שגית מצטרפת חדשה מחכה לתגובות |בלונ

סיאט

New member
ברוכה הבאה שגית

נשמח מאוד אם תספרי לנו קצת על עצמך שנכיר אותך טוב יותר אני בת 27 , מנהלת משרד, לפני ניתוח טבעת (צרפתייה), שכל הזמן נדחה שלא באשמתי
, מקווה מאוד להיות מנותחת עד סוף ינואר.
המשל יום מקסים וגשום
 

orhen

New member
גם אני חדשה, ברוכה הבאה

גם אני בת 27, את הניתוח עברתי לפני 2.5 שנים, ואני שמחה להצטרף לפורום, ושמחה על המצטרפים החדשים, אני מרגישה שכולם פה קרובים שלי.. עניין ההזדהות עם בעיית המשקל, משמעות הממש כמו הזדהות עם מהלך חיים שלם... בהצלחה לכולם.
 

נתושי

New member
ברוכה הבאה ...אורן כנסי לפה רגע

אוריתה יקרה... קיבלתי את ההודעה שלך ואני לא יודעת איך לכתוב לך מסר אישי את יכולה לכתוב לי איך
יום נפלא
 

orhen

New member
היי נתי - הנה תשובה

בתחתית ההודעה יש כמה אפשרויות: הוספת תגובה, שליחת מסר אישי ועוד, פשוט תקליק על: שליחת מסר אישי למחבר. בכל מקרה הנה האימייל שלי: [email protected] אשמח לשמוע ממך
 

רוייקו

New member
הי שגית. ברוכה המצטרפת.

היכן עברת הניתוח ומתי ? ספרי קצת יותר, אם אפשר..
 

באיה

New member
שלום שגית ../images/Emo39.gif התגובה היחידה

שאני יכולה לתת בעקבות מה שכתבת זה רק ששמך יפה, והמספר שלידו אולי גיל? אפשר לדעת לאיזה תגובה את מצפה? מה קורה איתך? מנותחת? לא מנותחת? מצפה לניתוח? מתלבטת? אם כל הרצון לא נוכל לענות ללא פרטים כל שהם. משהו. ערב נעים
 

שגית 16

New member
הייתי רוצה להיות בת 16 !!!

שלום לכולם ותודה על כל הפניות. אני בשלב של הבלבול וההלבטות לפני הניתוח ואיזה ניתוח לעשות ועם איזה מנתח . אני רשומה למעלה עם כל הפרטים שלי ( כתגובה לרוני). לציון דבר אחד, אני בת 24 , שמחכה בשקיקה לכל פיסת מידע אודות הניתוח ואשמח לשמוע על הסיבוכים/כאבים וכד´ כדי להכין את עצמי ולא לחיות באשליות.
 
למעלה