שוב העורך הנודניק של קול העם מציק..

שוב העורך הנודניק של קול העם מציק..

בגיליון הקרוב, שייצא בתאריך 2.1.2001 ויופץ במזכירות החדשה החמישית, יוקדש חלק נכבד לסיכומים ולדעות על סמינר חנוכה, ולכן אשמח אם תוכלו לנסח במספר משפטים את דעתכם הכנה על הסמינר (מעבר לאוכל בחביבה והמפגש החברתי המהנה). אזהרה! דעות אנטי-ציוניות יצונזרו! אנחנו רוצים ש"שים ותקציבים... D-: מאור.
 

DRYICE

New member
דרך אגב, מה אמור להיות בעיתון?

באופן כללי, למעט דעות על הסמינר, למה אנו אמורים לצפות, האם זה יהיה אוסף של מאמרים כבדים על נושאים ברומו של עולם דוגמת ספרטקוס(בהוצעת בנק"י למי שמכיר) או בליל של סיפורים מטומטמים שמתאימים למעריב לנוער(כבודו במקומו מונח) DRYICE I´m Nodody, Nobody is perfect Hence I´m perfect נ.ב דעותיך הלא ציוניות במיוחד ידועות, כך שההכרזה שלך על צנזורה, לא מרשימה במיוחד.
 
מה יהיה בעיתון...

כרגע לא יהיה בו הרבה, כי אנשים לא שולחים לי מאמרים או כל דבר אחר שאני יכול לפרסם. כרגע יש לנו דף אחד של עיתון, אם אני אתאמץ יהיה כתוב עליו משני הצדדים. ובקשר לדעותיי על ציונות - לא אצנזר דעות המנוגדות לשלי, אני עדיין לא סטאלין. אצנזר דעות שפרסומן עלול להביא לסגירת מוסד שנת השירות בתנועה, או לאי-הכרה של משרד החינוך בנו. בכל מקרה אני מודה מקרב לב על הסרקאזם, אשמח אם תזדהה/י.
 
למעלה