שוב - סנכרון דרך האינטרנט

omernevo1

New member
שוב - סנכרון דרך האינטרנט

דבר ראשון - מצטער שאני מעלה שוב את הנושא אבל אני פשוט לא מוצא לזה פתרון בשום מקום... יש לי מאגר אקסס שעובדים עליו בשני משרדים שונים אשר לא מקושרים ביניהם בשום דרך. הצורך הוא שיהיה סנכרון של הנתונים, לא בהכרח און-ליין, אלא כל פרק זמן מסוים כדי שיהיה לשניהם תמיד פחות או יותר את אותו המידע. באפשרויות הסנכרון של האקסס יש אופציה לעשות את זה דרך FTP, אולם זה בפועל לא מצליח - הוא מצליח להתחבר ל FTP ולראות את העותק המשוכפל, אבל לא לסנכרן. יש לציין שסנכרון אותם שני עותקים כאשר שניהם נמצאים על אותו מחשב עובד. מה הפתרון למצב הזה? בטוח שמישהו אי פעם התמודד עם הצורך הזה ושיש לזה איזשהו פתרון......
 

א ו ר ח ת

New member
זה לא עובד

לצערי זה לא עובד, הדרך היחידה שאתה יכול לעשות זה ליצור את אותו מסד כ sql server ברשת ולסכרן דרכו .
 

omernevo1

New member
איך זה נעשה?

כמה זה מסובך, והאם זה בכלל ריאלי עבור מישהו שלא מכיר את ה sql server?
 

א ו ר ח ת

New member
>>>

כל דברים שלומדים לא מסובך. ואין מה לעשות בתחום שלנו צריך תמיד להתקדם ולהתעדכן. לכן גם אם משהו נראה לך מפלצתי בהתחלה , בסוף הוא לא נראה כל כך נורא.
 

mag net

New member
יש לי רעיון שלא ניסיתי

קודם כל לתקשר עם המסד דרך ODBC. לאחר מכן לצור כונן וירטואלי דרך הרשת למחשב המרוחק לתיקיה שבה יושב מסד הנתונים. לקשר את האפליקציה עם מסד הנתונים במחשב המרוחק. זהו יתכן שזה יעבוד. אשמח מאוד לשמוע את תוצאות הניסוי. *כמןבן שצריך IP קבוע.
 

TechMen

New member
תצור XML Web Service

זה מה שיכול לתת לך פתרון לבעיה שלך.
 
למעלה