שווה מחר ללכת לסיור לימודי

LoOoOoOoOoK

New member
אוי מסכנונת!!!

הכל באשמתי
 
חחח...

אין לי מושג איך לעשות את זה כי אני צריכה לסכם מה היה בסיור למרות שלא הייתי ואין לי מושג מה יש בבית התפוצות (לשם היה הסיור)
 
למעלה