שבת שלום - מעבירה לכם הודעה שנתבקשנו לפרסם!

שבת שלום - מעבירה לכם הודעה שנתבקשנו לפרסם!

זוהי קריאה לכל מי שאיכפת לו\לה מחבריו\ה,מכריו\ה, משפחתו\ה, ובעיקר הוא\היא עצמו\ה תקופה זו היא תקופה של חופשה ונופש כמעט לכל אדם, רבות המשפחות או קבוצות הנוסעים לנפוש בתורכיה. המדינה הזו צועדת לאנרכיה במהירות הבזק. יותר ויותר ישראלים וישראליות חוזרים לארץ ומספרים על פגיעה בהם במדינה זו. המקרה שלי הוא אחד מיני רבים: ביולי 2008 התארחנו בעיר קמר שבתורכיה במלון בשם מדר ריזורט ושם עובד המלון הטריד אותי מינית, הוא כיבה את האור בחדרינו מבחוץ,וכשפתחנו את הדלת הוא הציע עזרה ,כשנכנס לחדר הוא רכן מעליי והצמיד אותי לקיר החל להשתפשף ולהשתכשך בגופי תוך כדי שאוחז בידי חזק כדי שלא אתנגד.לאחר מכן הוא פשוט ברח, וכשמצאנו אותו הוא הכחיש כל קשר למעשה.בבית המלון הצוות הגן עליו ולא עזרו לנו בכלום,וגם לא נתנו לנו ליצור קשר עם המשטרה,ההפך,הם העבירו אותנו למלון אחר כדי "להשתיק" את העניין. אני פונה אליכם! מאות ישראלים נפגעים מידי שנה בתורכיה ולא מטופלים כראוי בעניין. הקונסוליה התורכית בת"א לא נותנת שירות ראוי, הם מטטאים הכל מתחת לשטיח כי כל אחד דואג לכיסא שלו בעבודה... והנה אני מוכנה להרים את הכפפה ולנסות ולהזיז משהו בעניין. כל מי שנפגע בתורכיה מיחס עויין מצד האזרחים המקומיים,המלון, וכיוצ"ב וחושב שהצדק עימו מוזמן לפנות אליי במייל עם סיפורו.יחד נארגן פנייה כללית לקונסוליה ונילחם למען הצדק. אנו בני אדם,ומגיע לנו יחס הולם!!! ובקשר לסיפור שלי...היום זה קרה לי, מחר אולי לך,לבת שלך, לאחותך,גיסתך,אשתך... צריך לעצור את זה !!! מי שלא תורם למען הפצת המייל והשתתפות בפרוייקט ייחשב בעיני כשווה ערך למעודד תקיפה מינית והתנהגות עויינת כלפיי ישראלים בחו"ל. [email protected]
 

אריאלז

New member
האם זו מלחמה פסיכולוגית של ארגון המלונאים

בישראל? מה קרה? תורכיה מאלצת אותכם להוריד מחירים? תארו לעצמכם, תיירות שמוטרדות וודאי לא אחת ע"י ישראלים "פטריוטים" כותבות מכתב כזה ומפיצות אותו במייל. (מקרה עין גדי מזכיר לכם משהו??) כמה תיירות מותקפות כאן בשפת הים, תדאג נא יוזמת הפרוייקט מגר את ההטרדה המינית והתקיפה המינית בתוכנו, קודם שהיא הולכת לתקן עולם. נו באמת.... אם זה היה עלינו, הייתי אומר שיש לזה ניחוח אנטישמי, אבל זה על התורכים אז יש לזה קצת ניחוח גזעני.
 
אריאלז , תגובה משונה. מה שיף מה שקורה כאן למה

שקרה שם. גברים בכל העולם הם אותו גברים. תמיד מנסים. לא אספר לך כמה הטרדות אני עברתי , בזמני לא היה מקובל להתלונן, חשבנו שזו בושה. טוב שהיום הנשים למדו להגן על זכותם ולמחות על הטרדות ולהוקיע את המטרידים. אל תתן דוגמא של אחד למאה. על כל מקרה עין גדי אחד יש תשעים ותשע נשים צודקות .
 

אריאלז

New member
אני איתך בנושא ההטרדה המינית, אבל במכתב הזה

האישיו הוא תורכיה , והכפשתה, ההטרדה המינית כאן כאילו תופסת מקום שולי. הטרדה מינית נמצאת לא רק בתורכיה, גם באירופה, וגם מאד בישראל לעשות הכללות קל מאד, המכתב הזה מזכיר לי את אזהרות משרד החוץ על סכנה הצפויה לישראלים בארצות חוץ. כאשר מזהירים תיירים על ארצנו ועל הסכנה בה, אנחנו כועסים מאד ובצדק, זה פוגע בתיירות ובהכנסותינו. ולכן יש לי הרגשה שמאחורי המכתב עומדת יד מכוונת מאד שיש לה גם אינטרס כלשהו, ידוע שתורכיה זולה פי כמה וכמה מבתי מלון וצימרים בישראל, שהיא הפכה להיות מקום נופש לאנשים שאינם אמידים אבל יכולים להרשות לעצמם נופש בחו"ל במחיר סביר בלי לקחת משכנתא. עצם העובדה שתורכיה מפוצצת בתיירים ישראלים אומרת דרשני, למרות הטענה על ישראלים שנפגעים שם. אגב, אם הכותבת ערכה מחקר וכתבה שישראלים רבים נפגעים שם וידעה על כך למה נסעה לשם בדיוק? למחות על הטרדה בוודאי ובוודאי, להכפיש מדינה שלמה, קצת מחשיד ומסריח. וצר לי על מה שארע לך בצעירותך.
 
למעלה