שבת שלום לכל החברים חזרתי ...

הקצין

New member
שבת שלום לכל החברים חזרתי ... ../images/Emo23.gif

היי לכולם מאד התגעגעתי לכולכם חזרתי מחופש < ואווווווווווו רוצה עוד ... > נמשיך לשיר כי את החגיגה הזאת אי אפשר להפסיק באהבה
ממני לכולכם קצין וג´נטלמן
 

צונצ

New member
שמחה

שמחה שגם אתה יצאת לחופשועוד יותר שמחה שחזרת צונצצצצצצצ
 
../images/Emo3.gif אני איתך ברוגז ...

לא מדברת יותר ,,, הבטחת לי להיות איתי בקשר כשתגיע לאילת .. ושום דבר .. ב ר ו ג ז!!!!!!
 

גילית.

New member
לקצין היקר, שמחה שחזרת שמחה שנהנית

שמחה שחזרת, שמחה שנהנית, חבל שלא היית, איתנו במיפגש, אבל הכי חשוב, שאת הראש ניקית, וחזרת אלינו, חדש ומחודש, מגילית<שאוהבת כל הזמן לנפוש, ומסכימה איתך קצין שחופשות ניגמרות מהר מדי חחחחחחחחחחח>
 
למעלה