שוב למכירה....

שוב למכירה....

האופניים כלי משחית שלי וציוד ניללוה חינם 3500 שקל וקיבלתם פיצוץ לאף. 0523962163 אם אני לא עונה להשאיר הודעה כי אני או עובד או לומד או מזיין או ..... ישן!
 
אתם יודעים....

שילדה היטון עשרים אינצ' , מזלג דירט פורק , קראנק של אודיסיי , גלגלים פרימו פרו קאסט , כידון של אנימל המפלצתי שלהם , פדלים של פרימו אטומים מגנזיום , הקומבינה של הכיסא והמוט כיסא של מקניל , צמיגים של פרימו ומקסיס (ותקבלו עוד זוג צמיגים לדירט של ספשלייזד חדשים) סטם של אס אנד אם רדנק , ברקס אומריי של אודיסיי..... וכל שאר ההפתעות שיש אצלי במיקלט (שרשרת, כידון של סטנדרד ועוד מלא ציוד) כל זה ביחד יותר אופני מלחמה קלות קשיחות וסקסיות.... שווה שווה!
 
חלקים...

אם תתארגנו כמה אנשים... תדברו בינכם ... ואם יצא שתרצו את רוב האופניים אז אני אמכור לכם.... אבל אין לי בשביל מה לפר את האופניים ולהשאר עם כמה חלקים (אפילו אם הם מצויינים) ביד
 
הבן אדם שיושב מתחת לבאניהופ אומר:

"אוי איזה חיים יפים וארוכים יש לי
"
 
גילינצ'קו...

אני לא אוכל לרכב בזמן הקרוב..... אז אני מוכר את האופניים ועוד חצי שנה אני אקנה חדשות......וחוץ מזה אני בלימודים ויש מצב שאני אעבור לירושלים למכינה בספטמבר . כבר סיימתי עם הפסיכומטרי (701.... אחרי שתי ראש חשיש על הבוקר) ועכשיו אני עובד ומשפר את הבגרויות.
 
תתארגנו חבר'ה....

אתה רוצה את הקראנק מישהו אחר את המזלג מישהו את הצמיגים מישהו את הפדלים ומישהו את הגלגלים.....תראו כמה אתם מוכנים לשים וכמה זה יוצא..... ונדבר....
 
למעלה