שדרוג תחנת קרית גת.

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
נו ובאר שבע איפה?

תמונה 37 ואחרונה.
עד כאן מתחנת
סיכום הרשמים מחר.אופס...סליחה, היום בשעת בוקר מאוחרת... לילה טוב למי שנותר ער.
נו ובאר שבע איפה?
יא פארש
 

fireman

New member
לצלם את ההכפלה אני לא נוסע

בבאר שבע הכל כשורה. ויש שם
לפחות צלם אחד מעולה . אז יאללה, שיזיז את גל העצמות שלו אל החולות שם מוכפלת מסילת נען - באר שבע...
לצלם את ההכפלה אני לא נוסע
עם האוטו שלי... אין לי איפה לחנות לאורך הכביש וכל השבילי גישה לאתרים של ההכפלה הם לא כאלו שמתאימים לרכב פרטי, כבר ניסיתי.
 

yaser21386

New member
סחתיין על ההשקעה בועז!

תמונה 37 ואחרונה.
עד כאן מתחנת
סיכום הרשמים מחר.אופס...סליחה, היום בשעת בוקר מאוחרת... לילה טוב למי שנותר ער.
סחתיין על ההשקעה בועז!
תודה רבה...אני מקווה שהקטנטן לא התלונן בנסיעה זו, או אולי הוא לא היה איתך?
 

בועז ל

New member
תודה רבה אחי , איתי דווקא לא התלונן

סחתיין על ההשקעה בועז!
תודה רבה...אני מקווה שהקטנטן לא התלונן בנסיעה זו, או אולי הוא לא היה איתך?
תודה רבה אחי , איתי דווקא לא התלונן
הוא היה שותף מלא לקנוניה והמזימה שרקחתי כנגד משפחתי...
 

bernuli

New member
אם תמשיך דרומה מקרית גת

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
אם תמשיך דרומה מקרית גת
תיכנס בפניה למושב שלווה תראה עוד גשר רכבת בבניה, ואז תוכל להמשיך בדרך עפר סבירה לאורך התוואי של הכפלת המסילה לבאר שבע ותראה עוד כמה התחלות בנייה של גשרים למסילה וכד'
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo51.gif על התמונות

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
על התמונות
בהחלט עושה חשק לרדת לבקר בדרום.
 

אורי404

New member
בועז - קבל ח"ח על העבודה המעולה.

על התמונות
בהחלט עושה חשק לרדת לבקר בדרום.
בועז - קבל ח"ח על העבודה המעולה.
בלי לפגוע בשרשורים אחרים - זהו אחד השרשורים ההכי מעולים שהיו פה בפורום ולדעתי כדאי מאוד לעשות לו קישור ברשימת המאמרים על סקירה של הדרום עם אופציה להמשך, אם יהיו (בתקווה שכן) עדכונים על הנעשה בדרום.
 
../images/Emo45.gifצודק

בועז - קבל ח"ח על העבודה המעולה.
בלי לפגוע בשרשורים אחרים - זהו אחד השרשורים ההכי מעולים שהיו פה בפורום ולדעתי כדאי מאוד לעשות לו קישור ברשימת המאמרים על סקירה של הדרום עם אופציה להמשך, אם יהיו (בתקווה שכן) עדכונים על הנעשה בדרום.
צודק
 

אלון 58

New member
כל הכבוד לעובדי משמרת הלילה../images/Emo29.gif...

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
כל הכבוד לעובדי משמרת הלילה
...
לי כרגע יש פטור זמני ממשמרות לילה,אז לרוב תגובותי תהינה בשעות "נורמליות",בכל מקרה בועז ל.,תודה על התמונות,ובראוו על הפרויקט שבצעת,יישר-כוח...!
 

mrngin

New member
../images/Emo51.gif על התמונות הנהדרות

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
על התמונות הנהדרות
עשית מבצע מבצע עם קובץ התמונות הללו. כל הכבוד !!!!! ושוב תודה גדולה !!!
 

בועז ל

New member
סיכום הסיור בתחנות ק.גת ודימונה.

שדרוג תחנת קרית גת.
אז זהו זה. החופשה או-טו-טו נגמרת וצריך לעבור בכמה מקומות. והפעם בחרתי בכיוון דרום. וכשמדרימים מבית שמש דרך כבישים 38 ו 35 מגיעים לקרית גת. הדרום להווי ידוע אינו איזור הסובל מעודף תקציבים ממשלתיים ותחנת הרכבת בקרית גת ממחישה זאת היטב.
סיכום הסיור בתחנות ק.גת ודימונה.
שדרוג תחנת ק.גת מקבל אצלי ציון חיובי. בהתחשב במגבלות השטח שבתחנה השדרוג המבוצע בהחלט מספק. מאחר ואיני מתימר להבין בצרכיה הטכניים של ר"י לא אתיחס להיבטים בשדרוג תחנה זו הקשורים בכך. פרט לכך אני מקווה,שבדומה לרציפים גם מבנה התחנה הכעור יעבור מתיחת פנים אסתטית. מסילת דימונה:לתוואי המסילה לדימונה נדרשים תיקונים קלים בלבד ולהערכתי קטנים בהיקפם. כיום,תוואי הרכבת מקביל לכביש המהיר 25 . באיזור ערערה הבחנתי בעיקול ראשון בתוואי . עיקול זה קצר יחסית,אך דורש יישור.עיקול נוסף נוצר, כאשר המסילה משיקה לעיקול הכביש קילומטרים ספורים צפונית מערבית לדימונה. כאן נדרש יישור משמעותי יותר , שכן עיקול זה הינו בן מס' קילומטרים בודדים.מאידך,סלילת מסילה בתוואי מיושר תצריך להערכתי קטע חדש בן כ 3 ק"מ מסילה.תוואי הקרקע באיזור מישורי למדי והעניין בהחלט אפשרי. מה שנותר לבדוק הוא את סטטוס הקרקעות באיזור הצפוף באוכלוסיה בדואית. וכמו שאומר המשפט הותיק: "אז במצב הנוכחי -יישור התוואי הוא הכרחי" להפחתת משך הנסיעה .כמובן ששידרוג המסילה למסילת נוסעים סטנדרטית, שאינה מסילת משאות, נדרש אף הוא. תחנת דימונה: תמונת התחנה שהעלה כאן אחד הגולשים ,הלקוחה מלוח השנה של ר"י, די צמררה אותי.התחנה נראתה לי כמפלצת בטון כעורה , ומיד כהרגלי בקודש, עלו בי מחשבות על הזלזול הציני בתושבי הפריפריה והדרום בפרט. כשנכנסתי לתוך התחנה הונמכו במקצת להבות ביקורתי לגבי מראה התחנה. חיצונית התחנה אכן כעורה ,אך עיצובה הפנימי ,אף שאינו מפואר, מספק ומשביע רצון. מאחר ומדובר באיזור "קריר" כדימונה, מוטב היה לו ר"י, כהצעתו של שבי, הייתה נוטעת לשם שינוי מספר רב של עצים בחניון ומקימה סככות צל ברציף הבודד. כתבתי רציף בודד? גם זה עניין המעלה אצלי תהיות. שטח הרי לא חסר בתחנה. מיקום התחנה : כפי שכתבתי, מיקום התחנה בלב איזור תעשייתי מאובק ועשן ובעל כביש גישה צר בעל פסי הרעדה רבים, בעייתי מבחינתי. אני תוהה האם לא ניתן היה למצוא מקום מוצלח יותר עבור תחנה זו. לסיכום: על ר"י להבין שבדימונה התחרות הינה מול שירות אוטובוסים ומוניות, ומול מכוניות פרטיות הנוסעות בכבישים מעולים המובילים אליה ומחברים אותה עם כביש האורך 40 המוביל למרכז הארץ. 4 הרכבות היומיות אותן מציעה הרכבת לתושבי דימונה, סופן שיהפכו לפארסה דוגמת תוואי הרכבת הישן לירושלים. מדימונה יצאתי בתחושות מעורבות. שיפורים רבים נדרשים, אך קיימת תחושה שמשהו מתחיל לזוז גם אם באיטיות. הצבר הקוצני ופרי הסברס הערב מבטאים היטב את תחושותיי.
 

arielguelman

New member
אז למה רכבת ישראל לא תעשה את הקו

סיכום הסיור בתחנות ק.גת ודימונה.
שדרוג תחנת ק.גת מקבל אצלי ציון חיובי. בהתחשב במגבלות השטח שבתחנה השדרוג המבוצע בהחלט מספק. מאחר ואיני מתימר להבין בצרכיה הטכניים של ר"י לא אתיחס להיבטים בשדרוג תחנה זו הקשורים בכך. פרט לכך אני מקווה,שבדומה לרציפים גם מבנה התחנה הכעור יעבור מתיחת פנים אסתטית. מסילת דימונה:לתוואי המסילה לדימונה נדרשים תיקונים קלים בלבד ולהערכתי קטנים בהיקפם. כיום,תוואי הרכבת מקביל לכביש המהיר 25 . באיזור ערערה הבחנתי בעיקול ראשון בתוואי . עיקול זה קצר יחסית,אך דורש יישור.עיקול נוסף נוצר, כאשר המסילה משיקה לעיקול הכביש קילומטרים ספורים צפונית מערבית לדימונה. כאן נדרש יישור משמעותי יותר , שכן עיקול זה הינו בן מס' קילומטרים בודדים.מאידך,סלילת מסילה בתוואי מיושר תצריך להערכתי קטע חדש בן כ 3 ק"מ מסילה.תוואי הקרקע באיזור מישורי למדי והעניין בהחלט אפשרי. מה שנותר לבדוק הוא את סטטוס הקרקעות באיזור הצפוף באוכלוסיה בדואית. וכמו שאומר המשפט הותיק: "אז במצב הנוכחי -יישור התוואי הוא הכרחי" להפחתת משך הנסיעה .כמובן ששידרוג המסילה למסילת נוסעים סטנדרטית, שאינה מסילת משאות, נדרש אף הוא. תחנת דימונה: תמונת התחנה שהעלה כאן אחד הגולשים ,הלקוחה מלוח השנה של ר"י, די צמררה אותי.התחנה נראתה לי כמפלצת בטון כעורה , ומיד כהרגלי בקודש, עלו בי מחשבות על הזלזול הציני בתושבי הפריפריה והדרום בפרט. כשנכנסתי לתוך התחנה הונמכו במקצת להבות ביקורתי לגבי מראה התחנה. חיצונית התחנה אכן כעורה ,אך עיצובה הפנימי ,אף שאינו מפואר, מספק ומשביע רצון. מאחר ומדובר באיזור "קריר" כדימונה, מוטב היה לו ר"י, כהצעתו של שבי, הייתה נוטעת לשם שינוי מספר רב של עצים בחניון ומקימה סככות צל ברציף הבודד. כתבתי רציף בודד? גם זה עניין המעלה אצלי תהיות. שטח הרי לא חסר בתחנה. מיקום התחנה : כפי שכתבתי, מיקום התחנה בלב איזור תעשייתי מאובק ועשן ובעל כביש גישה צר בעל פסי הרעדה רבים, בעייתי מבחינתי. אני תוהה האם לא ניתן היה למצוא מקום מוצלח יותר עבור תחנה זו. לסיכום: על ר"י להבין שבדימונה התחרות הינה מול שירות אוטובוסים ומוניות, ומול מכוניות פרטיות הנוסעות בכבישים מעולים המובילים אליה ומחברים אותה עם כביש האורך 40 המוביל למרכז הארץ. 4 הרכבות היומיות אותן מציעה הרכבת לתושבי דימונה, סופן שיהפכו לפארסה דוגמת תוואי הרכבת הישן לירושלים. מדימונה יצאתי בתחושות מעורבות. שיפורים רבים נדרשים, אך קיימת תחושה שמשהו מתחיל לזוז גם אם באיטיות. הצבר הקוצני ופרי הסברס הערב מבטאים היטב את תחושותיי.
אז למה רכבת ישראל לא תעשה את הקו
הזה: נהריה-חיפה-בינימינה-תל אביב-לוד-קרית גת-באר שבע אוניברסיטה-דימונה?
 

אורי404

New member
אהבתי את הניסוח האחרון עם הסברס

סיכום הסיור בתחנות ק.גת ודימונה.
שדרוג תחנת ק.גת מקבל אצלי ציון חיובי. בהתחשב במגבלות השטח שבתחנה השדרוג המבוצע בהחלט מספק. מאחר ואיני מתימר להבין בצרכיה הטכניים של ר"י לא אתיחס להיבטים בשדרוג תחנה זו הקשורים בכך. פרט לכך אני מקווה,שבדומה לרציפים גם מבנה התחנה הכעור יעבור מתיחת פנים אסתטית. מסילת דימונה:לתוואי המסילה לדימונה נדרשים תיקונים קלים בלבד ולהערכתי קטנים בהיקפם. כיום,תוואי הרכבת מקביל לכביש המהיר 25 . באיזור ערערה הבחנתי בעיקול ראשון בתוואי . עיקול זה קצר יחסית,אך דורש יישור.עיקול נוסף נוצר, כאשר המסילה משיקה לעיקול הכביש קילומטרים ספורים צפונית מערבית לדימונה. כאן נדרש יישור משמעותי יותר , שכן עיקול זה הינו בן מס' קילומטרים בודדים.מאידך,סלילת מסילה בתוואי מיושר תצריך להערכתי קטע חדש בן כ 3 ק"מ מסילה.תוואי הקרקע באיזור מישורי למדי והעניין בהחלט אפשרי. מה שנותר לבדוק הוא את סטטוס הקרקעות באיזור הצפוף באוכלוסיה בדואית. וכמו שאומר המשפט הותיק: "אז במצב הנוכחי -יישור התוואי הוא הכרחי" להפחתת משך הנסיעה .כמובן ששידרוג המסילה למסילת נוסעים סטנדרטית, שאינה מסילת משאות, נדרש אף הוא. תחנת דימונה: תמונת התחנה שהעלה כאן אחד הגולשים ,הלקוחה מלוח השנה של ר"י, די צמררה אותי.התחנה נראתה לי כמפלצת בטון כעורה , ומיד כהרגלי בקודש, עלו בי מחשבות על הזלזול הציני בתושבי הפריפריה והדרום בפרט. כשנכנסתי לתוך התחנה הונמכו במקצת להבות ביקורתי לגבי מראה התחנה. חיצונית התחנה אכן כעורה ,אך עיצובה הפנימי ,אף שאינו מפואר, מספק ומשביע רצון. מאחר ומדובר באיזור "קריר" כדימונה, מוטב היה לו ר"י, כהצעתו של שבי, הייתה נוטעת לשם שינוי מספר רב של עצים בחניון ומקימה סככות צל ברציף הבודד. כתבתי רציף בודד? גם זה עניין המעלה אצלי תהיות. שטח הרי לא חסר בתחנה. מיקום התחנה : כפי שכתבתי, מיקום התחנה בלב איזור תעשייתי מאובק ועשן ובעל כביש גישה צר בעל פסי הרעדה רבים, בעייתי מבחינתי. אני תוהה האם לא ניתן היה למצוא מקום מוצלח יותר עבור תחנה זו. לסיכום: על ר"י להבין שבדימונה התחרות הינה מול שירות אוטובוסים ומוניות, ומול מכוניות פרטיות הנוסעות בכבישים מעולים המובילים אליה ומחברים אותה עם כביש האורך 40 המוביל למרכז הארץ. 4 הרכבות היומיות אותן מציעה הרכבת לתושבי דימונה, סופן שיהפכו לפארסה דוגמת תוואי הרכבת הישן לירושלים. מדימונה יצאתי בתחושות מעורבות. שיפורים רבים נדרשים, אך קיימת תחושה שמשהו מתחיל לזוז גם אם באיטיות. הצבר הקוצני ופרי הסברס הערב מבטאים היטב את תחושותיי.
אהבתי את הניסוח האחרון עם הסברס
המצורף. המציאות, כמובן, פחות נעימה. יש פה הרבה מאוד ממה שכתבת. לגבי התואי עצמו - אכן, הרושם המתקבל הוא זלזול משווע. כנ"ל העניין של ארבע רכבות ביום ועוד בשני הכיוונים. לגבי מיקום תחנת דימונה. אכן, היה אפשר להציב אותה במקום מקורב יותר. אם אני לא טועה, בגלל מחיר זה לא נעשה. בסך הכל הטענות צריכות להיות לא רק כלפי רכבת ישראל, אלא גם כלפי ממשלת ישראל לדורותיה - לפחות מאז סוף שנות השמונים, כאשר החלו להיות יותר דיבורים על הקו לדימונה המחודש, שייפתח בקרוב והדבר הזה, כידוע, מתעכב כבר בלפחות בחמש עשרה שנה. ובכלל בעניין של רכבות הנוסעים. דימונה ואיזור הדרום הם לא לבד מבחינת זלזול. אפשר לצרף לכך את איזור העמקים ועמק יזראעל עם רכבת העמק המתעכבת, את איזור נצרת וכרמיאל. הרי לשני המקומות האלה אמורים להיות קווי רכבת ועדיין לא התחילו עם זה. יש גם ראשון לציון וסביבתה, שזהו איזור עתיר תושבים, אשר לא קיבל עדיין רכבת נורמלית. לא חסרים לי עוד מקומות שמדובר בזלזול, אך לא אלאה אותכם בזה אך בכל זאת, יש מקום אחד שלא קיבל קו רכבת נורמלי מ/לתל אביב וסביבתה. מדובר על איזה שהיא עיר גדולה, שלא מזמן אמנם קיבלה קישור רכבתי אך לא ממש משביע רצון.
 

בועז ל

New member
אורי, לאיזו עיר אתה רומז?

אהבתי את הניסוח האחרון עם הסברס
המצורף. המציאות, כמובן, פחות נעימה. יש פה הרבה מאוד ממה שכתבת. לגבי התואי עצמו - אכן, הרושם המתקבל הוא זלזול משווע. כנ"ל העניין של ארבע רכבות ביום ועוד בשני הכיוונים. לגבי מיקום תחנת דימונה. אכן, היה אפשר להציב אותה במקום מקורב יותר. אם אני לא טועה, בגלל מחיר זה לא נעשה. בסך הכל הטענות צריכות להיות לא רק כלפי רכבת ישראל, אלא גם כלפי ממשלת ישראל לדורותיה - לפחות מאז סוף שנות השמונים, כאשר החלו להיות יותר דיבורים על הקו לדימונה המחודש, שייפתח בקרוב והדבר הזה, כידוע, מתעכב כבר בלפחות בחמש עשרה שנה. ובכלל בעניין של רכבות הנוסעים. דימונה ואיזור הדרום הם לא לבד מבחינת זלזול. אפשר לצרף לכך את איזור העמקים ועמק יזראעל עם רכבת העמק המתעכבת, את איזור נצרת וכרמיאל. הרי לשני המקומות האלה אמורים להיות קווי רכבת ועדיין לא התחילו עם זה. יש גם ראשון לציון וסביבתה, שזהו איזור עתיר תושבים, אשר לא קיבל עדיין רכבת נורמלית. לא חסרים לי עוד מקומות שמדובר בזלזול, אך לא אלאה אותכם בזה אך בכל זאת, יש מקום אחד שלא קיבל קו רכבת נורמלי מ/לתל אביב וסביבתה. מדובר על איזה שהיא עיר גדולה, שלא מזמן אמנם קיבלה קישור רכבתי אך לא ממש משביע רצון.
אורי, לאיזו עיר אתה רומז?
 

אורי404

New member
למה אתה חושב שהתכוונתי לאשקלון?

למה אתה חושב שהתכוונתי לאשקלון?
למה חשבת שאני מתכוון שאשקלון זה "קו משאות"? עוד רמזים למה שהתכוונתי - בועז כתב בעבר שיש מקום נוסף לדימונה שיש בו "קו משאות". אם לא עוד לא הובן לאיזה עיר התכוונתי, אני אתן עוד רמז.
 

mucool2

New member
לא צריך ../images/Emo8.gif

למה אתה חושב שהתכוונתי לאשקלון?
למה חשבת שאני מתכוון שאשקלון זה "קו משאות"? עוד רמזים למה שהתכוונתי - בועז כתב בעבר שיש מקום נוסף לדימונה שיש בו "קו משאות". אם לא עוד לא הובן לאיזה עיר התכוונתי, אני אתן עוד רמז.
לא צריך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה