שוב בקשר לשלט למנוף

PITBULL

New member
שוב בקשר לשלט למנוף

יש לי כמה שאלות והן : 1 האם עדיף גוייסטיק או לחצנים . 2 האם כאשר משנים צד ביחס למנוף אז צריך לשנות גם את כיוון הלחיצה בגוייסטיק ? 3 אם אני מעוניין להזמין מחול , כמה בערך שוקל כל הקיט ? הודה מאוד לכל מי שיכול לעזור .
 

fireman

New member
שאלות אינדיבידואליות

לנוחות של המפעיל תראה אני חושב שעדיף ג'ויסטיקים אם כי הדבר מצריך תקופת הסתגלות מסויימת משום ש2 סטיקים יחליפו משהו כמו 6-7 ידיות שעימם אני משאר שאתה מפעיל את המנוף כיום אבל עליך לקחת בחשבון שסטיקים הוא דבר רגיש יותר ופגיע יותר מבחינת קילקולים לעומת כפתורים היתרון של סטיקים שהם מאפשרים ביצוע מספר פעולות בו זמנית כמו סיבוב על ציר במקביל להנפה או הארכה טלסקופית למשל מה שלא כל השלטים המכופתרים מסוגלים לעשות מה גם שלא תוכל ללחוץ בנוחות על 5 כפתורים בו זמנית לגבי שאלת מיקומך ביחס למנוף, כאשר אתה מפעיל אותו באמצעות שלט אתה צריך לתפעל אותו כאילו אתה נמצא בתא מפעיל המסתובב על צירו של המנוף כלומר המנוף נפרש מכיוונך החוצה או במילים פשוטות יותר כיוון ההשתנה בדומה להפעלת עגורן צריח למשל כל שלא משנה היכן תעמוד. לגבי משקל, אני אשער שלא יותר מכמה עשרות קילוגרמים, אגב האם אתה מתכוון להתקין אותו בעצמך? האם יש לך את הידע לכך? לגבי עניין הכפתורים \ סטיקים אני משער שבתור אדם העוסק בתחום יוצא לך להתקל במנופאים עם שלטים רחוקים ולהתייעץ עימם ואף לנסות, אגב שלטים עם סטיקים מונחי רדיו מצויים לרוב אצל מפעילי משאבות בטון, מומלץ להיוועץ עימם בנושא הן לגבי ידידותיות ותקלות אפשריות אם בכלל
 

PITBULL

New member
ובכן שוב תודה ולגבי

היעוץ אז האמת שלא יוצא לי להכיר ממש הרבה שעובדים עם שלטים עם גויסטיק והשמימוש בכמה פעולות יחד יכול להיות די בעיתי במצבים מסוימים ואולי לכן המליצו לי על כפתורים , בכל מקרה תודה על העיצה בנוגע למשאבות הבטון .
 

fireman

New member
אין בעד מה, שמחתי לעזור

אגב אשמח אם תשתף אותנו ברשמייך הסופיים וכמובן בהחלטתך
 

PITBULL

New member
עדיין לא החלטתי אבל מצאתי

שלט מסוג צאפי המחיר מציאה אבל אני לא מצליח לברר על איכותו או אמינותו אז כנראה שאני אחכה עד שאמצא אחד משומש מסוג פאבר
 
למעלה