שואב שגם מטפל בשערות כלבים

yonitcohen002

New member
שואב שגם מטפל בשערות כלבים

אז לפני כמה זמן פתחתי שרשור בגלל מצוקת שערות הבוקסרית שלי אצלי בבית וקיבלתי כמה עצות ממש טובות. התחלתי לסרק אותה כמעט יום יומי וזה עוזר אבל לא פותר.

קיבלתי גם המלצה על השואב הזה שגם "עושה" שערות חיות ומחפשת חוות דעת. מי מכיר/ה?
http://www.petnet.co.il/articles/70720852
 

שירן ל11

New member
לי יש דייסון, שהוא מעולה (אך גם יקר)

יש לו ראש ANIMAL, שזה ראש קטן עם מברשות מסתובבות שמתאים לספות. אני מרוצה מאד אבל בלתי אפשרי לשאול שהכלב שלי בחדר כי הרעש מטריף אותו ברמה שגם כשאני מוציאה את השואב והוא לא עדיין לא בחשמל, הכלב כועס מאד :) אני מוציאה אותו מהחדר והוא יושב זועף ליד הדלת.
אגב, אצל הוריי יש איירובוט רומבה ולכלב לא אכפת בכלל, הם משמעותית יותר שקטים והרבה דגמים אוספים שיער כלבים, אבל זה לא פתרון לספות.
 

שירן ל11

New member
יש לי DC39 animal

אני לא זוכרת כמה הוא עלה, אבל אפשר לבדוק ב-ZAP. הוא מצויין אבל יקר מאד, אז שווה להשוות מחירים ופרמטרים עם חברות אחרות. דייסון מאד יקרים אבל גם חזקים ועמידים.
 

MissPegi

New member
מכירה את התומאס משכנה שלי, הוא אחלה.

הוא מעולה לניקיון הבית, יעיל גם עם פרווה, ולא יקר כמו הדייסון (שאין לי מילה רעה להגיד עליו באופן כללי). בעניין הנשירה- ממליצה לקלח פחות או לנסות להחליף שמפו. לעיתים זה ממש עוזר אבל גם אם לא, קבלי את הנשירה באהבה ותודי על הזכות הנפלאה לגדל אותה בביתך :)
 

yonitcohen002

New member
תודה על המידע.

קראתי עליו קצת בעקבות מה שכתבת. נשמע שווה בדיקה.
 

giri

New member
לא מכירה. אנחנו קנינו את miele cat and dog ומאד מרוצים.

יש לנו שני כלבים גדולים עם פרווה צפונית (מעורבת סמוייד ומעורב מלמוט). השואב כבר חמש שנים בשימוש ואין בעיות. לפניו היה לנו קירבי בארץ שעבד נהדר, אבל אותו לא הייתי קונה אם לא הייתי יורשת - תג המחיר פשוט מגוחך.
 
למעלה