שוב אני - שגיאת Regional Code ב-DVD

sronis

New member
שוב אני - שגיאת Regional Code ב-DVD

אז קניתי את ה-DVD + וידאו של LG מהדיוטי פרי (DVIX8816W), כאשר הדרישות שלי אינן גבוהות במיוחד, ולכן הייתי מרוצה מאוד לראות שהוא מנגן צרובים, MP3 וכולי. רק דבר אחד מציק לי - הוא לא מנגן DVD קנויים מחו"ל. הוא מציג לי CHECK REGIONAL CODE כאשר למיטב הבנתי לארה"ב הקוד הוא 1 ובארץ הקוד הוא 2. האם מישהו יכול לפתור לי את הבעיה? תודה רוני
 

eladts

New member
../images/Emo45.gifDVDי כל העולם

שימו קץ לדיכוי של ה-ZONEים האפמריליסטים!
 

Raffael

New member
הכוונה שלי היתה פחות אידאולוגית ../images/Emo13.gif

כשמכשיר מגיע מהיצרם עם פיצ'ר שחסום ב"קוד" של כמה ספרות שכוווולם מכירים, זו לא ממש "פריצה". זה כמעט חלק מהאריזה: יש קרטון, יש פוליסטירן ויש קוד. אם כבר פריצה, אז הגיע הזמן שמישהו יפצח את עטיפות ה CD.זה כבר אתגר הרבה יותר משמעותי בשבילי עם כל קניה של אחד חדש. סיוט אמיתי. מזל שאני קונה לרוב משומשים.
 

eladts

New member
זה בעצם משחק כפול של היצרנים

מצד אחד הצרכנים רוצים מכשיר נטול מגבלות מעצבנות. מצד שני, היצרנים מחויבים בהסכמים שהם חתמו לכבד את שיטת הזונים. ישבו אנשי השיווק, עורכי הדין והמהנדסים וחשבו מה לעשות עד שאיזה גאון המציא את עניין הקודים ש-"במקרה" מגיעים ליבואנים ולאינטרנט. עכשיו כולם מרוצים והכל סבבי בבי.
 

oferlaor

New member
זה עדיין לא באמת חוקי

זה שכולנו עושים את זה, לא הופך את זה לפחות פריצה... נראה לי שכל הנושא יעלה מדרגה ויסלים עם כניסת BLUE RAY/HD DVD למיקס...
 

oferlaor

New member
חוק החוזים

חברות המייצרות מכשירי DVD חייבים לחתום חוזה מול ה- DVD CONSORTIUM. שינוי ה-REGION הוא הפרה של החוזה שלהם. לגבי "שימוש הוגן", סביר להניח שאנחנו (כבעלי מכשירי DVD) איננו מחוייבים לחוזה הזה. כמובן שמכיוון שברור שהשינויים באים מהחברות עצמן, יש כאן הפרה בוטה של החוזה. לא ברור לי כיצד התעשייה מעלימה עין מצד אחד, ומצד שני מגבירה את האבטחה (ע"ע RCE ומערכות ההגנה החדשות של BR/HDDVD).
 

motir

New member
מה זה משנה בכלל?

אם נסתכל על זה במאקרו לרגע, זה בהחלט לא משנה מה התעשיה תעשה או לא תעשה, אילו חוזים הם יכריחו מישהו לכבד ומה יאכף או לא. השורה התחתונה היא שכל DRM שיהיה, באשר הוא, נדון לכשלון. במלחמה הזו התעשיה מעולם לא ניצחה, וגם לא תנצח. מעניין איך יראה עולם השואוביז בעוד 20 שנה.
 

boazs1

New member
סביר להניח שגם המוכרים לא מחוייבים

למשל Amazon ועוד חברות גדולות מפרסמות ומוכרות מכשירים Region-free. לדעתי "שיחרור" מושג יותר מתאים מ"פריצה"
 

eladts

New member
אני מניח שליצרנים יש עורכי דין

זו הבעייה שלהם, לא שלי. חוץ מזה, במספר מדינות, כמו ניו זילנד אסור, לפי החוק, למכור DVD שמוגבל לאיזור מסויים.
 

knappertsbusch

New member
איך, איך אתה תמיד מצליח

לנסח בבהירות דבר שאני חושב עליו כבר שנים? חוק מרפי מס' 46638 סעיף ד': בו ברגע שתצטרך לפתוח אריזה של CD, ייעלמו באחת מביתך כל המכשירים החדים.
 

moco10

New member
וזה גם יקרה כשעה אחרי שסוף סוף

החלטת לקצץ צפורניים
 

Raffael

New member
בשביל זה שומרים מסור חשמלי בהישג יד

המצחיק הוא שבכל פעם שאני מתגבר על עטיפה כזו, אחרי מאבק ממושך, החלק האחרון בה שמחזיק מעמד בעקשנות ונדבק לפלסטיק, הוא פס הניילון הצר, המיועד לאפשר פתיחה קלה ומהירה.
 
למעלה