שווה לפתוח ..חברה חדשה ..

וויילד

New member
שווה לפתוח ..חברה חדשה ..../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

גבירותי ורבותי ,לאחר מאמץ כביר ,הצלחתי להעביר את החברה החדשה בפורום שלנו . נא להכיר את "שירי 007" נחמדה וחיננית ...בבקשה .
 

טומי*

New member
ביטח איזו שאלה...דניאלה מזכירה..

ראשית...אבל שהממליץ הוא ידידינו וויילד אז אני חושב שגם דניאלה לא תתעקש להעביר את שירי בועדה
 

וויילד

New member
דע לך ידידי...../images/Emo24.gif

טרם קיבלתי מחמאה שכזו , ואני לך מודה בעבור הכל . בעבור הניהול בעבור הפירגון בעבור היותך אתה... תודה לך ידיד נחמד
 

שרונהה

New member
רגע..... עצור..............

איפה שירי? מה זה ווילד כותב בשם שירי? שירי צריכה להציג פה את עצמה. אני מזכירתה של היו"ר דניאלה הנכבדת, והיו"ר לא מרשה לנציגים של מועמדים להופיע במקומם.... אי לכך..... שירי....... הינך מתבקשת להופיע פה בשמך ובמילותיך.... ואז נחליט.....
 

טומי*

New member
ממתי גברתי מזכירה של המזכירה???

אההההה שרונהההההההה ולמה לא סיפרת לי שגם אדע?
 

שרונהה

New member
איך קונן היפה אומר? אדון מנהל!!!

הריני מעדכנת אותך בפרטי המינויים הקבועים בפורום הלזה: הגברת דניאלה 1131 הנכבדת היא יו"ר ועדת הקבלה הגברת תמנונה היפהפיה היא היועמש"ית של שיח סלימן הגברת סודית הסודית והמסתורית היא אשת יחסי הציבור של הנ"ל ואני.... בתפקיד צר שליטה, אך מרכזי - מזכירה אישית של הנ"ל-נ"ל....
 

שרונהה

New member
וונוס, אני ממנה אותך בזאת להיות

מזכירתי האישית....... כלומר, את מזכירתה של המזכירה האישית... הולך? אפשר לחשוב על עוד תפקידים.... נחשוב ביחד בינתיים....... ואיפה ברבורה מארגנת סיורי הפורום?
 

שרונהה

New member
וונוס, אני ממנה אותך בזאת להיות

מזכירתי האישית....... כלומר, את מזכירתה של המזכירה האישית... הולך? אפשר לחשוב על עוד תפקידים.... נחשוב ביחד בינתיים....... ואיפה ברבורה מארגנת סיורי הפורום?
 

טומי*

New member
אההה שרונהה מין (לא נה שהתכוונת)

את מין מזכירה על ? עכשיו הבנתי סוף סוף העיקר שמספרים לי דברים בבית הזה
 

וויילד

New member
יש לי תחושה שהיא לא יודעת מה לעשות

אני ממש לא הכי הכי..בלהסביר מה ואיך . אולי טומי יכול לתת הסברים . שירי רואה את הכל .נסו לחלץ אותה .. תודה
 
למעלה