שוב אכלתי הרבה....שוב בא לי להקיא

  • פותח הנושא MeB
  • פורסם בתאריך

MeB

New member
שוב אכלתי הרבה....שוב בא לי להקיא

אני רוצה שכל זה יגמר....אבל שוב...מעגל של בילבול... אני לבד. ואפילו בתוך עצמי אני לבד. עצמי לא מבינה אותי ואותי לא מבינה את עצמי...כן אנחנו שתיים...שתי אנוכי מבולבלות... יש לי שני צדדים....צד חולה וצד שנפגע מהצד החולה והם מסתובבים אחד סביב השני...מבולבלים אחד מהשני...והמעגל לא נסגר....הוא ממשיך להסתובב... ותאמינו לי....יש לי כבר סחרחורת....
 
למעלה