שבת שלום לכולכם

שבת שלום לכולכם../images/Emo24.gif

הוספת הודעה הסתרת תגובות מועדפים40 פלוספסוריאזיס - תמיכה50 פלוסנכי צהלפלירטוטי לשון • שבת שלום לכולםו קונן היפה ו לצערכם הגדול,לא נעלמתי! אני עובר בימים אלו חוויה קשה להחריד. אני נמצא באילת ,במיתקן תא הלחץ של אמודאים שטעו בדרכם למצולות בחיפוש אחר טבעות ועגילים מאלומניום .והאויר אזל מראותיהם. לצערי ,גם ביתי הובלה באפיסת כוחות וקשיי נשימה למתקן מפחיד זה כדי להזרים חמצן ולהסדיר את נשימתה,שנעתקה לה בעבקות חוויה קשה שעברה. להווי ידוע לכם זה מכבר שמקלחת ואני,לא בדיוק חברים טובים,ולכן יוצא לי להחליף גרביים פעם בשבועיים...! לפני כחודש,בעת שהתכוננתי להתקלח (שיקרתי לכם,אני מתקלח פעם בחודש) הנחתי את גרבי שהקשיחו מרוב שימוש ,על הכרית החשמלית ,כדי שיתרככו מעט ואז אוכל לגרוב אותן שנית. ואכן ,החום שפרץ מהכרית החשמלית,ריכך עד מהרה את גרבי הקשיחות,והריח הנעים של רגלי חילחל לעומקי הכרית,וגרבי מוכנות היו לשימוש חוזר . זהו פטנט בילעדי שלי,ואבקשם להפיצו ברבים,ובמיוחד בבתי אבות,וחדרי הרצאות אפופי עשן של סיגריות. יצאתי מהמקלחת ורצתי ישירות אל גרבי האהובות ,שחיכו לי ברכות וחמימות. אין,אין עבורי אושר גדול מזה. אני תמיד יוצא לבתי מלון מצוייד כהלכה,ובין היתר לקחתי כמובן גם את הכרית החשמלית. לעת ערב,אוזנה של ביתי האהובה החלה לגלות סימני התפרצות של נפט צהוב ודונג נוזלי,מלווה בכאבים עזים. ולכן כתרופת פלא,הצעתי לה את הכרית החשמלית שלי,כדי שתשמש לה כתרופת סבתא עד שייטב לה מעט. מכאן,ועד לתא הלחץ של הקומנדו הימי של מדינת ישראל,היתה הדרך קצרה. עד מהרה החלה ביתי לכחכח בגרונה,ולאחר שלש דקות החלה להשתעל ללא הפסקה ולאחר עוד שתי דקות,החלו להופיע פירכוסים קלים מלווים בקשיי נשימה קשים עד למאוד. אני יודע שקשה לכם לקרא את סיפורי העצוב ואתם מזילים דימעות של שימחה לאיד. ולכן אקצר ואומר לסיום,שאל המלון הגיעו שני אמבולנסים. אחד עבור ביתי,ומהשני ירדו בסרבלים מיוחדים עם קסדות ,שני מדענים מהקריה למחקר גרעיני,שעטפו את הכרית החשמלית שלי בזהירות רבה והכניסו אותה לצידנית מיוחדת. להפצת הכרית,אנא כיתבו אלי. קומסיון נאה מובטח.
 

שילה1

New member
בריאות לבת..והרבה כח לאב../images/Emo140.gif

חסרת לי קונן! לעניין הכרית..בטוח שתפעל שנית?
 
הבהרה לכולן !../images/Emo24.gif

בחיי ספר התורה שבפעם הבאה שאכתוב כאן, אני אצרף מקל מיוחד לדיגדוגים מתחת לבית השחי. כל סיפור הכרית החשמלית,לא היה ולא ניברא. פשוט מאוד,זהו תיאור דימיוני לחלוטין. כל הכתוב ,הוא תיאור הומוריסטי ! יאללה,להרים ידיים,אני בא לדגדג.
 

שרונהה

New member
קונן יקר ויפיוף שלי

למה שתהיה שמחה לאיד? מי זה איד? אני מכירה אותו מאיפ´שהוא? דפקא יש לי שמחה לקונן... לראות אותך שוב. בדיוק תהיתי לאן נעלמת לי. רציתי כבר לכתוב כאן הודעה השואלת איפה אתה... והנה אתה. מקווה שלך, לביתך ולכרית...... שלום!!! שולחת אליכם חיבוק חם ואוהב....
 
תודה לך שרונה,../images/Emo141.gif

תודה לך על דאגתך,וכמה שהיא היתה חסרה לי כאשר גלשתי על מגלשת פח רותחת מחום השמש ,ביורו דיסני. במהלך הגלישה נישרף לי התחת,וכל הילדים שחיכו למטה חשבו שהצרחות שלי הן הצגה,ולכן מחאו לי כפיים בהתלהבות. וצעקו לי,עוד ה-פעם......עוד ה- פעם....!
 

kessem

New member
חחחח...קונן, מי שעומד מאחורי,ומצדדי

הוא העומד......!!!
 

maxima

New member
קונן..... האמת היא........../images/Emo13.gif

שמכל הסיפור לא הבנתי האם ביתך חולה אם כן מאחלת לה החלמה מהירה מכל ה....
 

ברבארה

New member
קונן -לדעתי אתה חייב לעבור לשיטת

הימים הבטוחים ....אני מתכוונת לעניין הזה של מקלחת וסכנת החלקה
 
למעלה