שוב - סנכרון דרך האינטרנט
דבר ראשון - מצטער שאני מעלה שוב את הנושא אבל אני פשוט לא מוצא לזה פתרון בשום מקום... יש לי מאגר אקסס שעובדים עליו בשני משרדים שונים אשר לא מקושרים ביניהם בשום דרך. הצורך הוא שיהיה סנכרון של הנתונים, לא בהכרח און-ליין, אלא כל פרק זמן מסוים כדי שיהיה לשניהם תמיד פחות או יותר את אותו המידע. באפשרויות הסנכרון של האקסס יש אופציה לעשות את זה דרך FTP, אולם זה בפועל לא מצליח - הוא מצליח להתחבר ל FTP ולראות את העותק המשוכפל, אבל לא לסנכרן. יש לציין שסנכרון אותם שני עותקים כאשר שניהם נמצאים על אותו מחשב עובד. מה הפתרון למצב הזה? בטוח שמישהו אי פעם התמודד עם הצורך הזה ושיש לזה איזשהו פתרון......
דבר ראשון - מצטער שאני מעלה שוב את הנושא אבל אני פשוט לא מוצא לזה פתרון בשום מקום... יש לי מאגר אקסס שעובדים עליו בשני משרדים שונים אשר לא מקושרים ביניהם בשום דרך. הצורך הוא שיהיה סנכרון של הנתונים, לא בהכרח און-ליין, אלא כל פרק זמן מסוים כדי שיהיה לשניהם תמיד פחות או יותר את אותו המידע. באפשרויות הסנכרון של האקסס יש אופציה לעשות את זה דרך FTP, אולם זה בפועל לא מצליח - הוא מצליח להתחבר ל FTP ולראות את העותק המשוכפל, אבל לא לסנכרן. יש לציין שסנכרון אותם שני עותקים כאשר שניהם נמצאים על אותו מחשב עובד. מה הפתרון למצב הזה? בטוח שמישהו אי פעם התמודד עם הצורך הזה ושיש לזה איזשהו פתרון......