שבת שלום חברים

שבת שלום גם לך פלפל ולכולם.

לי אין ממש תוכניות מלבד להשאר בבית מתחת לפוך.קצת מצונן,ומקורר.ובדיוק אתמול עשיתי חיסון לשפעת. כך שמקווה שזה רק צינון ולא יותר מזה.ואולי מישהי תקפוץ יותר מאוחר לביקור.
 
סביר להניח שאלו תסמיני החיסון

ככה זה בדרכ...הרי החיסון הוא אותו נגיף שפעת רק מוחלש. אתה תתאושש במהרה,מקווה שגם אני אחלים מהר.אוף.
 
כן כנראה שאת צודקת ואלו תסמיני החיסון.

מקורר לגמרי,ומצונן.וחוץ מזה מרגיש מצויין.אבל בקור שכזה בחוץ מי רוצה לצאת מהבית בכלל.
 
לא כיף להרגיש כך..עוברת את זה עכשיו

רק מיטה,פוך,סרט טוב(אתה בטח צופה באח הגדול.. ‎/tapuzforum/images/Emo8.gif‎) ו...מישהו להתכרבל איתו. אוהבת חורף!
 
נו מה רק בגלל סער אני צופה בתוכנית.

אם לא הוא מי היה רואה את הזבל הזה בכלל.גם אני אוהב מאד חורף האמת.
 
אתה יכול להתגאות בו...

הוא מצטייר כגבר אנושי ואמיתי,בלי מסכות. מאז שזרקו את החודדות חזרתי לצפות קצת בזבל הזה ‎/tapuzforum/images/Emo13.gif‎ וכשיעיפו את איילה וגואל-אצפה בזה יותר.
 
היא דוחה

מרגישה מעל כולם, הכי רואים את זה בויכוחים שלה עם אחרים. לעומתה אלין נחמדה.
 
לא יכול לסבול את איילה.היא אשכרה

מצליחה להוציא אותי משלוותי.כל מה שסער לא אומר ולא עושה.היא תמיד מוציאה אותו הלא בסדר.ואני בחוץ ולא יכול לעשות כלום בנידון.אם רק הייתי יכול להיות עם סער עכשיו.מחכה לרגע שיצא מהבית וניסע ישירות לתאינלד כמו שאנחנו אוהבים לעשות.וגואל הוא בכלל רכלן כמו אישה זקנה וצבוע.הלוואי ויעוף מהר משם.
 
זו חוויה מאמי..

לטוב ולרע. הוא יעבור אותה פעם אחת בחייו (ואל תשכח שהוא שם מבחירה). הוא ייצא משם רק מחוזק ותוסיף לזה את אהבת הקהל כמובן. כך או כך הוא יוצא משם נשכר בתובנות חדשות לחיים,הערצת הקהל, אולי גם מליון שקלים ‎/tapuzforum/images/Emo13.gif‎
 
התוכנית היחידה שלי היא..

להחלים מההתקררות והצינון מהר ככל שניתן! אחי הקטן מתחתן ביום חמישי בע``ה וביום שלישי יש חינה..בקיצור,זמן גרוע להיות מקוררת ומצוננת.מרגישה לא משהו.. ‎/tapuzforum/images/Emo10.gif‎
 
תודה מתוק..אבל

נוותר על ה``בקרוב אצלך``,הא? ‎/tapuzforum/images/Emo13.gif‎ צריך להיות גבר מאוד מיוחד כדי לשכנע אותי להתחתן... (עד לפני שנה אגב,חשבתי אחרת)
 
למה נוותר? אין מישהו רציני משהו?

אני כבר הייתי שם פעם אחת ויותר מדי עם אותה אחת.ואם תגיע הנכונה בשבילי כיום לא אהסס לעשות זאת שוב.
 
אני מאחלת לך שתגיע הנכונה!

ומהר! ‎/tapuzforum/images/Emo13.gif‎ לגבי בחור, אני כבר חודשיים בלי בן זוג וכמובן שזה חסר (ולבחורה כמוני זה חסר פלוס!) אבל זה בסדר, יש מחזרים רק שאני לא רואה עם אף אחד מהם עתיד משותף. לגבי חתונה-שוב,אם יגיע אחד ש``יפיל אותי`` בקסמו ואופיו ואראה שיש עתיד אז כמובן שאתחתן איתו..כרגע,די מפחיד אותי לחשוב על זה.. מפחידה אותי המחשבה שאתאכזב רק אחרי החתונה מהבחירה שעשיתי..
 
למה "אם יגיע"?

מגיע לך בחור אמיתי ותכירי אחד כזה. אגב, את לא צריכה מישהו שיפיל אותך. אני לא חושב שיש מישהו מדהים בלי סוף במשך כמה חודשים. אני בטוח שתכירי את האחד, באמת.
 
למעלה