שוב יצאתי אדיוט (אולי בפעם האחרונה)

שוב יצאתי אדיוט (אולי בפעם האחרונה)

טוב, זה כבר מתחיל להביך. אני הבנתי שאם פרסתי ופירשתי, אני יכול לקבל הערות/הארות בפורום טארוט. אממה - שם (שוב) הפנו אותי לכאן. אז עשיתי קופי פייסט. וחוץ מבקשת ההארות/הערות, אולי נקבע סופית: אם יש לי פריסה, שהצלחתי לפרש, אני מפרסם פה הודעה וגמרנו. סגרנו? והנה ההודעה מהפורום השכן: בקריאה ראשונה - פרק ד' והפעם - מישהי שאני מכיר שטחית בלבד (עובדת איתי, אפילו לא באותה מחלקה, ראתה אותי מתאמן על מישהי ורצתה גם), שרצתה לדעת האם יש לה סיכוי עם האקס. למוד ניסיון פרסתי לה שאלה לפי הפירוט הבא: מה - מיזוג X (הבחור) - 6 מטבעות חושב - שוטה על Y (השואלת) - אס חרבות מבחינה רומנטית - 2 חרבות סיכום - 10 מטבעות. מה שאמרתי לה זה שנראה לי שהיא מנסה לעשות את הבלתי אפשרי (מיזוג) ובמקרה שלה גם להתגבר עליו ולהתחיל משהו חדש (אס חרבות). הוא, לעומת זאת נראה לי נהנה מחיי הרווקות החדשים (השוטה) ואין לו מי יודע תוכניות לגביה, מה גם שהוא קצת מחוזר עכשיו (6 מטבעות) למרות שזה לא מגיע לו ובגלל זה אולי דווקא מפרגן לה חבר חדש (אס חרבות)כל העניין לא נראה לי שייגמר בטוב (2 חרבות) ואולי עדיף לה להרכין את הראש ולחכות לכאפה שתבוא (2 חרבות) ואז לממש את הפוטנציאל הטמון בה למשהו חדש, תפניתי (אס חרבות). שאלתי אותה עם כל העניין נעוץ בעניינים כספיים או חומריים והיא אמרה שלא, אז לא כל כך היה לי מה להגיד על המלך-מטבעות (ולא, אין לה גדי בארסנל). הערות? פרשנויות אחרות? שבת שלום.
 

צ ל י ל 8

New member
../images/Emo16.gif שבת שלום קפוצינו

מה - מיזוג X (הבחור) - 6 מטבעות חושב - שוטה על Y (השואלת) - אס חרבות מבחינה רומנטית - 2 חרבות סיכום - 10 מטבעות. המיזוג לדעתי דווקא מראה שאולי היא מנסה לרקוד על 2 חתונות. כלומר, לי נראה שיש לה מישהו בימים אלה והיא גם מנסה "לתפוס" את האקס שלה. כן, X נראה בהחלט אדם שאין לו בעיב בקשרים חברתיים, הוא יודע להעניק ולקבל בחזרה (6 מטבעות). הבעיה היא שהוא חושב שהיא קצת ילדותית ולא רצינית מספיק (השוטה), הייתי אומרת שהוא חושב שהיא "טיפשה" אולי בגלל שהיא יצרה את ניתוק הקשר איתו (אס החרבות)? בכל אופן, אין לו שום כוונות כלפיה יותר. ולדעתי 10 מטבעות מראים שהקשר מוצה עד תום ואין עוד מה להוסיף עליו. איפה ראית את מלך מטבעות? כתבת בסיכום 10 מטבעות
 
התבלבלתי, זה היה באמת 10 מטבעות

ואהבתי מה שכתבת. לפעמים "שוטה" הוא סתם אדיוט. מה שעוד הבנתי ממך, זה שבפריסת שאלה נוסח "מה X חושב עלי" הקלף המסמל אותה הוא קלף ה"מה" ואילו הקלף שהוצאנו ל-"X" מראה את מה שהוא חושב עליה. כה פשוט. האם אס חרבות ניתן לפרש כניתוק? לאן שלא הלכתי קראתי את המנטרה שאס מסמן משהו חדש, ואס חרבות מסמן תפנית חדה והתחלה חדשה. איך הגעת לניתוק, שזה נראה לי ההפך, האם החמצתי משהו?
 

צ ל י ל 8

New member
אס החרבות

לכל קלף יש צד חיובי ויש צד שלילי. נכון שהצד החיובי של אס החרבות הוא התחלה של החלטה חדשה, התחלת לימודים. אבל אל תשכח שמדובר כאן בעצם בחרבות. החרב היא גם קוטלת, ולכן ניתן לראות באס החרבות גם ניתוק, חיתוך של משהו "בבשר החי". וזהו הצד השלילי של הקלף. לפחות לדעתי, וכך זה התחבר לי עם שאר הקלפים בפריסה
 

blackcat2

New member
../images/Emo9.gifהי

לפני שאני קוראת את הפרשנות שלך ושל צליל אני נותנת את פרשנותי. יש לי תחושה שמי שהביאה לסיום הקשר זה דווקא הבחורה (גם אם לא באופן יזום). הבחור מאד אופטימי לגבי הצלחת הפוטנציאל הרומנטי עימה. הוא מאמין כי הקשר יכול לעלות יפה אולם 2 החרבות מעידים על כך שלמרות ציפיותיו הוא אינו מקדם את הקשר , הוא במצב של קפיאה. יש לי תחושה כי לבחורה יש את הכוח לחדש ולשקם את הקשר. נראה כי הבחורה עושה שיקולים רציונאליים בנוגע לחידוש הקשר. היא לקחה לעצמה זמן מחשבה על מנת להכריע עניינית בקשר. הייתי אומרת שהבחורה נתפסת בעיני כ"מחושבת" יתר על המידה. היא צריכה, בעיני, להכניס יותר "לב" לשיקוליה. הראייה של חיי האהבה והעולם בכלל במושגים של שחור ולבן יכולה להעיב על הצלחתם של הרבה מאד קשרים ולא רק רומנטיים. הוא נכון לחידוש הקשר והוא מוכן להעניק את המיטב שבו מבלי לעשות חשבונות קרים בנוגע להיסטוריה הזוגית.(6 מטבעות) היו חילוקי דיעות בינהם שהובילו לסיום הקשר. ניתן לפתור את המחלוקות הללו מתוך הבנה והכרה של הבעיות, הנכונות לפתור אותם ויותר מכל הידיעה לקראת איזה מטרה מבקש הזוג לכוון קשר זה. (המיזוג) הפוטנציאל להצלחה הוא גבוה- 10 מטבעות. אני הייתי הולכת על זה. אני אשמח לשמוע את דעתה.
 
למעלה