שווה מחר ללכת לסיור לימודי או שכדאי לי להשאר בבית???
נ נשמה קטנה ודתייה New member 29/12/04 #4 קיבלתי עונש כי לא הלכתי לסיור../images/Emo7.gif איזה מעצבן...
נ נשמה קטנה ודתייה New member 29/12/04 #6 חחח... אין לי מושג איך לעשות את זה כי אני צריכה לסכם מה היה בסיור למרות שלא הייתי ואין לי מושג מה יש בבית התפוצות (לשם היה הסיור)
חחח... אין לי מושג איך לעשות את זה כי אני צריכה לסכם מה היה בסיור למרות שלא הייתי ואין לי מושג מה יש בבית התפוצות (לשם היה הסיור)