שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?


שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?

שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
  1. בבוקר: הקו הראשון יוצא ב6:30, זה שלאחריו ב7:00. אחר כך יש תגבור בין 7:00 ל8:00. במצב כזה מקומות הקרובים לסוף המסלול, בשני הכיוונים, מקבלים שירות חלש ביותר בין 7:00 ל8:00 (זה של 6:30 יפספס את פקקי הבוקר ויגיע די מהר, וזה של 7:00-השד יודע מתי יגיע, ככל הנראה לקראת 8:15, אם לא יותר מאוחר, לסוף המסלול).
  2. התאמה לזמני הרכבת: חשוב ביותר, ליצירת קו רציף של רכבת+אוטובוס צפונה ודרומה גם יחד. עם כל הכבוד למסילת השרון החדשה (שעוד לא קיימת) ממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. יהיה הרבה יותר קל (וזול) להגיע להרצליה מאשר ברכבת השרון הלא כ"כ מהירה שעוצרת בלא פחות מ5 תחנות בתוואי קצר יחסית שלא ייתן לה שהות להאיץ ולמצות את פוטנציאל המהירות שלה, מעבר לעובדה שנדרשת החלפת רכבות, שהיא מסובכת.
מה אתם אומרים? שווה לפעול בנושא


הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.
 

אורי404

New member
יש קו 9 לתחנת הרכבת

שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?

שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
  1. בבוקר: הקו הראשון יוצא ב6:30, זה שלאחריו ב7:00. אחר כך יש תגבור בין 7:00 ל8:00. במצב כזה מקומות הקרובים לסוף המסלול, בשני הכיוונים, מקבלים שירות חלש ביותר בין 7:00 ל8:00 (זה של 6:30 יפספס את פקקי הבוקר ויגיע די מהר, וזה של 7:00-השד יודע מתי יגיע, ככל הנראה לקראת 8:15, אם לא יותר מאוחר, לסוף המסלול).
  2. התאמה לזמני הרכבת: חשוב ביותר, ליצירת קו רציף של רכבת+אוטובוס צפונה ודרומה גם יחד. עם כל הכבוד למסילת השרון החדשה (שעוד לא קיימת) ממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. יהיה הרבה יותר קל (וזול) להגיע להרצליה מאשר ברכבת השרון הלא כ"כ מהירה שעוצרת בלא פחות מ5 תחנות בתוואי קצר יחסית שלא ייתן לה שהות להאיץ ולמצות את פוטנציאל המהירות שלה, מעבר לעובדה שנדרשת החלפת רכבות, שהיא מסובכת.
מה אתם אומרים? שווה לפעול בנושא


הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.
יש קו 9 לתחנת הרכבת
אין לא מי יודע מה נסיעות, אך הוא קיים. אולי להוסיף לו נסיעות בוקר. לחילופין נסיעה, המשולטת כקו 39, שתצא מצומת רעננה. זה בדומה לנסיעות קו 29 מתחנה מרכזית הרצליה.

לגבי מסילת השרון - הייתה אופציה אחרת לרכבת מהירה יותר: רכבת חשמלית. זה היה אמור להיות מבין קווי הרכבת הראשונים, אם לא הראשונים, שיהיה מחושמל. בינתיים הדבר הזה, לצערינו מתעכב.
 

טנק2

New member
אבל מפספסים את קהל הנוסעים מכפ"ס.

יש קו 9 לתחנת הרכבת
אין לא מי יודע מה נסיעות, אך הוא קיים. אולי להוסיף לו נסיעות בוקר. לחילופין נסיעה, המשולטת כקו 39, שתצא מצומת רעננה. זה בדומה לנסיעות קו 29 מתחנה מרכזית הרצליה.

לגבי מסילת השרון - הייתה אופציה אחרת לרכבת מהירה יותר: רכבת חשמלית. זה היה אמור להיות מבין קווי הרכבת הראשונים, אם לא הראשונים, שיהיה מחושמל. בינתיים הדבר הזה, לצערינו מתעכב.
אבל מפספסים את קהל הנוסעים מכפ"ס.
9 הרי מתחיל ברעננה, ולא בכפ"ס. התחנה ההרצליאנית הרבה יותר מקושרת לת"א (לשם החלפת רכבות-לצפון או לדרום) מאשר תחנות כפ"ס.
 

olli3

New member
מנהל
מעטים האנשים שיסעו לרכבת בהרצליה מכפר סבא.

אבל מפספסים את קהל הנוסעים מכפ"ס.
9 הרי מתחיל ברעננה, ולא בכפ"ס. התחנה ההרצליאנית הרבה יותר מקושרת לת"א (לשם החלפת רכבות-לצפון או לדרום) מאשר תחנות כפ"ס.
מעטים האנשים שיסעו לרכבת בהרצליה מכפר סבא.
לכל המשמתמע מכך, אם הם רוצים להגיע צפונה הם כבר יעלו על אוטובוס שנוסע צפונה ולא יבזבזו את הזמן שלהם בנסיעה עירונית עד לרכבת הרצליה.
 

אורי404

New member
או אוטובוס מצומת רעננה או אפשרויות אחרות

מעטים האנשים שיסעו לרכבת בהרצליה מכפר סבא.
לכל המשמתמע מכך, אם הם רוצים להגיע צפונה הם כבר יעלו על אוטובוס שנוסע צפונה ולא יבזבזו את הזמן שלהם בנסיעה עירונית עד לרכבת הרצליה.
או אוטובוס מצומת רעננה או אפשרויות אחרות
כמו נסיעה במכונית לתחנת רכבת בית יהושע או שנוסעים ברכבת לתחנת תל אביב וממנה מחליפים לרכבות המהירות לכיוון חיפה.
 

טנק2

New member
אז עדיף להגביר את תדירות קו 9, ולהחילו מוקדם יותר, כפי שהוצע

מעטים האנשים שיסעו לרכבת בהרצליה מכפר סבא.
לכל המשמתמע מכך, אם הם רוצים להגיע צפונה הם כבר יעלו על אוטובוס שנוסע צפונה ולא יבזבזו את הזמן שלהם בנסיעה עירונית עד לרכבת הרצליה.
אז עדיף להגביר את תדירות קו 9, ולהחילו מוקדם יותר, כפי שהוצע
 

olli3

New member
מנהל
לטעמי עדיף לבטל את קו 9 ולתגבר את 39 וזהו.

אז עדיף להגביר את תדירות קו 9, ולהחילו מוקדם יותר, כפי שהוצע
לטעמי עדיף לבטל את קו 9 ולתגבר את 39 וזהו.
זה כמו קו 4 בת"א שהפך להיות מיותר יותר כש104/204 כבר בסביבה. הפתרון העדיף לקו 4 יהיה הארכתו לשיכון ל' יחד עם צמצום התדירות שלו. או לחילופין, פיזור רוב הנסיעות שלו אם לא כולן בין 104 ל204.
&nbsp
קו 9 הפך להיות קו מיותר כי הוא לא באמת מותאם להגעת הרכבות ולא יכול להיות מותאם לרכבות בשני כיווני הנסיעה בתדירות שכזאת. עדיף לחזק את קו 39 כקו תדיר שאנשים יוכלו להסתמך עליו הרבה יותר מאשר ש9 ימשיך לפעול כך.
 

אורי404

New member
כאשר קו 9 החל לפעול היית ההצעה ל'מתיחתו'

לטעמי עדיף לבטל את קו 9 ולתגבר את 39 וזהו.
זה כמו קו 4 בת"א שהפך להיות מיותר יותר כש104/204 כבר בסביבה. הפתרון העדיף לקו 4 יהיה הארכתו לשיכון ל' יחד עם צמצום התדירות שלו. או לחילופין, פיזור רוב הנסיעות שלו אם לא כולן בין 104 ל204.
&nbsp
קו 9 הפך להיות קו מיותר כי הוא לא באמת מותאם להגעת הרכבות ולא יכול להיות מותאם לרכבות בשני כיווני הנסיעה בתדירות שכזאת. עדיף לחזק את קו 39 כקו תדיר שאנשים יוכלו להסתמך עליו הרבה יותר מאשר ש9 ימשיך לפעול כך.
כאשר קו 9 החל לפעול היית ההצעה ל'מתיחתו'
לכפר סבא ולכיוון אזור התעשייה הרצליה וכן הפעלה לכל שעות היום. לימים קו 39

טוב, שבסוף זה יצא לפועל. אמנם יותר מ-15 שנים. אבל בסוף זה קרה. כך גם יש שימוש בדרך הבריגדה היהודית בקו 347 הנוח.
עוד מעט זה יהיה בכביש 471 עם פתיחת קו 64 ונקווה, שיהיה מצב דומה עם דרך אם המושבות.

בנוגע לקו 4 אני פחות בקיא, במה שקורה בו כיום. אולי בקטע של רידינג-התחנה המרכזית יש נוסעים רבים ולכן הקטע הזה מספיק. אולי, כפי שאתה כותב יש מקום להארכתו לאזור קרית החינוך (לוינסקי/מופת).
 

אורי404

New member
היית=היתה

כאשר קו 9 החל לפעול היית ההצעה ל'מתיחתו'
לכפר סבא ולכיוון אזור התעשייה הרצליה וכן הפעלה לכל שעות היום. לימים קו 39

טוב, שבסוף זה יצא לפועל. אמנם יותר מ-15 שנים. אבל בסוף זה קרה. כך גם יש שימוש בדרך הבריגדה היהודית בקו 347 הנוח.
עוד מעט זה יהיה בכביש 471 עם פתיחת קו 64 ונקווה, שיהיה מצב דומה עם דרך אם המושבות.

בנוגע לקו 4 אני פחות בקיא, במה שקורה בו כיום. אולי בקטע של רידינג-התחנה המרכזית יש נוסעים רבים ולכן הקטע הזה מספיק. אולי, כפי שאתה כותב יש מקום להארכתו לאזור קרית החינוך (לוינסקי/מופת).
היית=היתה
 

טנק2

New member
מה לגבי עדכון הזמנים בבוקר? זה כדאי?

שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?

שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
  1. בבוקר: הקו הראשון יוצא ב6:30, זה שלאחריו ב7:00. אחר כך יש תגבור בין 7:00 ל8:00. במצב כזה מקומות הקרובים לסוף המסלול, בשני הכיוונים, מקבלים שירות חלש ביותר בין 7:00 ל8:00 (זה של 6:30 יפספס את פקקי הבוקר ויגיע די מהר, וזה של 7:00-השד יודע מתי יגיע, ככל הנראה לקראת 8:15, אם לא יותר מאוחר, לסוף המסלול).
  2. התאמה לזמני הרכבת: חשוב ביותר, ליצירת קו רציף של רכבת+אוטובוס צפונה ודרומה גם יחד. עם כל הכבוד למסילת השרון החדשה (שעוד לא קיימת) ממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. יהיה הרבה יותר קל (וזול) להגיע להרצליה מאשר ברכבת השרון הלא כ"כ מהירה שעוצרת בלא פחות מ5 תחנות בתוואי קצר יחסית שלא ייתן לה שהות להאיץ ולמצות את פוטנציאל המהירות שלה, מעבר לעובדה שנדרשת החלפת רכבות, שהיא מסובכת.
מה אתם אומרים? שווה לפעול בנושא


הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.
מה לגבי עדכון הזמנים בבוקר? זה כדאי?
 
מה מסובך בהחלפת רכבות וכיצד החלפה מאוטובוס לרכבת פשוטה

שווה לפעול להתאמת זמנים של 39 לתחנת הרכבת?

שני דברים לגבי הלוז של קו 39 המחודש של מטרופולין בשרון.
  1. בבוקר: הקו הראשון יוצא ב6:30, זה שלאחריו ב7:00. אחר כך יש תגבור בין 7:00 ל8:00. במצב כזה מקומות הקרובים לסוף המסלול, בשני הכיוונים, מקבלים שירות חלש ביותר בין 7:00 ל8:00 (זה של 6:30 יפספס את פקקי הבוקר ויגיע די מהר, וזה של 7:00-השד יודע מתי יגיע, ככל הנראה לקראת 8:15, אם לא יותר מאוחר, לסוף המסלול).
  2. התאמה לזמני הרכבת: חשוב ביותר, ליצירת קו רציף של רכבת+אוטובוס צפונה ודרומה גם יחד. עם כל הכבוד למסילת השרון החדשה (שעוד לא קיימת) ממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. יהיה הרבה יותר קל (וזול) להגיע להרצליה מאשר ברכבת השרון הלא כ"כ מהירה שעוצרת בלא פחות מ5 תחנות בתוואי קצר יחסית שלא ייתן לה שהות להאיץ ולמצות את פוטנציאל המהירות שלה, מעבר לעובדה שנדרשת החלפת רכבות, שהיא מסובכת.
מה אתם אומרים? שווה לפעול בנושא


הערת שוליים: אתמול עלו לקו מספר מבוגרות שלא ידעו על השינוי החדש. הן נאלצו לרדת רק בבינתחומי ולקחת קו 2. השאלה היא האם כדאי להקים תחנה חדשה ישירות בכניסה להרצליה, כי באמת יש כאן שגיאה מבחינת המסלול. בכיוון ההפוך קיימת תחנה דומה (הבריגדה/הדר) בכיוון להרצליה משום מה לא קיימת סימטריה ולא קמה תחנה למשל ליד הרד מרקט שם, או לפני הצומת.
מה מסובך בהחלפת רכבות וכיצד החלפה מאוטובוס לרכבת פשוטה
יותר?
רכבת במסילת השרון, גם עם 5 התחנות, תהיה הרבה יותר מהירה מכל קו אוטובוס שיחצה 3 ערים סואנות בכל שעה במהלך היום.
ואני לא מבין את הטענה שממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. מאוטובוס שמגיע לתחנת הרכבת בהרצליה ניתן בדיוק באותה מידה להגיע לרכבת צפונה.
לגבי ה"זול" - זה נכון ובתקווה שעד שמסילת השרון תיחנך משרד התחבורה יואיל לבצע את רפורמת התמחור שמדברים עליה כבר שנים.
 

אורי404

New member


מה מסובך בהחלפת רכבות וכיצד החלפה מאוטובוס לרכבת פשוטה
יותר?
רכבת במסילת השרון, גם עם 5 התחנות, תהיה הרבה יותר מהירה מכל קו אוטובוס שיחצה 3 ערים סואנות בכל שעה במהלך היום.
ואני לא מבין את הטענה שממנה לא ניתן יהיה להגיע לרכבת צפונה. מאוטובוס שמגיע לתחנת הרכבת בהרצליה ניתן בדיוק באותה מידה להגיע לרכבת צפונה.
לגבי ה"זול" - זה נכון ובתקווה שעד שמסילת השרון תיחנך משרד התחבורה יואיל לבצע את רפורמת התמחור שמדברים עליה כבר שנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה