שבת, 21:3 קרב הענקים: יובנטוס-אינטר

alessandro

New member
שבת, 21:3 קרב הענקים: יובנטוס-אינטר

חגיגה של כדורגל מובטחת לנו מחר כאשר יובנטוס מארחת את אינטר מילאנו בדלה אלפי, טורינו. שתי הקבוצות האיטלקיות, המועמדות שלי לזכייה בליגת האלופות השנה(וגם הימרתי על שתיהן בסכומים לא קטנים...), נפגשות זו מול זו בפעם הראשונה העונה. יובנטוס (26 נק', הפרש שערים +19), אלופת איטליה וסגנית אלופת אירופה, נמצאת במומנטום אדיר, לאחר שהבטיחה כבר במחזור הרביעי של ליגת האלופות את עלייתה לשלב הבא, ויכולה להתרכז בינתיים בליגה שם הצלחתה לא פחות גדולה כאשר היא במקום הראשון בטבלה, 2 נק' מעל רומא ומילאן. אינטר (19 נקודות, הפרש שערים +14), סגנית אלופת איטליה וסמי פיינליסטית בליגת האלופות, מאופיינת השנה בחוסר יציבות, כשלמשל אחרי הניצחון המדהים 6-0 על רג'ינה בליגה, התפרקה בתבוסה 1-5 מול ארסנל בבית. יכולתו של זקארוני ההתקפי להנחיל את שיטת המשחק שלו עם חומר השחקנים הנוכחי, שמתאים לשיטת המשחק של קופר, עדיין עומדת בסימן שאלה. מבחינת אינטר, שלא זכתה באליפות איטליה מאז 1989, מדובר במשחק של להיות או לחדול, שכן הפסד לביאנקונרי מטורינו יגדיל את ההפרש בין שתי הקבוצות ל-10 נקודות, הפרש בלתי-מחיק בכושר הנוכחי של יובנטוס. ההיסטוריה לא מאירת פנים מבחינת אינטר, שכן הניצחון האחרון של אינטר על יובנטוס היה בתחילת 98 בסן סירו, וניצחון חוץ של אינטר בדלה אלפי במסגרת הסיירה A לא קיים בהיסטוריה מאז מרץ 1993 ! אינטר גם סובלת ממכת פציעות קשה, ואיבדה את הבלם המצטיין מרקו מטארצי עד סוף העונה לאחר שקרע את השריר במשחק מול ארסנל. פאביו קנאברו וכריסטיאן ויירי, שניים מעמודי התווך של הקבוצה, נמצאים בספק למשחק. מנגד, ביובנטוס דווקא מרוצים מחזרתו המלאה של דל פיירו לכושר מאז הפציעה, והוא צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של די ואיו שיירד לספסל ויעלה למשחק במקרה חירום. הרכב יובנטוס: שוער: ג. בופון הגנה: מונטרו, אפייה, לגרוטלייה,תוראם קישור: טקינארדי, נדבד, זמברוטה, קמוראנסי התקפה: דל פיירו, טרזגה הרכב אינטר: שוער: פ. טולדו הגנה: קורדובה, אדאני, פסקל (קנבארו?) קישור: ח. זנטי, כ.זנטי, אלמיידה, אמרה התקפה: ון דר מיידה, חוליו קרוז, מרטינס (ויירי?) ההימור של למשחק: יובנטוס תהייה דומיננטית, אבל אינטר לא תוותר; אינטר תחלץ תיקו בדלה אלפי. מה דעתכם ?
 

קיר קמט

New member
הלוואי שיוציאו תיקו

(נכון שאני שונא את אינטר, אבל אני אוהב את מילאן יותר, ורוצה אליפות סוף סוף.) אבל אינטר פשוט 4 רמות מתחת ליובה.... גם היום כנראה שיש שידור בפאב MASH, עד כמה שידוע לי.. לפחות ככה אמרו לי... למעוניינים.
 

קיר קמט

New member
יהיה שם שידור

אני אהיה שם, כנראה... אבל אם מישהו מתכוון לבוא, אנא לא לצאת דרעקים ולבוא רק לראות משחקים ולא להזמין כלום.. צריך להתפרנס איכשהו.
 

Blue Kakun

New member
חתיכת קפיטליסט מסריח

אני בעד לתת משקאות ואוכל בחינם בכל הפאבים והמסעדות! פראיר וטיפש כל מי שמשלם! אני קורא כאן לכוללללללם להחרים את מי שמחייב כסף
 

cobainos

New member
חה חה חה

צוחק על כולכם עד כמה שאני לא חובב ליגה איטלקית,אני אוהד את אינטר שם ושמח שמנצחים את יובה אחרי מאה שנה בערך... יום טוב
 
אני לא ממש חובב כדורגל איטלקי, אבל

לפי מה שהתרשמתי מאינטר במשחק שלנו נגדם בסן סירו, אין להם סיכוי ממשי. יובנטוס קבוצה חזקה ומאורגנת מארסנל (כמובן מלבד הפעמים שבהן ארסנל "תופסת יום"), המשחק הפעם לא יהיה בבית, אינטר באה אחרי תבוסה, בלי קנאברו ו-ויירי עם ה-3:4:3 המטומטם של זאקרוני... אין להם שום סיכוי. אולי רק הפסד מינימלי, אבל אני לא מאמין שהם יכבשו או בכלל יסכנו את יובה. אני לא מבין את ההצבה של דל-פיירו בהרכב הפותח. די-ואיו בכושר הרבה יותר טוב ממנו... דל-פיירו כבר בתהליכי סיום הקריירה. במשחקים מול לצ'ה ואמפולי צריך לשלב אותו ולא במשחק קריטי שכזה.
 

Vieira

New member
אני לא מבין איך אפשר במשחק כזה...

לוותר ולהשאיר את דל פיירו מחוץ להרכב הפותח. במשחקים כאלה, אתה חייב את השחקן הכי גאון שלך, ואין יותר גאון ביובנטוס מאלסנדרו דל פיירו. התבוסה של אינטר לנו הייתה התפרקות שמתרחשת לכל היותר פעם בעונה. תוצאה של יום שחור שלהם ויום אדיר של היריבה. הנראזורי לא יוותרו בדלה אלפי בלי קרב, מה גם שמעבר לתבוסה שלהם באמצע השבוע, המצב של אינטר בטבלה בעייתי, הפסד היום, 10 נק' פער מיובה, ואפשר לנשק לשלום לעוד אליפות. אגב, alessandro, אתה בטוח שמאטרצי גמר את העונה?? אני קראתי שעדיין אין הערכה סופית לגבי הפציעה. בכל מקרה הערב הוא לא ישחק, וכנראה שגם עד תחילת השנה לא. בכל מקרה, סחתיין על הפריוויו
רק חבל שלא נוכל לראות את זה
 
אינטר אחרי התבוסה לארסנל

תרצה להראות שהיא עדיין יודעת כדורגל , לנסות להציל את כבודה ה(כמעט) אבוד. זה יספיק ללחימה, לגליצ'ים, אולי זה יעלה להם בכרטיס אדום. בכל הקשור ליכולת - אין להם מה להציע מול יובנטוס. יגמר 2-0 לגברת הזקנה.
 

Vieira

New member
הכדורגל זה חתיכת משחק משוגע ../images/Emo13.gif

אינטר 4 רמות מתחת ליובה, לאינטר אין מה להציע מול יובנטוס, הפסד מינימלי יהיה הישג, הם לא יאיימו על השער... אבל בכל זאת, פחות מ-10 דקות לסיום בדלה אלפי, אלופת איטליה וסגנית אלופת אירופה חוטפת 3:0 מדהים מאינטר (כמו שאנחנו חטפנו בהייבורי) הפצועה והמדממת, שרק לפני 4 ימים חטפה חמישייה מאיתנו. צמד של קרוז ועוד אחד של מרטינס. כמובן שבעקבות התוצאה הזו, מחר אנחנו מפסידים לפולהאם...
 
איזו יציבות לאינטר

אם אני לא טועה, היא ניצחה קבוצה כלשהי 6:0 לפני המפלה נגד הגאנרס... מדהים. מעניין מה יהיה בקייב.
 

Vieira

New member
לקבוצה כלשהי קוראים רג'ינה.

מה שבטוח- שווה לצפות במשחקים של אינטר בימים אלו. מובטחים שערים.
 

alessandro

New member
הליגה האיטלקית היא ליגה מדהימה

אינטר מנחילה ליובנטוס הפסד בדלה אלפי אחרי 10 שנים ! 1-3 בדלה אלפי אחרי 5-1 בסן סירו לקבוצה מאנגליה ! פשוט לא ייאמן ! 2 שערים של חוליו קרוז: הראשון בבעיטה נייחת יפיפיה, השני מבישול פנטסטי של חבייר זנטי (שחייב הרבה לקבוצה אחרי ההופעה הביזיונית שלו מול ארסנל), ועוד שער של מרטינס הצעיר שכידרר ושלח כדור חזק ושטוח לפינה הנגדית. מונטרו צימק בגרבג' טיים של המשחק. אינטר חזק במירוץ האליפות, ובהנחה שויירי וקנאברו יחזרו להרכב אני צופה שלא יהיו להם בעיות בקייב מול דינמו, ואינטר תוכל ללכת חזק גם על ליגת האלופות.
 

קיר קמט

New member
איזה חזק

הם עדיין ארבע נקודות מאחוריי יובה, ואם רומא ומילאן ינצחו היום, הם חמש נקודות מאחוריהם... יש עוד הרבה זמן. השער הראשון הוא טעות של בופון... לשוער אסור לספוג שער לפינה שלו בבעיטה חופשית. היה משחק לא רע, יובה לא עשו כלום, קאמורנסי היה יוצא מן הכלל גרוע, די-ואיו (שנכנס במחצית) , דל פיירו וטרזגה נעלמו כליל... וזה עם הרכב שנראה כמו קבוצת מילואים של אינטר, בלי מטראצי, קנאברו, ו-ויירי.
 

JUVENTINI

New member
נו אבל זה היה צפוי.

כמה זמן כבר אפשר להחזיק בלי להפסיד ? :) שרדנו הכי הרבה זמן באירופה ללא הפסד ... לכל קבוצה מגיע המשבר שלה בעונה. יש לי הרגשה שיובה מתחילים משבר, המשבר התחיל עוד מלפני 3-4 משחקים, אבל ידענו לצאת מהם בשלום. אינטר הגיעו אלינו בזמן גרוע .. גם אחרי התבוסה לארסנל .. וגם (לפי דעתי) הם מתחילים להתייצב עכשיו ויש הרבה מה לצפות מהם העונה. מילאן מובילים 2-0 מצמד של שבצ'נקו על מודנה וגם רומא עכשיו ב3-0 על לצ'ה :( איזה רוע ...
FORZA JUVE!
 

קיר קמט

New member
נגמר 2-0 למילאן

שבצ'נקו בכושר אדיר... נגמר 3-1 לרומא , מנצ'יני, קארו, ומי אם לא טוטי כבשו לרומא, ללצ'ה צ'בנטון פארמה ניצחו 3-1 את קייבו - מורפאו, מרקיוני וג'ילרדינו לפארמה, ופליסייר שוב כבש לקייבו. פרוג'ה ואמפולי נפרדו בתיקו 1 (מעניין אם גם עכשיו גאוצ'י יאשים את השופטים...) רוקי כבש לאמפולי, זה מאריה החמיץ פנדל לפרוג'ה לפניי שוריזאס השווה (והורחק בדקה ה90) רג'ינה ובולוניה נפרדו בתיקו 0... סמפדוריה ניצחו 2-0 את אנקונה , באצאני ופלאקי כבשו.
 

JimmyBoy

New member
ללא ספק, אחד החלוצים הטובים בעולם

משום מה, כשמדברים בארץ בקונוטציות של "החלוץ הטוב בעולם", עולים תמיד אותם שלושה שמות - ואן ניסטלרוי, הנרי, רונאלדו (לגבי האחרון אני לפעמים תוהה למה). אף פעם סופר שבה לא עולה בקטגוריה, והסיבה לכך פשוטה מאוד לדעתי. בארץ חשופים לשתי ליגות אירופאיות עיקריות - ספרדית ואנגלית. מכיוון שהאיטלקית לא משודרת כאן, אנשים לא זוכים לראות את הרמה האמיתית של שבצ'נקו, למבד בצ'מפיונס ליג, במה לא מספיקה מסתבר. חבר'ה, סופר שבה לא נופל מהנרי וואן ניסטלרוי בשום פרמטר. גם הוא מריח שערים מחונן, הוא משחק במרכז המגרש לא פחות מהנרי ושותף מלא לרוב השערים של מילאן, וגם הוא שחקן שיכול ליצור שערים, לא רק להבקיע אותם. לתשומת ליבכם.
 

MOTYP

New member
ואל תשכח גם...

שהוא משחק נגד הגנות טיפ טיפה יותר טובות מול ההגנות האנגליות או הספרדיות...
 

englishfan

New member
תסתכל על טבלות הליגה

האנגלית והאיטלקית ותראה שהתמונה לא כל כך פשוטה: נכון שארבע הקבוצות העליונות בטבלה האנגלית סופגות בממוצע קצת יותר מהספיגה הממוצעת של ארבע העליונות באיטליה. אבל החל ממקום מס' 5 נראה שהססטיסטיקה ההגנתית באנגליה ובאיטליה די דומה (כמובן, תוך לקיחה בחשבון שבאיטליה היו 11 ובאנגליה 14 מחזורים. הגודל שאני מדבר עליו זה ספיגה ממוצעת במחזור אחד)
 
למעלה