שוב צרות עם הגן....הפעם של רועי...

memko

New member
שוב צרות עם הגן....הפעם של רועי...

אני לא מאמינה שאני שוב פעם במקום הזה של להעיר גן, אני לא צרמינה שזה קורה לי שוב...אין לי כוחות לעבור שוב את מה שעברתי עם עומר :(.... אבל אם יש משהו שלמדתי מכל הסיפור איתו זה שלא לפחד לעבור גן!! אם יש תחושה לא טובה, לעבור....אז אני יעביר את רועי גן.... אני מאוד מאוד אוהבת את הצוות, הבעיה שלי עם המנהלת של הגן, היא פסיכית עם תעודות, אתמול היתה לנו אסיפת הורים שניגררה לצעקות מכל ההורים על הגברת הזו, עד שהיא צרחה עלי שאני מתישה אותה
, בגלל שדיברתי על ליקויי הבטיחות בגן, ושאני ילך מפה, ושהיא לא רוצה את הילד שלי בגן
. מי שמכירה אותי יודעת שאני אדם בסה"כ נעים, לא הפכתי שולחנות, רק ציינתי שהגינה מתפרקת, המתקנים לא בטיחותיים, אין גנן שיסדר את החצר, החדר שהילדים ישנים יש בו טחב ורטיבות וזה נורא לא בריא לישון בחדר כזה. והיא התנלה עליי, אל תשאלו. בקיצור אחרי שהיא צרחה עליי פשוט קמתי והלכתי באמצע כשכולם צועקים עליה גם. נורא נעלבתי שהגננת שהיא חברה שלי בסה"כ לא התקשרה אלי אתמול, לא ניסתה להסדיר את הדברים. היום שלחתי את בעלי לשם לשים את רועי, הם מבחינתם לא מדברות על זה בכלל. אני צריכה לציין שהמנהלת בכלל לא נמצאת שם, אתמול הייתה פעם ראשונה שראיתי אותה. והיום אני מתחילה לחפש לו גן חדש, שלא יישן ברטיבות, שיוכל לצאת לחצר ולא יישאר בכיתה כל היום במשך חודשים.... סתם עצוב לי כי הייתי מרוצה, אני חושבת שרועי היה מרוצה. הם 8 ילדים, 2 בנות צוות, ויש המון חום ואהבה. אבל האמת חוץ מחום ואהבה אין תכנים, לא עושים איתם כלום, הם סתם זוחלים בכיתה כל היום.. אוףףףףףףףףףף הייתי צריכה לפרוק.
 
../images/Emo201.gifעצוב לשמוע

זוכרת את כל הבלאגן עם הגן של עומר ובאמת לא צריך לחשוש לעבור גן ובמקרה של סכנות ביטוחיותיות ובריאותיות אז נראה לי שבאמת אין ברירה שולחת המון חיזוקים ומחזיקה אצבעות שתמצאי עוד מקום שתאהבי
 
אוי מיכלי../images/Emo24.gif

איזה חוסר מזל עם גני הילדים אצלכם,נורא... שמחה על התובנות שהגעת בקשר ללא לפחד,זה הכי חשוב... בהצלחה איך אתם מרגישים?
 
../images/Emo24.gif באמת מיאש ועצוב ..

אבל עושה רושם שאין לך ממש ברירה אלא להעביר אותו . מנהלת חצופה. איך היא מעיזה לפתוח פה.. שכחה שהיא אמורה לתת שירות ?! מה עם ההורים האחרים ? כולם נשארים ? אני בטוחה שתמצאי גן יותר שווה שיהיה לך ולרועי יותר נעים .
 

memko

New member
ההורים האחרים גם עצבנים, אני מניחה שאני

לא היחידה שתעזוב, אנחנו בסה"כ 8 ילדים.
 

אילתית 2

New member
../images/Emo24.gif

ממש מעצבן לעבור זאת שוב אבל כל הכבוד שאת לא מוותרת ועומדת על מה שצריך להיות נכון שזה מבאס לעבור שוב גן אבל זה מחייב אין מה להשאר בגן שכזה שיהיה לך המון המון בהצלחה!!!
למציאת גן חדש וטוב!
 

בוליפלג

New member
איזה סיוט....אל תחששי מ'שחזור', היום את

במקום אחר
בהצלחה, אני בטוחה שתמצאי את המקום שיתאים לו הרבה יותר!
 

UmaGuza

New member
../images/Emo201.gif אוף

כל כך מרגיז. מאחלת לכם שתמצאו גן טוב יותר.
 

b o t t e n

New member
מנהלת הזוייה ביותר.

זה גן פרטי? אמור להיות פיקוח של התמ"ת על כולם. שווה להתלונן. מה מתכוונים לעשות שאר ההורים??
 
למעלה