שוויץ תספק לנו שיר רוק בהלסינקי?!

barnea1

New member
שוויץ תספק לנו שיר רוק בהלסינקי?!

למרות כל ההימורים בשוויץ, מסתמן שגם לדי ג'יי בובו תהיה תחרות על ייצוג שוויץ אחרי הכל. להקת הרוק הכבד " צ'אקרה " הודיעה בריש גלי על שליחת שיר לטלוויזיה השוויצרית, כמו כן הם מוסיפים שאף על פי שהרבה אמנים פרשו מיראת כבוד לדי ג'יי בובו, הם לא מתכוונים לוותר על ייצוג שוויץ! אם אינני טועה רשות השידור השוויצרית הכריזה שהם יודיעו על נציגם+שיר כבר בדצמבר.....כל שניתן לשער עכשיו זה מי זה יהיה: האם זה יהיה שיר דרנס קליל וסוחף מכיוונו של בובו? או שמא אתם מעדיפים דיסטורשנים אימתניים מכיוונה של צ'אקרה? Have your say!
 

python 4

New member
בקצב הזה, מאיזו מדינה תבוא הישועה?

מי תביא לנו את הקיטש הישן והזול, האהוב? האם זו תהיה מלטה האמינה? אם נטשה ושרלין שוברות גיטרות על הבמה - אז סיפור האירוויזיון מבחינתי נגמר סופית!
Thomas G:son, Eurovision Needs you
 

M a g n u s

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

נראה לי ש- Echoes of gaia היה רק מופע החימום שלהן לקראת הפאנק של 2007...
 

barnea1

New member
אל חשש ידידי הנואש...

אני בטוח שיהיו מספיק מדינות שהשירים שלהן ינטפו קיטש השנה באירוויזיון ;)
 

GrandPrix2006

New member
להקת רוק כבד מייצגת את שוויץ

ולהקת פאנק-רוק מייצגת את צרפת. Les Wampas שמם, והם גם הביעו רצון עז להשתתף באירוויזיון השנה. כל מה שאפשר לעשות זה לקוות שכדור דיסקו נוצץ ששוקל הרבה מאוד יפול על הראש של DJ בובו באחד מהתקלוטים שלו ויהרוג אותו. אירוקוויזיון 2007! אני כבר לא יכול לחכות!
 

barnea1

New member
לגבי להקת הרוק פאנק מצרפת...

כבר נאמר שהם לא נבחרו וכנראה לא ייבחרו....משום שבצרפת השנה יהיה ברוב הסיכויים, קדם. אולי הם ישתתפו בקדם, אבל אני בספק אם הם יזכו....בעיקר אם אמנים מפורסמים יקחו חלק...
 
איך תמיד כששיר מסגנון מסוים זוכה

אז שנה אחרי כולם הולכים על אותו דבר.. ואז פתאום הקהל מעדיף משהו אחר!
זה מה שיקרה שנה הבאה! הפינים יצרו תקדים של גיי מטאל אז עכשיו כל המדינות מתכוננות למשהו בסגנון! ואז הבלגים ישלחו עוגיית פרינס מזמרת ויזכו!
 
למעלה