שודדים כפתו את תושב קדימה וגנבו כספת

DGSY

New member
אומנם קצת ישן

באותו לילה עצמו חזרנו בשעה 4 לפנות בוקר משדה התעופה וכשהגענו לקדימה ראינו את המסוק המשטרתי באויר ואמרתי לאישתי נראה לי שיש פעילות נגד גנבי רכבים. רק למחרת נודע לי על הסיפור הנ"ל, מה שעצוב בכל הסיפור הוא שכשנכנסנו לקדימה (דרך צומת הדסים) השומר פתח את השער מבלי לבדוק או להביט לעברינו כלל. כל זאת בשיאה של הדרמה. כמו שאמרתי, עצוב. עפר
 

תותח9

New member
יש תכנית בטחון

ואפילו כסף שהוקצה לכך נותר רק לממש אותה
 

pninak12

New member
ראה הודעה בנושא לעיל

השער היה פתוח וללא שומר כבר לפני שש אמש, אצלינו... בצורן, השער באילנות היה פתוח עד שתיים עשרה בלילה או יותר, (לא ראיתי שוםתנועה סביבו גם לאחר מכן) בוא נניח שזה.... מעבר. ימי החסד. מחזיקה אצבעות לחברה החדשה, הצלחתם היא הצלחת כולנו. מקווה גם שמינוי החברה החדשה באמת יהיה אבן הפינה של תכנית הבטחון.
 

מאיר181

New member
שערים בצורן בתקופת החופש.יחידת הביטחון.

לפנינה שלום. בעקבות מסירת הבתים ברמת אמיר ומתוך התחשבות בתושבים הגרים במקום התקבלה החלטה לסגור את השער הצפוני של צורן כל יום החל מהשעה 12:00 בלילה (וזאת עד לסלילת הכביש העוקף)ולכן היההשער היה פתוח . שער רחוב האילנות אתמול נסגר גם הוא לאחר השעה 12:00 לאחר ביצוע חפיפה לסירים החדשים והצבתם בעמדות יש חשיבות רבה מאד ליצירת בסיס של אמון בן התושבים ליחידת הביטחון על מנת לאפשר מתן שירות לתושבים (מקווה שקיבלת את המייל של אייל אלבלק המעדכן את כל התושבים) בכל מצב אשמח לענות לכל בעיה שתיתעורר על מנת להביא את השיפור המשמעותי לביטחון התושבים בקדימה צורן. בתודה מאיר מכלוף מנהל מחלקת חירום וביטחון קדימה צורן
 

AMITBN890

New member
כל הכבוד

למאיר על המענה המהיר והמפורט. חזק ואמץ!!
 

shavitmass

New member
אכן כל הכבוד.

עושה רושם שעבודת הכנה אכן נעשתה כמו שצריך. חובת ההוכחה על חברת השמירה. בהצלחה ותודה רבה למאיר ולאייל על ההכנה. הסתובבתי עם מאיר ואייל ביום שני בלילה עד 0230 וראינו את החברה החדשה בפעולה ונמשיך לעקוב מקרוב אחר הפעילות בתקוה להרבה יותר בטחון בישוב. שביט
 

shavitmass

New member
סמכות טיפול

מפגעי רעש- באחת מישיבות המועצה האחרונה העלתי הצעה לסדר לחוקק חוק עזר למניעת רעש. המועצה קיבלה את ההצעה ומונתי לקדם את הנושא. לאחר שבשתוף עם היועץ המשפטי כתבנו טיוטא פנה היועץ המשפטי למשרד להגנת הסביבה לבדוק האם יש לערוך שינוים / תוספות לפני הבאת החוק לאישור המליאה. מהמשרד לאיכות הסביבה נמסר כי כרגע המשרד עובד על חוק חדש ועד שהנ"ל יאושר הם לא יאשרו חוק עזר למועצה בנושא. אמשיך לעקוב אחר התקדמות החקיקה ולאחריה אמשיך עם קידום חוק העזר. עד שיהיה לנו חוק עזר יש כמובן חוק מדינה שאוסר על הקמת רעש לאחר השעה 11 בלילה, משטרת ישראל היא הגוף האמון לטפל במפגעי רעש (גם המשא"ז כמובן). יש אפשרות להתקשר לסייר ולבקש ממנו לבא ולטפל בנושא מפגעי רעש הוא יפעל בהתאם להנחיות ובמידת הצורך יזמין משטרה עד כמה שהבנתי הסיירים עברו הכשרה שמקנה להם כל מיני סמכויות שיש גם לשוטרים. בברכה שביט
 

pninak12

New member
אלטרנטיבה

שביט, אני מניחה שאתה לא מדבר על המסיבה של אחד השכנים שנמשכת עד לשעה מאוחרת, אלא על מפגעי רעש במקומות פומביים.... נוער.... לשם כך, יותר מאשר חוק עזר דרושה אלטרנטיבה: משהו אחר שילדים ובני נוער יוכלו בימות החופש לעשות, כשהם בחופש. פעם קראו לזה הכבשה, לילות לבנים וכו'. את הישיבות קבעו ב 17 למאי ולא ליולי, וכו'.... אנא.... כל מה שאפשר כדי שזה יפעל שוב, טוב לנוער, טוב ליישוב, טוב בכלל מצב של win win פנינה
 

ERIANA101

New member
צודקת, תנו לנוער אופציות לפעילות חיובית במקום

"מלחמה" מול הנוער לא תעזור והיא לא חכמה יש לפעול לאפשר לנוער פעילות חיובית וכדומה ולא לנעול בפני הנוער והילדים הכל ומגרש ההוקי זו רק דוגמא אחת תפעילו מאמצים וכספים לפעילות חיובית לנוער ולילדים בסופו של דבר אלה הילדים/הנוער של כולנו והם נוער מצויין תנו להם כלים ומקומות לבלות ואז תגלו שלא הנוער הוא הבעיה יום נהדר לכולם
 

almgort

New member
מסכים לחלוטין

לא מבינים הבעייה לא בנוער הבעייה בשיעמום שעובר אליהם כל ערב. במקום שהישוב יספק מקום מפגש מסודר ומפוקח שבו יוכלו לבלות ולהעיבר את הזמן ואז יגלו שאין רעש ואין בלאגן . אז במקום רק לכתוב בו נעשה בו נדאג שלבנינו יהייה מה לעשות בישוב דברים שיפתחו אותם ויקדמו אותם לחים האמיתים במקום לדאוג שלמאבטח יהייה הסמכות לפזר הפגנה כזו או אחרת. אלמגור צעירי תושב חדש ישן כבר שנתיים שנמאס לו לראות את הדברים לא קורים מהצד. [email protected]
 

ERIANA101

New member
סמכות המאבח/סייר/שומר בחוק מאוד מוגבלת

הפיתרון הוא סיור משולב של סייר + שוטר רק לשוטר יש סמכויות שונות שכיום גם הם מאוד מוגבלות הסייר/שומר הוא אזרח לכל דבר ללא סמכויות גם בקשת תעודת זהות נתונה לרצונו הטוב של האזרח לא ניתן לחייב אזרח להציג בפני שומר תעודת זהות לדעתי פעילות וערנות הסייר חשובה הרבה יותר מהפעילות בשער הכניסה/יציאה בהצלחה לכולם יום טוב
 

AMITBN890

New member
לתעדף את המשמר האזרחי

לדעתי במקום להשקיע כסף במשטרה מקומית עדי.ף לתעדף ולעודד התנדבות למשמר האזרחי. למשל הנחה בארנונה או מנוי חינם לבריכה לכל מתנדב. זול ויעיל יותר
 

ERIANA101

New member
השיפור אולי יגיע לאחר החלפת העומדים בראש

מחלקת הביטחון בצורן הוכיחה לנו כבר שנים שהיא לא מתפקדת החלפת חברה וכדומה זה נחמד אבל הבעיה היא בראש יש להחליף את העומדים בראש מחלקת הביטחון ואז אולי נקבל רמת ביטחון אחרת בהצלחה
 

almgort

New member
מסכים לחלוטין יתרה מכך כנס

זה שישנה כניסה אחת בלבד או יציאה אחת בלבד לישוב בלילה ללא יכולת פתיחה מהירה של כניסה נוספת רק מוכיח את הליקויים בתפיסת האבטחה של הישוב. יש להחליף את העומדים בראש אך לפני כולם את ראש המועצה. אלמגור צעירי
 

pninak12

New member
הגיעה השעה להסיר את הכובע?

אם מה שהיה אמש ימשיך, הגיעה השעה להסיר את הכובע.... השומרים בשער תפקדו, נראה שהשערים הוחלפו? בכל מקרה מחסומים היו גם לפני השער, השומרים עמדו בחוץ ובדקו את המכוניות הנכנסות והיוצאות. גם הסיירים פטרלו ולא עמדו / ישנו ליד השער.... בינתיים, במהלך מאה ימי החסד... כל הכבוד כבר ביום השני? תמשיכו כך!
 

תותח9

New member
החברה הוחלפה - אני מצטט ממכתבו של אייל אלבלק

מאתמול בערב ה-30/08 החלה לעבוד חברת אבטחה שזכתה במכרז "תום אבטחה" שתפעיל את "יחידת האבטחה קדימה-צורן". חברה זו זכתה במכרז ש תאבטח את מוסדות החינוך, שערים וסיורים עם תנאים חדשים עפ"י תכנית הביטחון שבא דאגנו לשפר את: ü כוח האדם - עברו ראיונות אישיים, הבטחה לתנאי שכר גבוהים, רמת הכשרה ü הציוד הנלווה למאבטחים ü רכבי הסיור ü נהלי עבודה חדשים ü הקמת חדר מוקד עם מערכת לאיתור מיקום הסיורים ü ועוד.... אנו רוצים להאמין שזו יריית פתיחה של תכנית הביטחון שתשפר את הביטחון האישי לתושבים. להלן מספרי טלפון החדשים: מוקד אבטחה - 1-800-100-202 סייר קדימה - 057-8883548 סייר צורן - 057-8883935 * הסיורים ואבטחת השערים עובדים משעה 23:00 עד 06:00. * כל תושב יכול להתקשר למוקד האבטחה בשעות העבודה של הסיור להתריע על אירועים והמוקד יישלח את הסייר (כמו כן מספר הטלפון מפורסם על השערים בכניסה לישוב והם לא רק לפרסומת !!!) כמו כן בהזדמנות זו אנו קוראים לתושבים להיות סבלניים לנהלים החדשים בכניסה וביציאה היישוב ובנוסף לדווח לנו על אי סדרים שנמצאו שנוכל לטפל בהם. בכבוד רב ובברכת שנה טוב, מאיר מכלוף – קב"ט המועצה איל אלבלק – יו"ר ועדת ביטחון
 
למעלה