שוב התייעצות בנוגע לענייני שכנים 
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif
טוב, אני אחזור על עיקרי הדברים והעדכונים האחרונים. אנחנו גרים בדירת גג (על הגג עצמו בבניית קומבינה) שכורה בה פינות הגג מחולקות בין דירות נוספות להן עלייה לגג. הגג מחובר במעקה מחובר לאורכו ועוד שטח של דודים. כשעברנו לגור בדירה, בשל מבנה הגג וכמובן בשל פחד שמא החתולים יפלו למטה, רישתנו את כל הגג שלנו (40 מ"ר) ביוזמתנו. הכל היה טוב ויפה, עד שחתולינו הקבועים (שכידוע לא סובלים מחוסר איי קיו בכל הנוגע למציאת פירצות), יצרו פירצה ברשת אותה לקח לנו זמן לאתר, ונהגו לטייל על הגג ולבקר גם בגג של השכנים באמצע הלילה. עם שכנה אחת היו בעיות והיא מאוד נחמדה ופתרנו את זה, וביקשנו ממנה פשוט ליידע אותנו כשהמקרה קורה כדי שנתפוס את החתול העבריין וכך נבין מאיפה יצא.. חלפה שנה וחצי, השכנה השנייה (יש לציין שכל שכנינו מבוגרים מאוד) שהייתה איתנו ביחסים מאוד טובים אמרה לנו שחתולה שלנו מבקרת לה בגג, התנצלתי והיא אמרה שבכיף ולא מפריע לה כי היא "מתה על בע"ח". שבוע וחצי לאחר מכן היא פנתה לאמא של בעל הבית, שגם לה דירת גג, בעצבים, שחירבנו לה בעציץ והיא לא ישנה בלילות וכו' וכו'. בעלי דיבר איתה ואז היא אמרה לו שהיא רק מיידעת אותו שהיא הולכת לפזר רעל בגג, תגובתו הראשונית, בשל היותו נחמד מדי כנראה, הייתה התנצלות מעמקי נשמתו, אחרי שהוא הבין את משמעות האיום הוא הבהיר לה כי זו עבירה על החוק לפזר רעל. כמובן שמיד סגרנו את החתולים בתוך הדירה והתחלנו לבנות רישות חדש לגג באמצעות גדר תוכי. אני נתקלתי בשכנה הראשונה הנחמדה יום לאחר מכן בחדר המדרגות והסברתי לה את הסטטוס הנוכחי, בזמן הזה השכנה השנייה יצאה גם היא לחדר המדרגות, ניסיתי לדבר איתה בדרכי נועם שלא עזרו ורק הובילו לצעקות על "בעלך החוצפן" ו"לא ישנה בלילות כבר שנה" וכו' וכו' בעוד היא נכנסת למעלית וסוגרת לי את הדלת בצעקות... מאז שתיקנו את הרישות שהפך לגידור לגג נרגעו העניינים עד לפני חודש (יותר מחצי שנה לאחר האירוע). לפני שבועיים, חזרתי מחו"ל וקיבלתי טלפון בעודי יוצאת מהמטוס מבעל הבית שאותה שכנה "מקסימה" טוענת שחתול שלנו נכנס לה הביתה ושרט לה ספת עור לילה קודם. הרמתי לה טלפון ושאלתי איך זה קרה, היא טענה שנכנס להם חתול בלילה הביתה (איך?!) שהם נבהלו, ושהחתול נבהל ושרט את הספה. שאלתי איך נראה החתול. תשובתה, זה לא היה החתול הרגיל, זה היה חתול בז'. אמרתי לה: אבל אין לי חתול בז' (אלא אם הכוונה לרגדול שלי שלא יודע לצאת..) היא החליפה נושא, שאלתי אם ראתה אותו, אמרה שלא ובעלה ראה, שאלתי אם רוצים לתקן את הספה ואמרה שאולי ילכו לרפד אבל עוד לא התעסקה בזה, שאלתי אם אפשר לבוא לראות את הנזק, אמרה שלא יכולה לדבר עכשיו וניתקה. שבוע לאחר מכן קיבלתי דפיקות בדלת ב-6 בבוקר וטלפונים היסטריים מהאמא של בעל הבית על זה ששכנתנו הנחמדה יותר מצאה עציץ הפוך ומלא גללים, היא השאירה לנו את תוכנו בשקית תלויה על הדלת, כששוחחתי איתה היא הייתה מאוד נחמדה, סגרנו מיידית את החתולים שוב בבית (יש לנו דירת שני חדרים וזה סיוט כי אין מקום לחול וכל הבית מיד מסריח זו הסיבה ששכרנו דירה עם גג גדול מלכתחילה) הבעל מצא פירצה (פשוט הרסו חלק ברישות העליון), קנינו עוד גדר, בנינו הכל מחדש, עקבנו אחרי כולם לראות שהם לא מצליחים לפתור את המשוואה ונראה שכרגע שוב אין יציאות. היום קיבלתי טלפון (שבועיים אחרי מאורע הספה) מבעל הבית שאותה שכנה רוצה ללכת לעירייה (שתלך) ולתבוע אותנו על הספה (גם שתלך). הוא שמשום מה מתערב בעניין מטעמי אימו שגרה כאן וחברה של אותה שכנה, והיא שמערבת אותו כנראה במטרה לגרום לו להעיף אותנו, החליטו שהיום בערב הוא בא לראות את הנזק בספה, החתול הבז' הפך לפתע לחתול שחור לבן והוא רצה שנצטרף ושאחר כך הוא יבדוק את הרישות (שעם כל הכבוד בנינו מיוזמתנו, כספינו וזמננו) בהתחלה אמרנו כן ואז חזרנו בנו (זה לא משרת אותנו וכשהצעתי לה לבוא לראות היא סירבה הרי). התחלנו כבר לחפש דירה חדשה כי המצב כרגע הוא בלתי נסבל לכל המעורבים בעניין כולל אותנו, אבל שום דבר לא משנה את הסיפור הזה עם השכנה הזו ואת הדרמה הנוכחית עם הספה. אשמח להצעות, רעיונות, דיעות - בכל מה שקשור למצב כזה , להתערבותו של בעל הבית, לשכנה וכו'. אה וסליחה על החפירה הייתי חייבת לפרוק...
טוב, אני אחזור על עיקרי הדברים והעדכונים האחרונים. אנחנו גרים בדירת גג (על הגג עצמו בבניית קומבינה) שכורה בה פינות הגג מחולקות בין דירות נוספות להן עלייה לגג. הגג מחובר במעקה מחובר לאורכו ועוד שטח של דודים. כשעברנו לגור בדירה, בשל מבנה הגג וכמובן בשל פחד שמא החתולים יפלו למטה, רישתנו את כל הגג שלנו (40 מ"ר) ביוזמתנו. הכל היה טוב ויפה, עד שחתולינו הקבועים (שכידוע לא סובלים מחוסר איי קיו בכל הנוגע למציאת פירצות), יצרו פירצה ברשת אותה לקח לנו זמן לאתר, ונהגו לטייל על הגג ולבקר גם בגג של השכנים באמצע הלילה. עם שכנה אחת היו בעיות והיא מאוד נחמדה ופתרנו את זה, וביקשנו ממנה פשוט ליידע אותנו כשהמקרה קורה כדי שנתפוס את החתול העבריין וכך נבין מאיפה יצא.. חלפה שנה וחצי, השכנה השנייה (יש לציין שכל שכנינו מבוגרים מאוד) שהייתה איתנו ביחסים מאוד טובים אמרה לנו שחתולה שלנו מבקרת לה בגג, התנצלתי והיא אמרה שבכיף ולא מפריע לה כי היא "מתה על בע"ח". שבוע וחצי לאחר מכן היא פנתה לאמא של בעל הבית, שגם לה דירת גג, בעצבים, שחירבנו לה בעציץ והיא לא ישנה בלילות וכו' וכו'. בעלי דיבר איתה ואז היא אמרה לו שהיא רק מיידעת אותו שהיא הולכת לפזר רעל בגג, תגובתו הראשונית, בשל היותו נחמד מדי כנראה, הייתה התנצלות מעמקי נשמתו, אחרי שהוא הבין את משמעות האיום הוא הבהיר לה כי זו עבירה על החוק לפזר רעל. כמובן שמיד סגרנו את החתולים בתוך הדירה והתחלנו לבנות רישות חדש לגג באמצעות גדר תוכי. אני נתקלתי בשכנה הראשונה הנחמדה יום לאחר מכן בחדר המדרגות והסברתי לה את הסטטוס הנוכחי, בזמן הזה השכנה השנייה יצאה גם היא לחדר המדרגות, ניסיתי לדבר איתה בדרכי נועם שלא עזרו ורק הובילו לצעקות על "בעלך החוצפן" ו"לא ישנה בלילות כבר שנה" וכו' וכו' בעוד היא נכנסת למעלית וסוגרת לי את הדלת בצעקות... מאז שתיקנו את הרישות שהפך לגידור לגג נרגעו העניינים עד לפני חודש (יותר מחצי שנה לאחר האירוע). לפני שבועיים, חזרתי מחו"ל וקיבלתי טלפון בעודי יוצאת מהמטוס מבעל הבית שאותה שכנה "מקסימה" טוענת שחתול שלנו נכנס לה הביתה ושרט לה ספת עור לילה קודם. הרמתי לה טלפון ושאלתי איך זה קרה, היא טענה שנכנס להם חתול בלילה הביתה (איך?!) שהם נבהלו, ושהחתול נבהל ושרט את הספה. שאלתי איך נראה החתול. תשובתה, זה לא היה החתול הרגיל, זה היה חתול בז'. אמרתי לה: אבל אין לי חתול בז' (אלא אם הכוונה לרגדול שלי שלא יודע לצאת..) היא החליפה נושא, שאלתי אם ראתה אותו, אמרה שלא ובעלה ראה, שאלתי אם רוצים לתקן את הספה ואמרה שאולי ילכו לרפד אבל עוד לא התעסקה בזה, שאלתי אם אפשר לבוא לראות את הנזק, אמרה שלא יכולה לדבר עכשיו וניתקה. שבוע לאחר מכן קיבלתי דפיקות בדלת ב-6 בבוקר וטלפונים היסטריים מהאמא של בעל הבית על זה ששכנתנו הנחמדה יותר מצאה עציץ הפוך ומלא גללים, היא השאירה לנו את תוכנו בשקית תלויה על הדלת, כששוחחתי איתה היא הייתה מאוד נחמדה, סגרנו מיידית את החתולים שוב בבית (יש לנו דירת שני חדרים וזה סיוט כי אין מקום לחול וכל הבית מיד מסריח זו הסיבה ששכרנו דירה עם גג גדול מלכתחילה) הבעל מצא פירצה (פשוט הרסו חלק ברישות העליון), קנינו עוד גדר, בנינו הכל מחדש, עקבנו אחרי כולם לראות שהם לא מצליחים לפתור את המשוואה ונראה שכרגע שוב אין יציאות. היום קיבלתי טלפון (שבועיים אחרי מאורע הספה) מבעל הבית שאותה שכנה רוצה ללכת לעירייה (שתלך) ולתבוע אותנו על הספה (גם שתלך). הוא שמשום מה מתערב בעניין מטעמי אימו שגרה כאן וחברה של אותה שכנה, והיא שמערבת אותו כנראה במטרה לגרום לו להעיף אותנו, החליטו שהיום בערב הוא בא לראות את הנזק בספה, החתול הבז' הפך לפתע לחתול שחור לבן והוא רצה שנצטרף ושאחר כך הוא יבדוק את הרישות (שעם כל הכבוד בנינו מיוזמתנו, כספינו וזמננו) בהתחלה אמרנו כן ואז חזרנו בנו (זה לא משרת אותנו וכשהצעתי לה לבוא לראות היא סירבה הרי). התחלנו כבר לחפש דירה חדשה כי המצב כרגע הוא בלתי נסבל לכל המעורבים בעניין כולל אותנו, אבל שום דבר לא משנה את הסיפור הזה עם השכנה הזו ואת הדרמה הנוכחית עם הספה. אשמח להצעות, רעיונות, דיעות - בכל מה שקשור למצב כזה , להתערבותו של בעל הבית, לשכנה וכו'. אה וסליחה על החפירה הייתי חייבת לפרוק...