ע י ר י ת י
New member
שדרוג ל-OS 4.0.2 נכשל - שגיאה 5000
שלום, יש לי IPOD TOUCH של 8GB עם גירסת מע' הפעלה 3.1.3. מופיעה לי הודעה שקיימת גירסה חדשה של מע' ההפעלה, 4.0.2, וניסיתי להתקין אותה. אחרי שהתוכנה ירדה, היה אמור להתחיל גיבוי של המכשיר, אבל קיבלתי הודעה שהגיבוי נכשל (שגיאה 5000), ושאם אמשיך בהתקנה, כל התכנים במכשיר יימחקו. ניסיתי לבצע את השדרוג מספר פעמים, אבל בכל פעם מופיעה הודעת השגיאה. חשוב לציין שאם אני מנסה לגבות את המכשיר באמצעות הפונקציה BACK UP תחת DEVICES, הגיבוי מצליח ואין שום בעיה. מה אפשר לעשות? המון תודה, עירית
שלום, יש לי IPOD TOUCH של 8GB עם גירסת מע' הפעלה 3.1.3. מופיעה לי הודעה שקיימת גירסה חדשה של מע' ההפעלה, 4.0.2, וניסיתי להתקין אותה. אחרי שהתוכנה ירדה, היה אמור להתחיל גיבוי של המכשיר, אבל קיבלתי הודעה שהגיבוי נכשל (שגיאה 5000), ושאם אמשיך בהתקנה, כל התכנים במכשיר יימחקו. ניסיתי לבצע את השדרוג מספר פעמים, אבל בכל פעם מופיעה הודעת השגיאה. חשוב לציין שאם אני מנסה לגבות את המכשיר באמצעות הפונקציה BACK UP תחת DEVICES, הגיבוי מצליח ואין שום בעיה. מה אפשר לעשות? המון תודה, עירית