שדרוג ל-OS 4.0.2 נכשל - שגיאה 5000

שדרוג ל-OS 4.0.2 נכשל - שגיאה 5000

שלום, יש לי IPOD TOUCH של 8GB עם גירסת מע' הפעלה 3.1.3. מופיעה לי הודעה שקיימת גירסה חדשה של מע' ההפעלה, 4.0.2, וניסיתי להתקין אותה. אחרי שהתוכנה ירדה, היה אמור להתחיל גיבוי של המכשיר, אבל קיבלתי הודעה שהגיבוי נכשל (שגיאה 5000), ושאם אמשיך בהתקנה, כל התכנים במכשיר יימחקו. ניסיתי לבצע את השדרוג מספר פעמים, אבל בכל פעם מופיעה הודעת השגיאה. חשוב לציין שאם אני מנסה לגבות את המכשיר באמצעות הפונקציה BACK UP תחת DEVICES, הגיבוי מצליח ואין שום בעיה. מה אפשר לעשות? המון תודה, עירית
 
הצליח!

עשיתי RESTORE למכשיר, והוא הצליח סוף סוף לשדרג לגירסה החדשה.
 

k-don

Well-known member
אל תשכח לרשום את זה בתור קרדיט אישי - עזרתי

לעוד מישהו בפורום אייפון
 
למעלה