שוב כאן
והפעם בסקר על תיקי עגלה

p i n o k y o

New member
שוב כאן ../images/Emo13.gif והפעם בסקר על תיקי עגלה

ביקרתי בפורום לפני כשבוע-שבועיים וביקשתי המלצות לגבי עגלות לגבוהים. אתן הייתן מקסימות ועזרתן לי מאוד בחיסכון בהתרוצצות בין החנויות (אני בשמירה). לעדכון: הזמנתי לבסוף את המוטסי, הדגם החדש והקל 4rider, היא באמת מאוד גבוהה בהשוואה לעגלות דומות שבחנתי, גם איכותית וגם יפה. זה אביזר שהחלטתי שאני משקיעה בו. הזמנתי את הסלקל ואת הטיולון, ואני מקווה שאני ופינוקיו נהנה ממנה, בבוא היום, אי"ה
רציתי בבקשה לעשות סקר קטן עדכני של המלצות לתיקי עגלה נוחים ולא יקרים, והמלצות מה צריכים להיות הקריטריונים שלי בבחירת תיק עגלה. אשמח לקבל את השמות של הדגמים ואיפה קונים אותם (בצירוף טלפון, או קישור לאתר אינטרנט שבו ניתן לראותם).
 

kseniali

New member
לא משהו מסויים

אבל חשוב שיהיו כיסים שומרי חום\קור, במיוחד לחורף לבקבוקים. שיהיה מספיק מקום לבגדים להחלפה, חיתולים, צעצועים - בקיצור, שלא יהיה קטן מדי. שיהיו כמה תאים, כדי שלא יהיה בלאגן. עדיף שיהיה בו משטח החתלה נייד, אבל את יכולה לקנות בנפרד- רק שיהיה בו מקום. כמובן - שיתאים לעגלה. אני חיפשתי אחד, שיהיה גם תיק גב, בישביל שאם אני עם מנשא ואיתו, שיהיו לי ידיים חופשיות ושום דבר לא יפריע לי בצד. שיהיה מבד חזק, כי לי אחד (של חברה ידועה) פשוט נקרע איפה שהרצועות, בקיצור - שיהיה חזק.
 

p i n o k y o

New member
תודה, ושאלה....

האם יש מלאי קבוע שלוקחים עם העגלה והתינוק, שלא קשור בכך שאני יוצאת לשעה מהבית או לכמה שעות? האם מספר השעות שאני אשהה בחוץ יתווה לי את גודל התיק? או שכל התיקים הם בגודל אחיד פחות או יותר? כלומר, האם יש שיקול בכך שאני צריכה לסחוב כמה שפחות ושיהיה לי פחות כבד? אני מבינה ממך שבעצם גם לא כל תרמיל/ילקוט גב רגיל מתאים, בגלל שצריך תאים ששומרים על חום/קור הבקבוקים, ובגלל שצריך שיהיה בו אפשרות לחיבור לידית העגלה.
 

אמיתמי

New member
תשובות

זה מאוד תלוי באם תניקי או לא, כך שאולי כדאי לחכות ולראות איך הולך לך עם זה. הרי בהתחלה לא יוצאים הרבה. אם את מבקבקת, את זקוקה לשני בקבוקים ליציאה בדרך כלל, מחלק מנות, חיתולים (שלושה בערך), מגבונים לחים, חיתול טטרה, בגד להחלפה, מוצצים אם התינוק לוקח. אם את מניקה, זה מן הסתם יכנס לתיק סתם. לגבי הבקבוקים, אנחנו הרגלנו אותה לשתות בטמפרטורת החדר כך שלא היה צריך חימום. אם תרצי להגיש חמים, תצטרכי לחמם בבית ולשמור בתיק שומר חום. בתיק גב רגיל, בדרך כלל הריצרצ מגיע לסוף, ודברים יכולים לברוח לך מן התיק. הרי הם בדרך כלל מיועדים לקלסרים ולא לחפצים כמו בקבוק.
 

kseniali

New member
../images/Emo45.gif

שאבתי חלב תמיד, אז הייתי לוקחת את הבקבוקים איתי. היה לי חשוב לא לקרר ולחמם כמה שפחות, אז השתמשתי תמיד בכיסים טרמיים. לא משנה לאן אני הולכת, אני לוקחת בגדים להחלפה, חיתול בד, סינר, בקבוק אוכל, 2-3 חיתולים, מגבונים, 2 צעצועים קטנים, מוצצים, משטח החתלה נייד. אי אפשר לדעת, מתי זה יבוא. חברות שלי הרבה פעמים נתקעות. אני סוחבת הכל איתי ולא פעם זה עזר לי. תיק גב שקניתי הוא של גרקו, עלה לי 30 ש"ח בניו-פארם, אבל הוא נקרע קצת והייתי צריכה לתפור (דחפתי לשם את כל הבית). נראה לי, בסביבות 100 ש"ח , אפשר למצוא תיק נוח.
 

chipadripa

New member
לי יש תיק של בייביקו

קנינו אותו במוצצים , עלה 80 ש"ח. ואנחנו מאוד מרוצים. דרך אגב, אין בו תאים ששומרים על חום וקור של הבקבוקים. ואנחנו לא מרגישים שזה חסר. יש בו המון מקום. ויש לו אפשרות להיתלות על כל סוג של עגלה ,על עגלה עם ידית אחת או עם שתיים, והא גם תיק גב.
 

אמיתמי

New member
קודם כל שיהיה במזל טוב ../images/Emo13.gif

קשה החתימה שלך, מקווה שבקרוב תוחלף למשהו הרבה הרבה יותר שמח
מן התיק שלי אני לא מרוצה, היה לנו של גרבר. עברנו לתיק גב פשוט. מלכתחילה הייתי קונה תיק גב שמיועד לעגלה (כזה שיש מקום לבקבוקים), אבל גם בודקת שהוא נכנס לסל של העגלה מלמטה. זה נוח שזה נכנס בקלות.
 

p i n o k y o

New member
תודה ../images/Emo24.gif

כן, אני יודעת שהחתימה שלי קצת "צורמת" כאן, בין הצחוקים העליזים של התינוקות שכבר נולדו, אני פשוט פעילה יותר בפורומים אחרים וזאת ה"אופנה" שם... אבל אני מרגישה את הצחוק ואת פעימות ליבו היקרות של פינוקיו כאן בתוכי וזה עולם ומלואו שמספק אותי דיו כרגע
 

אמיתמי

New member
ריגשת אותי

וגם אני הרגשתי כך, למרות שלא היתה היסטוריה קשה מדי. זו תחושה מדהימה להרגיש אותם בפנים.
 

נאגטס

New member
יש ויש

לפני שהיה לי תיק עגלה, השתמשתי בתרמיל גב והיה לי מאוד נוח איתו. יהיו כאלה שיגידו לך שלא צריך תיק מיוחד לעגלה בגלל זה. אבל, קיבלתי תיק של Gitta Bags כמתנה, וזו היתה אחת מהמתנות השוות שקיבלתי, בעיקר בגלל שהתיק ירד לי מהגב ועבר להיות תלוי על העגלה, ופתאום גיליתי שכמה שהיה לי נוח קודם, עכשיו הרבה יותר נוח לי. התיק קצת יקר ביחס למה שיש בשוק, אבל שווה כל שקל, עמיד, חזק, נוח, מרווח ויש יופי של שירות לקוחות. אין לי כיסים שומרי חום לבקבוקים (למרות שבמודל החדש של התיק יש כאלו), קיבלתי מחמם בקבוקים עם התיק. הילדה בכל מקרה שותה את התמ"ל בטמפ' החדר כך שזו לא היתה בעיה. בתיק יש דברים קבועים - חיתולים, שעוונית, משחה לטוסיק, מטליות לחות, קרם הגנה, כובע, 3 מוצצים, חיתולי בד, ובגד להחלפה (מניסיון). מעבר לכך אני מכניסה כל פעם את מה שאני צריכה בהתאם לזמן שאני מבלה מחוץ לבית (כמות בקבוקים ואוכל). נראה לי שעדיף לקנות / לקבל תיק עגלה גדול, פשוט כי תמיד יש מה לשים בתוכו, זה לא כמו תיק יד שלפעמים "גדול" זה מסורבל. עדיף שיהיה מקום "עודף" מאשר שלא יהיה מספיק מקום. את מכניסה לשם גם דברים שלך (ארנק, מפתחות, משקפי שמש וכיוצ"ב). מקווה שעזרתי!
 

p i n o k y o

New member
תודה

כשהייתי בחנות ברשפון כדי לקנות את העגלה, ראיתי תצוגה של תיקי גיטה, הם מקסימים, אבל הם באמת יקרים (אם אני זוכרת נכון 480 ש"ח...) ונקודה טובה שכתבת היא שעדיף לא "לרחם" בגודל ולרכוש תיק גדול, שכבר ישמש גם אותי על הדרך... באמת איך חשבתי ללכת גם עם התיק הזה וגם עם התיק האישי שלי בעת ובעונה אחת?
 
תשובה קצת שונה

אחרי שניסיתי תרמיל גב וגם תיקי עגלה, עברתי לפתרון פשוט הרבה יותר- קניתי תיק גן קטן (בצדדים יש מקום לבקבוקים) ובו אני שמה את כל הדברים של יובל. בנוסף אליו אני הולכת עם תיק קטן משלי ובו ארנק, מפתחות ופלאפון. היתרונות שמצאתי: 1. יש הפרדה בין הדברים שלה לשלי, ואני לא צריכה לחשוש שארנק או מסמכים ייפלו כשאני מוציאה בקבוק. נכון שבתיקי עגלה יש לרוב הפרדה, אבל לא מעוניינת לשים מפתחות למשל בתאים חיצוניים ולזרוק סתם בתוך התיק ו/או לפתוח את כל התיק הגדול בשביל זה- לא בא לי. 2. אני שמה את שני התיקים בסל של העגלה. לפעמים צריך להתאמץ ולדחוס אבל זה שווה את המאמץ. המשקל בסל של העגלה ולא על העגלה עצמה, הגב שלי פנוי וכולם מבסוטים. (אני תמיד חושבת שאולי אם אני אקטין את התיק של הדברים של יובל, אסחוב איתי פחות דברים. לא קורה...בד"כ אני מוצאת פתרונות יצירתיים).
 

tal2212

New member
תיק לא כ"כ זול אבל מעולה בעיני

של קיפלינג. לא זוכרת כמה הוא עלה בדיוק אבל סביב ה- 400-500 ש"ח. התיק עמיד, כביס ונראה כמו חדש גם אחרי שימוש בלתי נלאה, נזילות בקבוקים וכו'. הוא מאוד מרווח, הרבה תאי אחסון, כולל משטח החתלה ובעל רצועות לקשירה לעגלה. המינוס היחיד הוא שאין רצועות גב כי אם רצועת צד. לי אישית זה לא מפריע כי אני תמיד יוצאת עם העגלה. המון בהצלחה בהריון !!!
 

לוליLuli

New member
אז ככה:

כמובן שכמו בהרבה דברים,גם בתיקים לכל אחת יש את הנוחיות וההרגלים שלה נהד' שלדעתי חשובות: שיהיה ניתן לתלות גם על הכתפיים וגם על העגלה שיהיה מרווח ועם חלוקה פנימית ,ולא תא אחד ,שיהיה ניתן להפריד בין בגדים וטיטולים ובקבוקים
 
אני ממליצה לך על תיק של outdoor

עלה לי 190 ש"ח יש בו את כל מה שצריך- מקום לחיתולים, מגבונים, בגדים, בקבוקים, מזרון החתלה... ויש בכל מיני צבעים, קניתי אותו ב tik-v-tak
 

חנול

New member
קודם כל אם אני לא טועה

כשקונים מוטצי מקבלים מתנה תיק שלהם ולי הוא נראה אחלה. יכולה להמליץ לך מה לא לקנות- את התיק שלי יש-משילב-נקרא RICO והוא גרוע במיוחד. עמוק ולא נוח-ריצ'רצ'ים דפוקים. הבטחות לעצמי להיריון הבא: תיק של גיטה עגלת מוטצי עם ידית מתהפכת.
 

p i n o k y o

New member
אז זהו... שלא

לא אמרו לי שאני מקבלת תיק של מוטסי במתנה... (וזו אפילו חוצפה בשביל המחיר שאני הולכת לשלם על העגלה...) אולי זה מבצע שהיה ונגמר? כששאלתי בחנות של מוטסי על התיקים של מוטסי, המוכר עצמו לא המליץ לי עליהם, אמר שהם יקרים באותה מידה כמו שאר התיקים שהם מוכרים שם (למשל של גיטה), והם לא מצדיקים את מחירם כי הם קטנים מאוד.
 

חנול

New member
מתקנת! טעות!

לא מקבלים תיק של מוטסי, אלא תיק גדול של אאוטדור.. אולי תתקשרי לשאול? ככה אמרו לנו כשהתעניינו לפני כחצי שנה.
 
למעלה