שבת שלום לכולם

adina3

New member
שבת שלום לכולם

אתמול הייתי מתה מעייפות אחרי הנסיעה לרעננה.אני מתכוונת ל"עייפות " רגשית או יותר טוב להגיד התאוררות רגשית.אחרי שפגשתי את הבוגרים ואת ההורים המקסימים שמתמודדים עם האתגרים הבלתי ניתנים לפיצוח ,הבנתי שאני לא לבד. אני רק בהתחלה של משהוא חדש ,משהוא לא מוכר,ובאמת שזה מפחיד,בררר... אבל החום והאהבה,המודעות והרצון להתגבר הם מעל הכל, לנו כהורים, ללא הבדל למוצא, דת,עיסוק,..אנחנו חייבים להיות תמיד על רגלינו כדי להיות שם בשבילם.התמיכה חשובה לכולנו-זה כמו אוויר שחייבים לנשום אותו כדי לחיות. אז,תמשיכו לנשום! שנה יותר טובה לכולנו ! רציתי לצרף קובץ PPS במתנה אבל לא נקלט.תקבלו אותו בפעם הבא
 
הלנה , נראתה במפגש......

אבל חל בה שינוי...... חוץ ממספר קילוגרמים שעזבו את גופה...... וקרוב לוודאי...מצאו את מקומם , אצלי בגופי..... הלנה לא נצפתה אוחזת בעט ורושמת בפנקסה , כפי שאנו מורגלים.... אז הלנה... למען הסדר הטוב, לתמצת הכל..... מהראש!!!!!
 

הלנה

New member
איריס לצערי....

לא קלטתי, אחרי שגיל כתב שאנקה תהיה שעלי לבוא מוכנה לרישום... בעצם חשבתי על זה רק באמצע וכבר היה מאוחר מדי... אבל היו המון שאלות ותשובות שהרופא ענתה לא רק מעצם היותה רופאה, אלא גם בתור אמא וגם כנראה מהמון ניסיון בשיחות עם הורים ולמרות שדני סומך על הזיכרון שלי... אני חייבת להודות שאני סובלת ממחסור כרוני ב- B12 (שהוא מטופל אז כרגע אין בעיות)...כך שלא היתי מעיזה לכתוב מהזיכרון... (אבל דני רק בשביל המחמאה היה שווה שתנדב אותי...אז אני אנסה.. בגדול היא דיברה על: תרופות - היא אמרה שהיא נגד תרופות, שצריך קודם כל לנסות את כל הדברים האחרים, תזונה, התעמלות , חינוך ורק במקרים קיצוניים לתת תרופות. היא מנתה את כל התרפות לטיפול בטוראט שאת רובן אנחנו מכירים. היא נגד הלידול, ובעד קודם כל קלוניריט שהיא התרופה היחידה ללא תופעות לואי (לטענתה), היא אמרה שהיא מאד אוהבת את התרופות ממשפחת SSRI - למי שצריך, לא לטיקים(פריזמה, רסיטל והכי הרבה סרוקסט..אם אני לא טועה). על גבולות בהמשך לשאלתה של עדינה - שכמובן צריך לתת להם, היא גם בעד השיטה של המקל והגזר של שולמית בלנק (שיטה שדי שנויה במחלוקת). על OCD (היא אמרה שלילדים שלנו אין OCD אלא OC שזה קוים של כפייתיות ולא חלילה מחלה של OCD. היא אמרה שיש מעט מאד מקרים של טוראט נטו, שלרובם יש עוד תופעות. שאלו אותה על אומגה 3 והיא אמרה שהיא ממליצה, בכמות של 3 למבוגר ואחר לילד אחרי "המעגל" היו הרבה שיחתו אישיות איתה כך שבודאי יש כאלה שיוכלו להרחיב. בקיצור, מי שלא הגיע הפסיד!! היה מפגש מרתק. ד"ר אנקה מלבד היותר רופאה היא אישיות די מרתקת, אם כי מאד ישירה, אבל גם עניינית (ומי שזוכר את סיפור ה"דפקט" יודע על מה אני מדברת). היא מקבלת במכבי וגם בבי"ח וולפסון.
 

yakovs

New member
מפציצה, איזה ראש אלקטרוני?!

ובלי להתכונן מראש...הלא אם הייתי מתכונן שבועיים לא הייתי מוציא מתחת כנפי הפצצה כזאת מרשימה. תודה על העידכון.
 

הלנה

New member
עדינה... גם אני תכננתי לכתוב

שמאד שמחתי להכיר אותך ומאד התרשמתי מהנחישות שלך ומהרצון לעזור לילד שלך וכמו שאמרת במפגש, את האמא הכי טובה שיכולה להיות לו ואני מאחלת לך מכל הלב שהתקופות הקשות יעברו או שיהפכו ליותר קלות ושתמצאו את הדרך לעזור לו ולכם. אגב, ד"ר אנקה אחרכך חיפשה אותך כי היא כנראה רצתה לדבר איתך עוד, אבל כבר לא היית. אז מקווה שניפגש שוב בקרוב בחג האביב.
 

שביק

New member
היי עדינה. שמחתי להכירך. שכחתי

אתמול, במשרד, לומר לך, שיש לנו הרבה חומר הסברתי כתוב. אמנם הוא כרוך בתשלום, מאחר ומדובר במתנדבים בלבד. המחיר לערכת הסברה 60ש"ח והחוברת קווי הנחיה למורה ולהורה עולה 30ש"ח. כמו כן ניתן להזמין הרצאה לבית הספר בנושא כדי ליידע את צוות המורים/ות. מקוה שנוכל להמשיך ולראותך במפגשים הבאים. האירוע הבא בחול-המועד סוכות ב-19 לחודש יום רביעי. בברכת גמר חתימה טובה. שביק
 
מצטערת שלא הגעתי למפגש של בית פתוח

בע"ה בחוגש הבא בע"ה בלי נדר אגיע מקוה שנהנתים טורטניקים יקרים והורים טובים .
 
למעלה