Chen PunKuki
New member
שוב ארצות הברית המזחדךחעדןרד האלה
למה הם עושים לי את זה כל פעם מחדש? גורמים לרצות להיות חלק מהחרא הזהההה? אוף, טרנספלנטס ופו פייטרס הולכים לעשות טור ביחד בארצות הברית ואני לא אהיה שם כדי לראות את זה... אתם קולטים מה זה??? דייב גרוהל וטים ארמסטרונג על אותה במה!!! מה צריך יותר מזה?!!??! אבל לאאאא אנחנו לא נהיה שם. למה? כי אנחנו חיים בישראל. בעעעעע ארורים )=
למה הם עושים לי את זה כל פעם מחדש? גורמים לרצות להיות חלק מהחרא הזהההה? אוף, טרנספלנטס ופו פייטרס הולכים לעשות טור ביחד בארצות הברית ואני לא אהיה שם כדי לראות את זה... אתם קולטים מה זה??? דייב גרוהל וטים ארמסטרונג על אותה במה!!! מה צריך יותר מזה?!!??! אבל לאאאא אנחנו לא נהיה שם. למה? כי אנחנו חיים בישראל. בעעעעע ארורים )=