שבת שלום לכולם שתהיה לכולם שבת רגועה וקסומה...
מ מ י ק י לתמיד New member 24/1/03 #1 שבת שלום לכולם ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif שתהיה לכולם שבת רגועה וקסומה...
G GALI02 New member 25/1/03 #3 אני כאן!!!!!!!! מדי פעם...כשאני לא קבורה בלימודים. אבל דווקא כשיש לי זמן אין כאן אף אחד