שדה"ת הבינלאומי בחיפה

מצב
הנושא נעול.

reshef

New member
שדה"ת הבינלאומי בחיפה

שדה"ת הבינלאומי בחיפה
לא יודע אם ידעתם אבל אפרים סנה אישר הרחבה של המסלול בשדה התעופה בחיפה כ-400 מטר אל תוך הים, ולפיכך תוך כמה שנים יהיה אפשר לקחת מחיפה טיסות לכל העולם (כמעט). למישהו יש אילוסטרציות?
 
עידכון לגביי התוכנית הזאת

שדה"ת הבינלאומי בחיפה
לא יודע אם ידעתם אבל אפרים סנה אישר הרחבה של המסלול בשדה התעופה בחיפה כ-400 מטר אל תוך הים, ולפיכך תוך כמה שנים יהיה אפשר לקחת מחיפה טיסות לכל העולם (כמעט). למישהו יש אילוסטרציות?
עידכון לגביי התוכנית הזאת
שבוע שעבר יום ראשון בחדשות של השעה 17:00 הודיעו ברדיו ששר התחבורה אפרים סנה אישר את הרחבת מסלול ההמראה של שדה התעופה של חיפה כדיי להפוך אותו לנמל בינלאומי . לפי התוכנית ייבושו 4 קילומטר בתוך הים כדיי לאפשר הרחבה של שדה התעופה כמו כן חיל האויר יפנה את בית הספר הטכני לטובת שדה התעופה והבסיס יעבור לחלק שייבשו ב-ים . אגב מעניין מה לגביי התוכנית של שדה דב ב- תל אביב לפי התוכניות גם שדה דב ב- תל אביב יעבור על אי מימול תל אביב במרחק של 30 קילומטר מהחוף
 

reshef

New member
הערות

עידכון לגביי התוכנית הזאת
שבוע שעבר יום ראשון בחדשות של השעה 17:00 הודיעו ברדיו ששר התחבורה אפרים סנה אישר את הרחבת מסלול ההמראה של שדה התעופה של חיפה כדיי להפוך אותו לנמל בינלאומי . לפי התוכנית ייבושו 4 קילומטר בתוך הים כדיי לאפשר הרחבה של שדה התעופה כמו כן חיל האויר יפנה את בית הספר הטכני לטובת שדה התעופה והבסיס יעבור לחלק שייבשו ב-ים . אגב מעניין מה לגביי התוכנית של שדה דב ב- תל אביב לפי התוכניות גם שדה דב ב- תל אביב יעבור על אי מימול תל אביב במרחק של 30 קילומטר מהחוף
הערות
התוכנית של שדה דב והאי המלאכותי עדיין רחוקה מאוד מאישור. ולגבי המסלול של שדה"ת בחיפה, אני שמעתי 400 מטר, אתה שמעת 4000. לי נראה יותר הגיוני 400, לא?
 

fireman

New member
גם 400 זה יותר מידי

הערות
התוכנית של שדה דב והאי המלאכותי עדיין רחוקה מאוד מאישור. ולגבי המסלול של שדה"ת בחיפה, אני שמעתי 400 מטר, אתה שמעת 4000. לי נראה יותר הגיוני 400, לא?
גם 400 זה יותר מידי
הנזק שזה יגרום לחוף הוא עצום והעלות תהיה אסטרונומית הרי לכם שוב השקעה כלכלית לא חכמה בכלל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה