שווה ללמוד לבד?

טלטל 18

New member
שווה ללמוד לבד?

היי, לפני שנה וחודשיים עשיתי פסיכומטרי והוצאתי ציון די לא משהו- 560. אני עוד לא בדיוק יודעת מה ללמוד ובמה אני רוצה לעסוק בהמשך אבל רציתי לשאול אם זה מספיק או ששווה לעשות שוב. אני משתחררת מהצבא בדצמבר וחשבתי לקראת סוף השירות להיבחן שוב אבל הפעם ללמוד לבד. כדאי?
 

Musi© Gi®l

New member
סתם ככה בשביל הכיף?

לא, לא כדאי. תראי, יש לך ציון, שעלול להספיק. את לא רוצה סתם להוציא כסף, נכון? אז תשבי עם עצמך ותחשבי מה הכיוון שלך.. מה את שוקלת ללמוד, וכמה את צריכה בשביל זה. ואז תחשבי מה לשפר, ואיך לשפר.
 

טלטל 18

New member
אבל...

אני חושבת שעכשיו אחרי הצבא או אפילו בזמן הצבא אני יותר בראש ללימודים ואז אולי אני אצליח יותר. חוצמזה, הציון שנחשב בסוף זה לא הגבוה מבין השניים? כך בעצם אין לי מה להפסיד.... איך באמת יודעים איזה ציון מספיק למה שלומדים? אני לא רוצה להתחיל לתכנן ולבנות על לימודים ופתאום אני אגלה שזה נמוך מדי, עדיף לי כבר עכשיו להתקדם עם זה...
 

Musi© Gi®l

New member
נכון שהציון הקובע הוא הגבוה מבין ה2

אבל עולה כסף, זמן יקר ולא מעט עצבים לעשות פסיכומטרי. אם אין צורך לשפר, אז גם לא עושים שוב. את יכולה באתרי האוניברסיטאות השונות לראות כמה את צריכה בשביל להתקבל למה שאת רוצה, בהתחשב בממוצע הבגרויות שלך. ואז תראי גם אם צריך לשפר, ואם כן- לאיזה ציון. לא עושים פסיכומטרי סתם.
 
למעלה