שוב פעם דופקים ת`חרדים :לקוחות פלאפ

שוב פעם דופקים ת`חרדים :לקוחות פלאפ

שוב פעם דופקים ת`חרדים :לקוחות פלאפון יפוצו בסמסים חינם בערב סוכות ובמהלך החג
 
עכשיו נסה להסביר לי איך זה קשור?

1. לחרדים יש מסלול שכולל בתוכו חסימה לאסמסים. 2. רשת ההודעות של פלאפון נפלה בערב ראש השנה, ואלפי אסמסים שנשלחו לא הגיעו למטרתן. 3. החרדים לא שלחו אסמסים כי אין להם. 4. לחרדים לא נגרמה עוגמת נפש, על מה מגיע להם פיצוי? 5. לחרדים שאין להם מסלול כשר, ושלחו אסמסים בערב ראש השנה, אכן נגרמה עוגמת נפש, ועל כן האסמסים שהם יישלחו בערב סוכות לא ייכנסו לחשבון החודשי. איפה "דופקים ת'חרדים"?
 

ריקי991

New member
למה אתה מרגיש שדופקים אותך‏?‏‏?‏

זה פיצוי על smsשלא נתקבלו‏ ‏בערב ראש השנה בגלל עומס‏!‏ החרדים לא נפגעו מזה‏!‏
 
שוב דופקים את שומרי השבת וחג.

לכל בעלי המכשירים התומכים באס אם אס, יש פיצוי מחברת פאלאפון, לשליחת הודעות חינם! בערב חג הסוכות, וביום! חג הראשון של סוכות. עקב שהודעות שנשלחו בערב ראש השנה לא התקבלו! ואני לא מאמין שאלה ששלחו בחג עצמו לא הצליחו...
 
למעלה