שבת שלום לכולם,רוצה להתייעץ

שבת שלום לכולם,רוצה להתייעץ

עימכם. במהלך החודש האחרון בעלי עשה מספר בדיקות של העמסת סוכר.הערכים נעו בין 129 ל144 האחרון. בעלי אוכל כמעט מדי יום גרגרי רימון. האם ייתכן שהרימון גורם לו לעלייה בערך הסוכר? האם מותר לסוכרתיים לאכול רימון? טל.
 
בעצם הוא אוכל פרי ברמה של תפוח עץ.

השאלה שחייבים לשאול היא איך הוא מאוזן? דיאטה/פעילות גופנית/תרופות/אינסולין.
 
זה כל כך חדש לנו רק עכשיו

התחלנו לתת את הדעת לגבי המחלה הזו.הוא זקוק לדיאטה,והוא משתדל לעשות פעילות גופנית. הוא התווכח איתי שהסכרת כניראה הגיעה בעיקבות האכילה היומיומית של רימון אחד. הצעתי לו ללכת כמה שיותר מהר לדיאטנית בקופ"ח על מנת לקבל תוכנית מסודרת.הוא עדיין חושב על זה.הוא לא צורך שום תרופה משום סוג(אפילו לא אקמול).
 
סוכרת לא נגרמת מאכילת פרי זה או אחר

כשאת כותבת :"עשה מספר פעמים העמסת סוכר" האם הכוונה לבדיקת סוכר בקופת חולים אחרי שתית גלוקוז? או סתם בדיקת סוכר בבוקר?
 
העמסת סוכר

בד"כ נעשת בצום ולאחר מס' שעות של שתית תמיסת גלוקוז. היא אינה מושפעת מפרי שנאכל יום לפני ולהפך מומלץ לא לעשות דיאטה טרום הבדיקה, כדי לא לעוות את התוצאות. פרי אחד אינו גורם לסוכרת אלא חוסר היכולת של הגוף להתמודד עם כמות המזון. עליו לפנות לדיאטנית שתתאים לו דיאטה בהתאם לנתוניו האישים ולרמות הסוכר, רצוי להשיג מכשיר ביתי למדידת רמות הסוכר כדי שיוכל לבדוק איך המזון והדיאטה משפעים עליו ואיזה סוג מזון מתאים לו. אנחנו כאן לכל שאלה
 
ראשית שיילך לדיאטנית כדי לאזן את

תזונתו. אין שום בעיה לשלב פירות בדיאטה סכרתית, רק צריך לדעת איך. שנית-אם הוא עדיין לא על כדורים אז שימצא מטפל ברפואה סינית (גם צמחי מרפא-לא רק דיקור) כי זה יכול לעזור לו לאזן את עצמו ולהימנע מהצורך בכדורים.
 
למעלה