שבת שלום לכל החברים חזרתי ... היי לכולם מאד התגעגעתי לכולכם חזרתי מחופש < ואווווווווווו רוצה עוד ... > נמשיך לשיר כי את החגיגה הזאת אי אפשר להפסיק באהבה ממני לכולכם קצין וג´נטלמן