שדרוג כביש 65

amithi1

New member
שדרוג כביש 65

אשמח לדעת ממי שנסע לאחרונה בכביש 65, מה סטטוס השדרוג, אילו קטעים כבר הוכפלו ומוחלפו והיכן עדיין מתבצעות עבודות - בקטע מצומת גולני עד עמיעד.
 

zvir1

New member
כמעט הכל הושלם - למעט

מחלפון עילבון
מחלפון מסד
מחלפון קדרים
והכפלה של נתיבים בקטעים שונים בעיקר עילבון מסד .
 

XrayCharlie

New member
קבל תמונת מצב:

לכיוון צפון יש 2 נתיבים ממחלף גולני עד סמוך לצומת עילבון כאשר בירידה התלולה אחרי מחלף בועיינה-נוג'יידאת יש למעשה 3 נתיבים.
לפני צומת עילבון ועד אחרי הפניות לרביד ומסד יש נתיב אחד כאשר בחלקים מסויימים בקטע זה נראה כי עבודות ההרחבה רק התחילו (רק התחילו לכרסם את ההר).
אחרי הפניות לרביד ומסד הכביש חוזר להיות בעל שני נתיבים (כולל מחלף צלמון שהושלם) ממש עד המעבר מעל המוביל הארצי שם יש שוב נתיב אחד בלבד עד מחלף נחל עמוד.
&nbsp
לכיוון דרום המצב דומה עד עילבון (נתיב אחד בין מחלף נחל עמוד והמוביל הארצי, שניים עד מסד/רביד ושוב אחד עד עילבון) אבל, בניגוד לצד השני, גם דרומית לעילבון יש נתיב אחד בלבד כאשר נראה כי הפתיחה של הנתיב השני (ואולי גם השלישי במקביל לצד השני) קרובה. נתיב שני לכיוון דרום נפתח מחדש רק בסביבות תחנת הדלק שממוקמת 1.5 ק"מ ממחלף גולני (אחרי המחלף למצפה נטופה).
&nbsp
גם בקטעים שכבר יש בהם שני נתיבים יש עוד עבודה. באזורים מסויימים הכביש במצב טוב ובאזורים אחרים ממש לא (אזורים שבהם הכביש "חרוש" שהם ממש סכנה לאופנועים). ככלל נראה לי כי ממש לפני סיום העבודות יבצעו הוספת שכבת אספלט אחרונה לאורך כל הכביש ויביאו את הכביש למצבו הסופי.
&nbsp
 

XrayCharlie

New member
שבוע בלי תשובה ולבסוף שתי תשובות בחצי שעה


מזל שיש סוף שבוע.
 

zvir1

New member
יש עוד עדכון לגבי כביש 77

מחלפון הושעיה-יש כבר עבודה בשטח. מחלפון בית רימון טורען מזרח וטורען מערב- יש מכרזים ובקרוב מאד יוכרז זוכה, מה שאומר שכל המחלפונים בקטע גולני-המוביל יהיו בעבודה.
 
למעלה