבלתי חוקי הגדולה שמסתובבת בכפרים. אנחנו מבקשים להפעיל כמה שיותר כוחות משטרה על מנת לאסוף אותם כלי נשק בלתי חוקיים ,וגם החוקיים שנמצאים בידי המשתפ"ים והערבים הטובים.המשתפ"ים שוכנו בישובים שקטים ואיתם הם הביאו את הפשע והפורעונות ואין מי שיטפל בהם.
 

mike00

New member
../images/Emo6.gif

איפה שיש עבריינים המשטרה חייבת להכנס ולטפל בהם?אתה בטוח מוחה? מעניין מה היית אומר לו המשטרה היתה עוצרת מאות תושבים בכפר....הרי מאות צעירים יידו עליהם אבנים ביציאה מהכפר וניסו לשבש את המעצר והחקירה.. אתם מבקשים להפעיל כמה שיותר כוחות משטרה על מנת לאסוף אותם כלי נשק בלתי חוקיים?בטוח גם בזה מוחה? כשהמשטרה הגיעה עם כוחות מתוגברים[200 אנשי משטרה]אמרת שהם הגזימו...
 

מוחמד5

New member
זה תפקידה של המשטרה

שיפעילו אותם אמצעים שהפעילו כנגד הפורעים חסרי הרסן = המתנחלים. אם ינהגו באותה השיטה לא יהיו נפגעים,והבעיה תטופל (לא כמו אצל המתנחילים זמנית אלא לעד ).
פשוט.. לא !!
 

respecta1

New member
ההבדל שהם יכולים בלי בעיה

להכנס להתנחלות ולעצור מישהו שעשה משהו בלתי חוקי, בלי שאף אחד יתקוף אותם.
 

respecta1

New member
עובדה, עוד לא קרה

לעומת כמה וכמה מקרים שקרו בכפרים ערבים ובכללי מה שמייק אמר "למה אתה משנה את הנושא??אם אתה לא מעוניין לענות לעניין אתה לא חייב לזלזל בי ולנסות לעלות נושא אחר על הפרק......בא לך לדבר על מתנחלים תפאדל....פתח נושא חדש ידידי ואני מבטיח להשתתף בשרשור.."
 

מוחמד5

New member
דברתי על אופו טיפול המשטרה בפורעים

ממגזרים שונים מאוכלוסיות שונות. זה הנושא.
 

fifanowftw

New member
אולי תבין סוף סוף

שהסיכוי שהמשטרה תותקף הרבה יותר גדול אם תכנס לכפר ערבי?
 

mike00

New member
יותר גדול???אתה מגזים!!

המשטרה לא מותקפת בשום מקום אחר בישראל בצורה שיטתית שכזאת... קרה פעם אחת ב-60 שנה,בזמן ההתנתקות,וכנראה שאלה שיש להם אינטרס לא להודות באמת ימשיכו להזכיר את הארועים האלה עוד 60 שנה לפחות..
 

respecta1

New member
ויש הבדל ענק

בהתנתקות גירשו אנשים מהבתים שלהם, שלהזכיר לכם עד לפני 20 שנה עודדו אותם לגור שם ואחרי שהתקשורת הלהיטה את הרוחות וגם אז חוץ מאירוע אחד של הנוזל הלא ידוע ההוא לא קרה כלום, כשחשבו שהולכת להתחיל מלחמת אחים..
 

מוחמד5

New member
בשום מקום !!!!

שוב פעם את מוכיחים את חלקיות העובדות שיש בידיכם בכדי לנגח.
מהומות החרידים לפני חצי שנה נמשכו ימים . לדייק.
 

mike00

New member
יודע מה?

במקרה של החסידים שלקחו את החוק לידיים אני מציע להעביר אותם לגור בפקיעין ובראמה... מינוס ומינוס שווה פלוס....אולי יצא מזה משהו טוב..
 

respecta1

New member
מה שהיה נגד מצעד הגאווה?

אלה הפגנות שמדרדרות לאלימות.. זה לא סתם באו לעצור פושע והותקפו לא נסיים בקרוב אם נתחיל להזכיר את כל ההפגנות האלימות שעשו ערבים, למשל בבילעין הפגנות אלימות נגד שוטרים לא עובר חודש בלי כמה..
 

mike00

New member
כל יום שישי,יש הסעות מאורגנות מ"ההתנחלויות

והשטחים הכבושים" בגוש דן......
 

respecta1

New member
והנושא גם התייחסות האוכלוסיות השונות למשטרה

המשטרה לא תותקף ע"י עשרות רק בגלל שהם באים לעצור פושע בשום ישוב יהודי, עובדה. לא קרה ואם לא יקרה משהו דרסטי גם לא יקרה. לעומת זה בישובים ערביים זה קורה כמה וכמה פעמים.
 

mike00

New member
../images/Emo4.gif

למה אתה משנה את הנושא??אם אתה לא מעוניין לענות לעניין אתה לא חייב לזלזל בי ולנסות לעלות נושא אחר על הפרק......בא לך לדבר על מתנחלים תפאדל....פתח נושא חדש ידידי ואני מבטיח להשתתף בשרשור.. דרך אגב,הזיכרון שלך כנראה סלקטיבי......אתה לא זוכר כמה מתנחלים היו עצורים בזמן ההתנתקות?ביניהם גם ילדות בנות 14 שהיו עצורות במשך שבועות.... עם היהודים המשטרה דווקא יודעת למצות את הדין...במגזר היהודי בדרך כלל לא חוטפים שוטרים,לא זורקים בלוקים,לא מרביצים בקרשים ולא מקיפים ניידות משטרה מאות מתפרעים.... המקרה היחיד שאתה יכול להביא הוא ההתנתקות וגם שם המשטרה לא נכנעה לאלימות ולא נשאה ונתנה עם "נכבדי העדה"...
 

מוחמד5

New member
סע ישר

אני מדבר על אופן טיפול המשטרה בפורעי חוקי באיזורים שונים מאוכלוסיות שונות.
 
למעלה