שואלת עבור חברה לגבי איכות ביציות

שואלת עבור חברה לגבי איכות ביציות

החברה שלי כבר מיואשת, היא עברה כמה IVF אבל מסתבר שבאף אחד מהמקרים לא הייתה לה ביצית באיכות טובה שהיה אפשר להפרות (הבנתי שאפילו ביצית אחת טובה לא היה בכלל). הרופאים לא יודעים להסביר לה למה!!! היא ניסתה רופאים שונים, וכן טיפול עם סטרואידים (שכחתי מה השם שהיא אמרה, משהו עם פריזינון --> מאז הלידה שלי הזכרון שלי לא אי אי) היא כבר כ"כ עצובה שרק עכשיו סיפרה לי על הבעיה של הביציות והיא ממש שבורה אני לא יודעת איך לנחם אותה מה לומר לה אולי לכם יש פתרונות או רעיונות או משהו שיוכל לעזור לה??? ואם יש פה מישהי שהיתה עם בעיה דומה והצליחה אולי שתכתוב לי כדי שאתן לה תקווה?!!
 

WANBMOMY

New member
טוב, קודם כל יש כאן מאמר שנקרא

מדריך לחברים ובני משפחה (של זוגות העוברים טיפולי פריון), ממליצה לך לקרוא אותו כדי להבין קצת מה החברה שלך עוברת. לגבי הבעייה שלה אני לא יודעת לייעץ לה מכיוון שאצלנו הבעייה היא בזרע. דרך אגב, נחמד מצידך שאת דואגת לה ולכן חשוב עוד יותר שתקראי את המאמר הזה. שיהיה לה בהצלחה ואנחנו תמיד כאן אם היא תרצה להצטרף ולכתוב בעצמה.
 
ישנה שיטה שטוענת שדוקא

לשיפור איכות הביציות צריך מינון נמוך של הורמונים, כך שהולכים כמעט על מחזור טיבעי - ביצית אחת מקסימום שתיים שגדלות. עשי חיפוש בפורום עם הניק "זוהרה האחרת", גם לה היתה בעיית ביציות שנפתרה על ידי כך שביצעו לה שאיבה מאוחרת ביחס למה ששואבים בדרך כלל.
 
יש עוד אפשרות

שיעילותה שנויה עדיין במחלוקת (אבל יש רופאים שנותנים אותה, למשל פרופ' משיח מאסותא) - זה הורמון שנקרא DHEA. אין להשיג אותו בארץ, ואפשר להזמין דרך האינטרנט מארה"ב בקלות. תעשי חיפוש על ההורמון ותראי מה תמצאי. מקווה שהעניינים ישתפרו
 

3מרגו

New member
נחשב שמקום בטוח לקנות בניו פארם

ולהזמין מחו"ל -התרשמתי שיכול להיות מזוייף.
 

רוית ב

New member
DHEA יש בארץ השגתי בלי בעיה

צריך מרשם זההכל בשוק טבצ'ניק בדיזינגוף יש וגם דרך פרמקסי בחולון ק. בן גוריון ניתן לקבל אתהתרופה אני בטוחה שבעוד מקומות.
 
העברתי לחברה שלי את כל מה שכתבתם

והיא אמרה שלא אמרט לה כלום על הHDEA והיא ללא מחשב כך שהיא מבקשת שאשאל אם היו הצלחות עם הדבר הזה ואם הרופא לא אמור להגיד לה על זה משהו?? תודה בשמה.
 

פּוֹנְג

New member
זה מחקר חדש שדי נערך בחול. אם תעשי

חיפוש על המילה DHEA תוכלי למצוא את המחקרים שהובאו לפה. לא כל הרופאים מאמינים בזה
 
למעלה