תשובה
זכרון SGRAM מיועד לכרטיסי מסך והוא שונה מזכרון SDRAM בכתיבה הישירה לזכרון, במאיצי תלת מימד היתרון הזה חשוב. הכרטיס מסך הזה טוב למי שרוצה לעבוד בשתי מסכים עם תלת מימד, טוב בעיקר לאנימטורים. אני עובד גם עם שתי מסכים, עם Matrox DualHead G400 ואני מאוד מרוצה - נוח לעבודה בעיקר לעריכות וידאו ששם אני חייב שתי מסכים. לדעתי למשתמש רגיל ממש לא שווה את ההשקעה.