שוב עם שאלות...

justaq

New member
שוב עם שאלות... ../images/Emo13.gif

1. בן מארי - באיזה סיר כדאי להשתמש? כל סיר יספק או צריך משהו מיוחד לשים בו את כל השמנים? 2. מהו קרם בסיס, ממה מורכב ולמה צריך אותו בעצם? 3. רכשתי פתיתי סבון ותהיתי האם זה טבעי לגמרי בעצם? והאם אי אפשר לעשות סבון ממש מאפס בבית? תודה!
 
תשובות

לא משנה איזה סיר, כדי שתבחרי לך סיר אחד ותגדירי אותו כסיר לרקיחות איתו תעבדי מהיום ותפרידי אותו מכלי המטבח האחרים. קרם בסיס בדרך כלל מורכב ממספר פאזות בסיסיות והוא נטול ריח וצבע. פאזות חיוניות ליצירת קרם הינן: מקשה - שעוות דבורים נוזלית - מים/תמציות צמחים מחליבה - בורקס (או מחליבים אחרים) שומנית - שמני בסיס או שמנים מוקשים למה צריך אותו ? כדי ליצור קרמים שונים לפנים ולגוף, תמיד תוכלי לבשל את הקרם מתחילתו ועד סופו אבל הדבר דורש ידע ולכן אם מתחשק לך ליצור קרמים שונים תוכלי להשתמש בקרם בסיס ולו להוסיף שמנים שונים. אפשר לעשות סבון מאפס בבית, צריך מתכון / ידע וגם נסיון חשוב. ישנם מתכונים שונים באינטרנט, רובם עם סודה קאוסטית ושמנים שונים. זמן ההמתנה עד שהסבון מוכן וכל הסודה מתנדפת החוצה הינו בערך שלושה שבועות. תהני, הילה
 

justaq

New member
הרבה תודה!

האם קרם הבסיס הוא טבעי? אני יודעת שיש הרבה קרמים על בסיס שמן זית והם נשמעים לי יותר טבעיים, אכן? ומה לגבי סבון?
 
זה תלוי

ממי את רוכשת... כל חברה והקרמים והסבונים שלה. איני יודעת לומר לך תצטרכי לבדוק מרכיבים או לבקש אנליזה. בהצלחה, הילה
 

ayeletshoam

New member
היכן משיגים בורקס לפאזה מחליבה?

הילה שלום, הכין ניתן להשיג חומרים לפאזה המחליבה ( כגון בורקס )? תודה, איילת
 
הי איילת

היו בעבר שירשורי ספקים, תוכלי לבדוק שם. אם לא תמצאי, פני אליי במסר - גם עם הכמות הדרושה לך ואכוון אותך. זה לא מקובל בפורום עצמו.
לילה טוב, הילה
 
למעלה