שדרוג תחנת קרית גת.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כוונתך לגשר שמופיע מיד ביציאה מב"ש?

בועז, יש איזשהו גשר רכבת
מאוד גדול לאורך הקו, יצא לך לצלם אותו? ואני לא מוותר, אחר כך אני רוצה שתחזור חזרה לבאר שבע.....
כוונתך לגשר שמופיע מיד ביציאה מב"ש?
גשר הסמוך לגשר, או אקוודוקט בעל מס' קשתות עתיק?
 

fireman

New member
לאלאלא....זה הגשר מעל נחל

כוונתך לגשר שמופיע מיד ביציאה מב"ש?
גשר הסמוך לגשר, או אקוודוקט בעל מס' קשתות עתיק?
לאלאלא....זה הגשר מעל נחל
באר שבע, זה הגשר הראשון של הקו לרמת חובב.... אני מגבר ממש בדרך לדימונה, בערך באמצע הדרך, גשר גדול מאוד שנמצא בין שני עיקולים חדים....הוא מאוד גבוה, יש לו שני עמודים מאוד מאוד רחבים....נראה כמו דגם מוטן של גשר נחל צין. אגב, ה"אקוודוקט" הזה הוא גם כן גשר רכבת מתקופת הטורקים....
 

בועז ל

New member
טוב, פספסתי. מודה באשמה. עכשיו

לאלאלא....זה הגשר מעל נחל
באר שבע, זה הגשר הראשון של הקו לרמת חובב.... אני מגבר ממש בדרך לדימונה, בערך באמצע הדרך, גשר גדול מאוד שנמצא בין שני עיקולים חדים....הוא מאוד גבוה, יש לו שני עמודים מאוד מאוד רחבים....נראה כמו דגם מוטן של גשר נחל צין. אגב, ה"אקוודוקט" הזה הוא גם כן גשר רכבת מתקופת הטורקים....
טוב, פספסתי. מודה באשמה. עכשיו
תגיד לי בשביל מה קשיש כמוני מגדל אותך , אם לא בשביל הגשר הזה?
 

fireman

New member
וואלה תאמין לי אם היו לי שותפים

טוב, פספסתי. מודה באשמה. עכשיו
תגיד לי בשביל מה קשיש כמוני מגדל אותך , אם לא בשביל הגשר הזה?
וואלה תאמין לי אם היו לי שותפים
רציניים לצילומים בדרום הייתי מצלם בדרום כל היום וכל הלילה.... אני לשם עם האוטו שלי לבד לא נוסע, אני יכול לצאת ממנו, להסתכל בעינית של המצלמה, והאוטו ייעלם אל האופק.
 

ה דרומי

New member
שתיקה שווה זהב ולכן אני מעדיף לשתוק

וואלה תאמין לי אם היו לי שותפים
רציניים לצילומים בדרום הייתי מצלם בדרום כל היום וכל הלילה.... אני לשם עם האוטו שלי לבד לא נוסע, אני יכול לצאת ממנו, להסתכל בעינית של המצלמה, והאוטו ייעלם אל האופק.
שתיקה שווה זהב ולכן אני מעדיף לשתוק
אין רמז רק אני לומד אני לא יכול אני עובד סיפורים מכאן ועד קוש. ולכן שתיקתי רועמת. ול בועז חכה חכה אבל תמונות וההסברים
ות.
 

fireman

New member
אני לא בא בטענות

שתיקה שווה זהב ולכן אני מעדיף לשתוק
אין רמז רק אני לומד אני לא יכול אני עובד סיפורים מכאן ועד קוש. ולכן שתיקתי רועמת. ול בועז חכה חכה אבל תמונות וההסברים
ות.
אני לא בא בטענות
אבל באמת עבדתי ובאמת למדתי. סופר אני לא, כך שלא היו סיפורים מעולם.
 

ה דרומי

New member
הכול ב../images/Emo9.gifאני יודע שאתה תהיה מחנד'ס

אני לא בא בטענות
אבל באמת עבדתי ובאמת למדתי. סופר אני לא, כך שלא היו סיפורים מעולם.
הכול ב
אני יודע שאתה תהיה מחנד'ס
בסוף. רק לידעה שהחודש האחרון חרשתי את כבישי הנגב את רובו . יתרון זה שלא אני נהגתי אני רק היתי אחד מהנוטים.. ויש מה לראות ולעשות בנגב. נגמרו החגים חוזרים ללימודים
לסטודנטים ולתלמידים ולכולם.
 

Golf Bravo

New member
השאלה היא האם המעבר הזה

תמונה 12
אחרי שכולנו נהנינו מהשלט והנוף המשגע שסביבו החלטתי לבדוק מתמטית את הקשר שבין שלטים למציאות. הופה ! הנה מעבר מספר אחת !
השאלה היא האם המעבר הזה
יהיה מתאים למעבר עדרי כבשים וגמלים. אחרת, חבל על הכסף.
 

בועז ל

New member
תמונה 13

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 13
ויש גם מעבר מספר 2.איך לא? עם שלט כמובן החביב על ערן...
 

אורי404

New member
טוב שהם דייקו בשלט... תמונה של מערך

תמונה 13
ויש גם מעבר מספר 2.איך לא? עם שלט כמובן החביב על ערן...
טוב שהם דייקו בשלט... תמונה של מערך
רכבת קומתיים... הרי נכתב בפורום שקרוב לודאי שיופעל בקו הזה מערך אחד של IC3, בגלל שגורמים אלו ואחרים לא חושבים שאם היו מתכננים את הקו עם קצת יותר אכפתיות (טוב, גם תקציב, אך עדיין עם יותר אכפתיות), הקו היה יכול להיות יותר ממערך אחד של IC3.
 

בועז ל

New member
תמונה 14

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 14
טוב , לא אלאה אתכם בכל ההפרדות המפלסיות. אני בכל אופן נתקלתי בדרך בעוד אחת.הנסיעה לדימונה בכביש 25 מהירה וכבר בכניסה הצפון מערבית לעיר , בלב איזור התעשיה נתקלתי במראה הזה. אגב, מישהו יודע מהו הכלי המסומן בתמונה?
 

fireman

New member
חלק מהמסוט.....

תמונה 14
טוב , לא אלאה אתכם בכל ההפרדות המפלסיות. אני בכל אופן נתקלתי בדרך בעוד אחת.הנסיעה לדימונה בכביש 25 מהירה וכבר בכניסה הצפון מערבית לעיר , בלב איזור התעשיה נתקלתי במראה הזה. אגב, מישהו יודע מהו הכלי המסומן בתמונה?
חלק מהמסוט.....
כנראה מגוף ידני לעיתוק או לא יודע מה
 
ידית של מסוט ידני

תמונה 14
טוב , לא אלאה אתכם בכל ההפרדות המפלסיות. אני בכל אופן נתקלתי בדרך בעוד אחת.הנסיעה לדימונה בכביש 25 מהירה וכבר בכניסה הצפון מערבית לעיר , בלב איזור התעשיה נתקלתי במראה הזה. אגב, מישהו יודע מהו הכלי המסומן בתמונה?
ידית של מסוט ידני
 

בועז ל

New member
תמונה 15

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 15
וגם גוש החלודה הזה היה שם...
 

בועז ל

New member
תמונה 16

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 16
ומסתבר שגוש החלודה הזה היה מחוב לעוד כמה כמוהו... גם הקטר המציץ שם יזכה להתייחסות.
 

בועז ל

New member
תמונה 17

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 17
והנה כל הכנופיה.
 

בועז ל

New member
תמונה 18

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 18
וגם נחש מיכליות כזה היה שם.
 

בועז ל

New member
תמונה 19

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
תמונה 19
מבט ממזרח על התחנה ממחיש את מיקומה הבעייתי משהו בעיניי ביחס לעיר. בלב איזור תעשייה מאובק המוקף מפעלי בריאות.איני מכיר היטב את העיר ,אך מעניין יהיה לשמוע האם זהו המיקום האופטימלי עבור תחנה זו.כך או כך, איני מקנא במי שעתיד לנקות את האבק מחלונות התחנה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה