שוב אני והחברות שלי...

gigish

New member
שוב אני והחברות שלי... ../images/Emo3.gif

זוכרות את החברה "ההיא" שהעליתי את הגרפים שלה? זאת שהרופא אמר לה שהיא לא מבייצת ואנחנו החלטנו שכן? אז סופסוף היא קיבלה את תוצאת בדיקת הפרוגסטרון. התוצאה היא 43.5 mnol/L ביום החמישי מאז הביוץ שהיה או לא היה. אז אם אני לא טועה היא בייצה נכון? (זוכרת שכל תוצאה מעל 5= ביוץ). משנה באיזה יחידות מדידה זה?
 

gigish

New member
היא דיברה עם הרופא והוא אמר שהיא

(כמובן) בייצה
. בא לי לעשות לרופא הזה
"נה נה נה נה נה"
. ומצד שני מעצבן אותי שישר הוא הלחיץ אותה וממבט של 2 שניות בגרפים הוא פסק שהיא לא מבייצת. היא נכנסה מזה לסרטים קשים, למרות שאני אמרתי לה כל הזמן שאני משוכנעת שהיא מבייצת. מעצבן אותי שרופאים לא תופסים עד כמה כל מילה שלהם משמעותית ובמקום לשלוח אותה לבדיקת פרוגסטרון ואז לקבוע עובדות, הוא קבע ואז החליט ליתר ביטחון לבדוק את הפרוגסטרון. (הוא אמר שיש סיכוי רק של 5% שהיא מבייצת). נו באמת....
 
היי gigish

יש חשיבות ליחידות, אבל ממה שאת כותבת, אבל בהתאם ליחידות שרשמת (nmol/l - למרות שהתבלבלת בין ה- m ל- n, אבל אני מניחה שלזה התכוונת), חברה שלך בהחלט בייצה. בדר"כ בתוצאות יש ערכי ייחוס וזה טיפה משתנה בין מעבדה למעבדה, אבל אני עשיתי בכללית וערכי הייחוס הם: לפני ביוץ: 0.48-4.45 בביוץ: 10.6-81.2 אחרי הביוץ (שלב לוטאלי): 14.1-120.9 בקיצור, הערך שרשמת (43.5) בהחלט מתאים לשלב הלוטאלי והיא אכן בייצה.
 
תסלחי לי אבל הרופא הזה אידיוט

וסליחה על השפה, פשוט זה נורא מכעיס אותי. אני מקווה שהיא תעבור לרופא אחר, כי זה לא עסק ככה. גם כך, השלב הזה של הניסיונות מספיק מלחיץ ואנחנו פונות לרופאים כדי שירגיעו אותנו (או לחילופין שיעלו על הבעיה, אבל שיעלו עליה על סמך ממצאים אמיתיים ולא ניחושים). בקיצור, ממליצה לה בחום לעבור לרופא אחר - אין שום צורך להתפשר.
 
למעלה